Biste li znali ovdje voziti? Pet malih rotora unutar jednog velikog
Nevjerojatan kružni tok nalazi se u engleskom gradiću Swindonu, a sagrađen je 1972. godine
Komentari 36
Stvarno glupost, sta ceju mali rotori u vjelikom?
20.09.2012. u 11:50h El Indio je napisao/la: Stvarno glupost, sta ceju mali rotori u vjelikom? ----------------- Jednostavno - zato sto je u tom slucaju svaki pojedini k.tok opterecen samo iz prometa 3 ceste, a ne iz 5. Sjeti se ZGZG rotora koji ima samo 4 ceste opterecenja, a u koji se ne mozes ukljucit u vrijeme guzve, pa dodaj jos jednu cestu na to - nemoguca misija... Ovo je zapravo genijalno iako isprva izgleda gadno. I.
Smiješno je sablažnjavanje nad ovom fotografijom, kada remetinački rotor zapravo funkcionira po istom principu. Samo je malo modificiran, pa ulogu malih kružnih tokova (na slici) imaju niski gumeni razdjelnici na krajnjoj vanjskoj strani našeg rotora koji tu traku odvajaju od unutarnjeg dijela!
Pih, smiješno... provozajte se beogradskom Slavijom pa pričajte..
. Ipak je na ovoj slici samo jedan rotor sa pet okruglih lezecih policajaca koji usporavaju, pomazu i usnjeravaju u raskrsnici...( mislim da nije greska i voziti pravo preko njih.) .
. Nije lako, voze lijevom stranom al izgleda u sva lijeva skretanja izvan rotora sto je dobro...
kod nas se ljudi ne znaju voziti ni na malim kružnima s jednom trakom, a kamoli na velikim rotorima sa više traka... pa svaki dan na rotoru kod Laništa bude popriličan broj manjih ili većih sudara...
Ja ne bi znao vozit po takvom kružnom toku, ali znam tko bi znao: Radimir Čačić
da, znao bih, na prvi pogled izgleda komplicirano, al u osnovi je to rotor, ak znaš pravila onda je ok
Ovo je već viđeno prije par godina... možda i na vašem portalu...
Velikoj Britaniji. No tijekom 25 godina ondje je bilo 14 težih prometnih nesreća – što i nije tako velik broj za toliko kompliciranu cestu. nebi bilo niti trečina tih nesreča da nisu učestvovali stranci koji se tu zbune jel see vozi ljevom stranom ceste i u kružnom toku ....
Ovaj rotor samo na prvi pogled izgleda neobicno,ali kao vozac mislim da je daleko manje opasniji od naseg zagrebackog,koji je puno veca nocna mora vozacima.Gdje su nasi prometni strucnjaci,ako ih uopce ima?
Ovaj rotor je definitivno totalna idiotarija. To se može riješiti puno jednostavnije, ali mislim da prometnjaci to namjerno ne žele učiniti.
Ne vidim po čemu je on nevjerojatan, kružni tok kao kružni tok.
Biste li znali ovdje voziti? Pet malih rotora unutar jednog velikog ---------------------------------------------------------------------------------------- vidim zasto je drzava hrvatska tako napredna...isto ko i novinari joj. taj roundabout je napravljen, nisam siguran, ali mislim oko 1972-ge godine ja se vozim po tom imaa vec dvadesetak godina a po onome u hemel hempstead-u za koji ovaj novinar nije najvjerojatnije nije nikad cuo.
Rješenje je inteligentno sam bi ga trebalo malo bolje obilježit. Ovak bi se neka naša budaletina mogla zaletit ravno, pa lijevo, pa desno...
S obzirom na neznanje i bezobrazluk vozača na ZG rotoru, ovo riješenje bi bilo definitivan problem kod nas, jer kad si neki krenu umišljat da su ultimativni carevi prometa kome se svi trebaju micati traumatologija bi bila puna svaki dan. Stvarno je nevjerojatno koliko rulje misli da iz srednje trake može izletjeti van iz rotora i pri tome presjeći put onima u vanjskoj traci. Naravno policija je samo u funkciji hvatanja onih koji prebrzo voze na mostu ili kad se desi prometna nesreća. Poletarce iz rotora nitko ne kažnjava. Ako nam takva elementarna pravila ne idu u glavu kako onda očekivati da se razumije nešto kompleksnije? U stvari bi rotor trebalo modificirati da ima samo jednu ulaznu traku i jednu izlaznu u svakom smjeru jer ostalo je ljudima očito prekomplicirano,
tu bi se i Garmin smrznuo:)
Nije mi jasno kako su ovi Englezi uspijeli osvojiti kolonizirat pola planete?
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Hm Kružni tokovi su najbrži i najbolji način rješavanja prometnih gužvi. Prvi puta u Parizu bio sam uplašen ko dijete u največem kružnom toku oko trijumfalnih vrata. Kasnije sam uživao. Samo gledaš desno, mičeš se drugima ulijevo i dereš. Besprijekorno.