Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 3
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
nema interesa

Ako se ne provede privatizacija HAC-ONC-a, koje kazne čekaju nadležne?

Siniša Hajdaš Dončić
Foto: Slavko Midzor/PIXSELL
17.06.2015.
u 22:30

U prijedlogu zakona nema izračuna cijene, je li cijena od 1,5 milijardi eura dobra, pita Srećko Primorac

Savjetovanje sa zainteresiranom javnošću o nacrtu prijedloga Zakona o postupku razdruživanja strateških trgovačkih društava Hrvatske autoceste i Autocesta Rijeka – Zagreb privatizacijom trgovačkog društva Hrvatske autoceste–održavanje i naplata cestarine putem inicijalne javne ponude (IPO) okončano je prošli tjedan, a u 15 dana, koliko je trajalo, privuklo je svega šest komentara. Svi zainteresirani mogli su svoje mišljenje i prijedloge na Vladinu ideju privatizacije HAC-ONC-a pretočenu u nacrt prijedloga zakona iznijeti na portalu e-Savjetovanja. Zakonom se predviđa prodaja 57 posto dionica HAC-ONC-a te prebacivanje tri posto dionica te tvrtke u Fond hrvatskih branitelja. Vlada očekuje da će od prodaje dionica prikupiti oko 1,5 milijardi eura, čime bi onda bio otplaćen dio kredita HAC-a i ARZ-a.

Iako je za referendum protiv koncesije autocesta prikupljeno oko 500.000 potpisa, čime je javnost pokazala velik interes za to tko će upravljati autocestama u Hrvatskoj, taj je interes znatno manji kad je u pitanju IPO odnosno privatizacija HAC-ONC-a.

Razlog malog broja komentara na nacrt prijedloga zakona o IPO-u HAC-ONC-a zasigurno je i taj što je portal e-Savjetovanje malo poznat široj, ali očito i zainteresiranoj javnosti. Šest komentara na IPO HAC-ONC-a napisali su Srećko Primorac (tri komentara), Karlo Rukavina, Karlo Vajdić te Nezavisni cestarski sindikat.

Primorac, među ostalim, navodi da u obrazloženju prijedloga zakona nema izračuna cijene pa se pita je li to dobra cijena i tko je napravio procjenu?

Karlo Rukavina upozorava da naziv ovog zakona treba biti cilj, a ne predradnje i trebao bi glasiti prijedlog Zakona o privatizaciji trgovačkog društva HAC-ONC putem IPO-a.

Karlo Vajdić primjećuje pak da se prijedlogom zakona se predviđa mnogo procesa, ali nigdje ne stoji što će se dogoditi zaduženima za te procese ako ih ne provedu.

U NCS-u, koji vodi Mijat Stanić, navode pak da se i u slučaju IPO-a odnosno privatizacije HAC-ONC-a u biti radi o davanju autocesta u koncesiju.

>>'Do kraja godine društvo HAC-ONC bit će privatizirano'

>>Ipak koncesija? Državi 0,5% od cestarina

Komentara 4

UI
Uvijek_iskreno
10:47 18.06.2015.

Dončić je već odavno trebao dati otkaz.

DU
Deleted user
07:59 18.06.2015.

Kaj god, dragi moj Bohutinski Jožek! Vjeruj mi da će dični gospo'n Hajdaš udani Dončić dr. Sinke, genijalni strateški planer i najveći hrvatski prometni stručnjak svih vremena, već će pronaći način da domaće autoceste dproda u bescijenje. U to ne treba sumnjati ni najmanje.

JE
Jelenko18
09:23 18.06.2015.

e doncicu ajde vise daj tu ostavku. pa koliko si pita rekao da ces otici, sta jos moras unistit ovo malo pa ces onda ic?

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije