Zagrebačka banka upozorila je svoje klijente na lažne SMS i e-mail poruke s ciljem financijskih prevara. Priopćenje banke prenosimo u cijelosti. "Prevaranti se lažno predstavljaju kao Zagrebačka banka i navode primatelje da otvore poveznicu prema lažnoj web-stranici Banke te ažuriraju podatke o tokenu unosom osobnih i/ili kartičnih podataka, uključujući i one koje generira token. Molimo da ne postupate po uputama.
Banka nikada neće tražiti da na njenoj web stranici učitate ili skenirate QR kod za obnovu/preseljenje m-zabe/m-tokena na novi uređaj ili da m-zabom/m-tokenom skenirate QR kodove kojima ćete navodno potvrditi svoj identitet, transakciju i sl.
Podsjećamo da Banka putem nijednog kanala komunikacije od klijenata nikad neće tražiti puni broj kreditne/debitne kartice i PIN-ove, vjerodajnice i broj tokena te kodove koje token generira (OTP, MAC) ili aktivacijske ključeve za pristup on-line bankarstvu (m-zabi i e-zabi).
Prilikom primanja SMS poruka ili drugih sumnjivih zahtjeva za ažuriranje osobnih podataka, izuzetno je važno biti oprezan i ne dijeliti nikakve informacije. Banka poziva klijente da se u slučaju sumnje na vjerodostojnost poruka, e-mailova ili poziva obrate na broj telefona 01/3773 333 ili putem e-maila na zaba@unicreditgroup.zaba.hr", navodi Zagrebačka banka.
FOTO Britanci birali najljepše i najružnije gradove u Europi, na popisu i dva hrvatska: 'To nije mjesto gdje se želite zadržati'
Najvaznije upozorenje u vezi banaka u Hrvatskoj je da nas nesmetano pljačkaju kako hoće