Borzan: U istim tvornicama namjerno se odvajaju lošiji proizvodi za mlađe članice EU
Analizirat će se 25 najpopularnijih brendova u našoj zemlji, a među njima su Danone activia jogurt od jagode, Unilever Rama margarin, Kinder čokoladno jaje...
Komentari 3
MA
koja novost, lopov sijedi u nabavnome odijelu. Na taj nacin kupuje jeftinije,.......a ovi nasi pametni novinarcici neznaju istraziti i konkretne podatke objaviti.........Lakse im je sa; rekla kazala, srbima, regija,.......
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Moj je moto - ne kupovati strane proizvode ako ima domaćih. Svoje novce radije dajem našim radnicima i tvornicama. Ovo za strane proizvode nije ništa novo - gade mi se i milka i danone i henkel i lenor i sva strana sr.nja koja nam plasiraju - rješavaju se svog otpada. Neka im ostane ja volim naše proizvode i naše radnike!