ARZ se pripaja HAC-u, a IPO u studenome
Mirovinski fondovi uključit će se u IPO bude li jasno da će dug biti održiv nakon IPO-a i bude li imao upravljačka prava
Komentari 16
Doncicu, tko ce ti vise vjerovat? Pa ti si javno pogazio svoju rijec, nisi covjek od rijeci, mozes pricat sto hoces vise ti nitko ne vjeruje.
doncicu a sta vam je plan c, jer ni ipo nece proci. kad vise mislis otici.
zar ovaj nije dao ostavku sve za fotelju fotelju ni za što drž i ne puštaj nikad više ovakve funkcije.
Evo ga,mozgovi proradili sad je plan bekavac,,cini mi se da ce na kraju biti znjekavac,,kukurikuuuuuuuuuuu
lažu komunisti odustali su od monetizacije jer nitko ne želi dati koliko oni traže za cestu iz koje raste trava
onaj plan je bio do 21 a ovaj valjda do zzzzzzz
Najbolje rješenje za autoceste je spajanje HAC-a i Hrvatskih cesta. Pri registraciji vozači bi doplatili 200-300 kuna i mogli bi se "besplatno" voziti autocestama cijelu godinu. Naljepnica tehničkog pregleda bi hrvatskim vozačima bila vinjeta, a turisti bi i dalje plaćali po prijeđenim kilometrima. - Uvijek i sve za Hrvatsku, a jedinu i vječnu nam Hrvatsku nit za što! -
kako da servisiraju dug kad su jasle male za prevelik broj onih koji iz njih jedu
a što ne uvedu vinjete kao ostale europske države,tjednu,mjesečnu,godišnju po europskom cjeniku,pa bi svi vozači vozili po autocestama a ne okolo jer su hrvatske cestarine preskupe (ponekad cijena potrošenog goriva jednaka je cestarini)
Glupost, pa i IPO je isto što i monetizacija - privatizacija predavanjem hrvatske imovine i strateškog resursa strancima. Pokvarena i prokušana podvala. Istu stvar, ili čak goru, prepakiraju i podvale pod nešto bolje.
odlicno, s jedne strane smanjuju dug a s druge gradjani mogu zaraditi. jedan od rijetkih dobrih poteza
Ako autoceste niti sa svim silnim davanjima (kod registracije, cestarine, trosarine...) ne mogu vracati drzavi dugove, onda ce doslovno samo onaj tko zeli ostati bez para uloziti u njih. Ovdje treba provesti radikalne reforme.
odlicno, s jedne strane smanjuju dug a s druge gradjani mogu zaraditi. jedan od rijetkih dobrih poteza
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
ovom umišljenom ministru treba zabraniti da se bavi imovinom hrvatskog naroda. Radi usporedbe, prije davanja aerodroma u Zagrebu, npr. cijena parkirne karte bila je 15 kn, pa su mudri francuzi napisali da su obnovili parking (a nisu ni crte pofarbali) i digli na 18 kn. Prije cca 2 mjeseca cijena za 1 sat parkiranja stoji 27 kuna. Toliko o ugovorima koji su dobri za nas. Šta on smisli svi plaćamo