American Airlines produljuje zabranu leta za MAX 737 do 19. kolovoza
U pismu djelatnicima i klijentima, glavni izvršni direktor zrakoplovne tvrtke Doug Parker i predsjednik Robert Isom rekli su kako vjeruju da će MAX 737 ponovno dobiti dozvolu prije 19. kolovoza, no da žele u vrijeme vrhunca sezone putovanja pružiti sigurnost svojim klijentima i članovima posada
Komentari 3
određivanje datuma potiče proizvođača aviona da na brzinu napravi zakrpu za grešku što može u konačnici proizvesti novu grešku. Logika Aviokompanija je da prije prave turističke sezone dignu avione makar i sa greškom. Jeftinije im je da padne još koji avion nego da propadne zarada.
problem 737 max-a je da mu software omogučuje gotovo pa vertikalno polijetanje, nešto slično kao kod vojnih lovačkih zrakoplova. "trust to weight" omjer mu je za to ok, ako je prazan bez prtljage i putnika. naravno ti veliki motori koji ga tjeraju gore mu omogućuju da leti 0,85 maha putnom brzinom i bude ekonomičan. doslovno je potreban software update da mu posloži parametre leta i nema više brige. proizvođač ga je namjerno ili slučajno ostavio u factory mode-u pa piloti imaju previše nesigurnih konfiguracija software-a na izbor.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Pa nije sve baš u softveru. Neki dan je odrzan sastanak FAA sa sindikatom pilota i tu je bilo dosta loših ocjena za MAX 8. Piloti su insistirali na mnogo drugih promjena , a ne samo na softveru.