Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 153
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Od 15. travnja
Povratak na članak

Avioni Ryanaira povezuju Kvarner s Londonom i Stockholmom

Letovi Ryanaira iz Londona i Stockholma odvijat će se dva puta tjedno, ponedjeljkom i petkom, a otvaraju se i mogućnosti jeftinijeg letenja domaćih putnika po povoljnim cijenama počevši već od 7 eura po putniku

Komentari 10

OB
-obrisani-
16:29 12.04.2011.

super!

VL
PE
pejic
08:36 13.04.2011.

Kkova Zracna Luka takovi Zrakoplovi !!

VL
LB
light_blue
18:36 12.04.2011.

Imam samo rijeci pohvale za ryanair. Dobije se i vise nego sto se plati, sto se za germanwings (koji je prije bio jeftin,a sad spada u klasu croatie airlines) ne moze reci. Za isti komfor se plati 90% manje!

VL
Avatar bok
bok
21:09 12.04.2011.

Sjajno za gospodarstvo! i ja cesto letim Ryanairom, sve ok.

VL
DH
dhl
23:59 12.04.2011.

Treba biti oprezan s tom kompanijom, jer ako se „dobije više nego što se plati“ (kako je to dolje napisao ligh_blue) onda to samo znaći da je razliku platio netko drugi, a to je u ovom slučaju država koja daje subvenciju od 245,000€ da bi Ryanair doveo 30.000 putnika (ne nužno i turista). Oni koji imaju malo memorije sjetit će se da je 2007 Ryanair potpisao petogodinji ugovor sa Pulom i Zadrom u zamjenu za „simboličnu pomoć“ od 500.000 eura godišnje. Idila je trajala do kraja prve turističke sezone kad je Ryanair objavio da te linije nisu rentabilne i da prestaje letiti. O povratu novca ni govora.

VL
DH
dhl
00:08 13.04.2011.

„Svjetski poznat zračni prijevoznik“ ... koji ne vozi izvan Europe? Istina je, Ryanair je „svjetski poznat“ među pilotima, ali po svojim skandalima i po praksi izigravanja propisa i zakona.

VL
Avatar bok
bok
08:47 13.04.2011.

@dhl:bas sam kliknuo na stranicu Ryanaira i naravno da leti za Pulu, Zadar, Osijek itd. Eh tha je..ena internetska transparentnost, nije bas svatko za to. Samo spadas u skupinu onih koji samo znaju pljuvati po svemu i svacemu.

VL
DH
dhl
11:26 13.04.2011.

@bok: Ja nisam rekao da ne lete, ali sada ne lete cijelu godinu kako su se obavezali 2007 za naknadu od 500.000 eura godšnje. Osobno mislim da Ryanair svojim piratskim metodama u HR ne može napraviti štete kao što to radi u drugim zemljama jednostavno zato jer u HR ne postoji konkurencija na tržištu avio transporta, i prema tome HR može profitirati. Ali isto tako kažem da treba biti oprezan s tom kompanijom, jer je njihova metoda dolaska na tržiste da traži subvenciju od lokalne vlasti. U ovom slučaju su upotrijebili čarobnu formulu po kojemu će HR potrošiti 245,000 eura za „reklamiranje Hrvatske na Ryanair webu“, što se legalno tretira kao usluga a ne kao subvencija. Po tome, ako Ryanair sutra odluči da ne želi više održavati te linije, država ne može tražiti povrat „subvencije“. Davanje subvencija je uobičajeno u svijetu, ali samo sa početak neke inicijative dok Ryanair traži permanentne subvencije. Ako kojim slučajem ove linije imaju uspjeha (što od svega srca želim Rijeci i Kvarneru), Ryanair će tražiti još subvencija prijeteći da će ukinuti linije „koje dovoze turiste“. Isto tako sam slobodan podijeliti s vama moje mišljenje o toj kompaniji, koje je izrazito negativno ... i to zato jer poznajem njihove (piratske) metode ... počevši od vlasnika koji je svoju službenu limuzinu registrirao kao taxi da bi u Dublinu mogao voziti po traci razerviranoj za javni prijevoz i tako izbjeći gužve. Kad već spominješ „internetsku transparentnost“ prošeći malo po strukovnim forumima u Europi i pogledaj koliko prijava ima protiv te kompanije zbog njihove prakse da toče minimum goriva i onda traže prioritet na slijetanju deklarirajući „short of fuel“, vođenja paralelnih knjiga kvarova aviona, nepoštivanju maksimalnog radnog vremena pilota, nepotpunom osposobljavanju kabinskog osoblja, posebnom naplaćivanju putnicima usluga koje po Varšavskoj konvenciji o zračnom prometu moraju biti uključene u cijenu osnovne karte, itd. Osobno mislim da nije etički da netko može letjeti za 7 eura a da tazliku plate porezni obveznici, ali nadam se da su odgovrni za turizam napravili svoju računicu u ovoj operaciji i da će Rijeka i Kvarner profitirati. Ali ponavljam: treba biti oprezan s tom kompanijom ...

VL
1J
1japan
13:54 16.04.2011.

šta je aerodrom krk prohodan vidim tamo jedan avion stoji 4 godine nije se pomako. treba izbjegavati to područje kad se letjelica bude spuštala nigdje nije pisalo od kad je tile umro da su ga usavršavali ili modernizirali. vjerojatno jošš rade na ručnim kojekakvim kompasima.

VL
1J
1japan
08:00 19.04.2011.

dali mi je deda ikar dao minus

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.