Oglasila se srpska aviokompanija: Evo što se dogodilo hrvatskim zastupnicima
"Srpska nacionalna aviokompanija spomenutim putnicima omogućila je alternativan let i hotelski smještaj", navode iz kompanije.
Komentari 31
Peternel je klaun koji će koristit svaku priliku za jeftino skupljanje političkih bodova. Letio sam jednom iz Tirane preko Beograda za Zagreb i konekcija je bila na knap. Točno 20 minuta do zatvaranja gatea. Ovaj lik si je umislio da za njega ne vrijede pravila u zrakoplovstvu nego može raditi što hoće a ako ne uspije onda se žaliti u novinama.
Koja vanjska politika GGR i Hido Bišćevuć,nebi naša trećeg?!
A nisu bili dalje od Špičkovine , pa ne znaju šta je check in !?
Prestaje biti uobicajeno na aerodromima da se pozivaju putnici na ukrcaj. I oni na kojim se to radi pitanje je vremena kad ce se potpuno ukinuti. Guglaj Silent Airports. Zasto bi cijeli aerodrom moro slusati pozive na ukrcaj ljudi kojii ne gledaju na sat nego sopingiraju u djuticu?
Evo Grlić već hita u ministarstvo da uloži protestnu notu, a možda ne samo notu nego cijelu simfoniju, dok će direktor zračne luke postati persona non granata.
Jel će Udruga Domino uložiti prigovor Vučiću?
Već zamišljam sliku: Badžo i Popaj trče preko piste, a za njima Oliva....
Kratko i jasno kasnjenje dolaznog leta sledeci let ne ceka nigdje u svjetu
Vidim da velika večina ovdje komentira nešto o čemu pojma nema ili nikad nisu putovali avionom u međunarodnom prometu ,,pa idemo redom ,,,ako je čekirana karta a po ovome vidimo da je ,Tirana -Beograd -Zagreb se tretira kao jedan letet ili običnim riječnikom Tirana -Zagreb via Beograd,,putnici koji presijedaju NE IZLAZE NA CHECKING več se zadržavaju u BESCARINSKOJ ZONI ,,ako je avion kasnio u Beograd putnici u tranzitu trebali su biti o tome obavješteni još u avionu, a obavjest je trebala biti i u Beogradu uz natpis ( RW što možete vidjeti kod kašnjenja ili ,,reasonable wait ili razumno kašnjenje ) ,,na letu Zagreb .Beograd osim ako let nije u velikom vremenskom razmaku ili sljedečeg dana,, bacenheider slažem se sa tvojim komentarem radi se o propustu Air Serbia
I ? Što će sada GGR? Uložiti protestnu notu, demarš, proglasiti persone non grata ili sačuvaj Bože objaviti ratnu opasnost?
Ja sam nemali broj "dužnosnika" na puno zračnih luka ostavila s kartom koju su neke političarke čak doslovno zatakle u grudnjak dok su vukle torbe ( o Bože kad je se sjetim) . Ovako ćemo bez ikakve politike i politikanstsva;sva; ili ste kasnili na izlaz svojom krivicom jer ste bauljali i naravno let se zatvara u određeno vrijeme ( 15-20 minuta) prije planiranog polijetanja , ili ste imali prekratko vrijeme za transfer i opet ako niste stigli let se zatvara i lista putnika i težina zrakoplova se završava. Ako ste bili u prvoj varijanti, uobičajenog nonšalantnog šetanja onda je kompanija više nego velikodušna i obzirna ako vam je dala rebooking/rerouting na novi let bez naplate i k tome još i smještaj i transfer ( visok standard profesionalizma upravo da nema problema s vama). Ako ste pak imali premalo vremena za transfer ( kašnjenje s prethodnog leta, nepoštivanje minimum transfer vremena između letova) što bi bila greška izadavatelja karte ( što nije nužno da je to ujedno i prijevoznik !) onda je kompanija opet postupila po svim pravilima i Operativnom priručniku i propisanoj regulativi i omogućila vam let do originalne krajnje destinacije, smještaj i transfer. I ne koristite "idiotarije" za politikanstvo. Svi koji radimo u svim aviokompanijama svijeta NIKAD ne dijelimo putnike niti na osnovu klase putovanja i cijene karte, a kamoli prema vašim titulama. Ugodnu večer vam želim i ugodan let do zvijezda na napuhanom Flamingu.
I ovoga su maltretisali samo zato što je Katolik?
Ono kaj mi nije jasno je zakaj se najveći filoustaše toliko naslikavaju po toj Srbiji?
Ja mislim,a dosta putujem zrakoplovom da je air serbia trebala znati da im iz Tirane zrakoplovom dolaze putnici.Sigurno nisu kupovali karte posebno Zagreb-Beograd-Beograd-Tirana vec u paketu povratnu.Ako je zrakoplov iz Tirane kasnio,zrakoplov Air Serbia je trebao pricekat te putnike.Da tu nesto smrdi i da su putnici bili krivi Air Serbia im sigurno nebi organizirala prenociste u Beogradu.
Bitno je blatiti jednu Srbijansku firmu a mnogi Hrvati upravo Airserbia koriste iz New yorks cicaga a i po evropi i nisu se ni jednom zalili na usluge ili na bilo sta u buduce ako ova kompanija vidi njihova imena da traze let ne dati im putne karte da kupe
Vjerujem da su se nalivali u naficu na racun poreznih obveznika i sada cemo im platiti jos jednu noc u BG da bi mogli nastaviti s janjetinom
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Treba vidjeti o čemu se stvarno radi. Vidjeti je li bilo objektivno dovoljno vremena između dva leta da se obavi potrebna procedura. Također, da li su sabornici znali proceduru. Međutim, uobičajeno je da se putnici putem razglasa pozovu na izlaz ukoliko se nisu pojavili do pred zatvaranje izlaza. Na dobro organiziranim aerodromima Welcome služba pomaže takvim putnicima da se na vrijeme ipak pojave na izlazu. U konačnici, zašto letite tom kompanijom?