Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 49
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
susret s josipovićem
Povratak na članak

A vaš problem? Ma, znate, moj otac je nestao na Ovčari...

Članak Ivane Simić Bodrožić objavljen je u beogradskom književnom časopisu Beton

Komentari 373

BM
Boris Markovic
13:04 03.04.2011.

@Cviki: Hvala na podrsci. Svet je uzasno i nepravedno mesto gde zlo pobedjuje redovno, a dobro samo ponekad. Slazem se sa tobom da se politicka i svaka druga odgovornost za rat mora utvrditi (kad ti meni kazes i dokazes svoju istinu, ja cu je prihvatiti; kada ja tebim kazem i dokazem svoju istinu, ti ces je prihvatiti; zajedno ce postati istina bliza istini). Kljucno je da deca u celom regionu uce istu istoriju. Da niko nema stigmu kolektivne krivice, ali da se zna sta se desilo. To je u interesu svih, jer ce smanjiti verovatnocu da se u nekoj buducnosti ponovo upropascavaju ljudski zivoti.

VL
OB
-obrisani-
13:11 03.04.2011.

Slazem se sa tobom da se politicka i svaka druga odgovornost za rat mora utvrditi ------------------ Vidi ovog sivonje. On bi danas utvrđivao odgovornost. Poslije sveg srpskog divljanja i NATO razvaljivanja Srbije. Eto kakve rezultate daje Josipović.

VL
ME
megivu
13:08 03.04.2011.

sve vas koji izjednacavate ubojstvo djela obitelj Zec sa Ovcarom- i to pod parolom-svi zlocini su isti- Moze jedino biti sramota!!! Ocigledno je velikosrpska ideja i cetnicka zadojenost duboko u Vama. U tome i je bit- AKo su svi zlocinii jednaki-Kako itko moze usporedjivati tri ljudske zrtve sa 263??? ili su zivoti 2000 hrvata vrijedni kao 3 srpska??? Jel Vam to argument??? fuj!!! U svakom okupiranom hrvatskom mjestu srbocetnici su ubili najmanje 20 hrvata..... svaki grad koji je raketiran i napadan imao je zrtve-ukljucujuci i Zagreb!!! i vi tu kao argumet stalno spominjete 2 izolirana slucaja!!! HAlo ljudi!!! osvjestite se!!!! Srbija je godinama napadala hrvatsku i ubijala njene gradjane i vi sve to zlo usporedjujete s obitelji Zec- to je kao isto???? Koliko hrvatskih obitelji je tako proslo pa ih danas nitko ne spominje?? Iako gnjusna situacija i zlocin-to svakako nije bio ratni zlocin.... Nego kriminalno djelo i gnjusna ubojstva koja treba osuditi.... Jer da je isa drugo osim toga- U hrvatskoj i Zagrebu bi bilo puno takvih srpskih obitelji-Kao sto je puno takvih hrvatskih obitelji u svim okupiranim podrucjima. a g. Predsjednik - kad ju je vec pozvao(iako ocigledno i nije) trebao je imati toliko takta da joj ne drzi predavanja o nekim drugim zrtvama...pa makar ocigledno i on mislio da je veca tragedija Paulin Dvor (19 zztava) od Vukovara (preko 2000 zrtava)

VL
DO
doktorica
13:14 03.04.2011.

Maske su pale,dobro je da Hrvati vide kuda ih ta\" nova pravednost\" vodi,zavedeni kulturom i naobrazbom našeg Predsjednika (kao da u nas nema dovoljno kulturnih i naobraženih ljudi)nisu pomišljali na kukavičje jaje koje im je podmetnuto.....

VL
IO
Iohannes
13:14 03.04.2011.

Jasno je zašto ovakav tekst mlade autorice odgovara srpskoj strani. Za nju su i Milošević i Tuđman jednako „luđaci“. Na temelju takve premise, Srbi će lakše nastaviti dokazivati tezu o izjednačenosti krivnje za rat u \'90-im – to neće biti agresija na HR, nego međunacionalni sukob induciran od „luđaka“ željnih slave ili profiterstva. Slijedeći korak jest odreći se politike oba „luđaka“ – to su Srbi već učinili, a i kod nas su uloženi znatni napori u „detuđmanizaciji“ (protagonist je Gadafijev vrli i „prisni“ prijatelj). A nakon toga, kad je narod oslobođen svih nacionalističkih „zabluda“, „ništa nas ne preči da sprovodimo bratstvo i jedinstvo“ jer „\'ko nas, bre, zavadi?“. U tome, dakako, već prednjači naša politička avangarda koja se cmače sa Tadićem kojemu ne pada na pamet priznati krivnju svoje otadšbine za agresiju na HR nego se govori o žrtvama – kao da je HR \'91 pogodio malo veći potres i ništa više.

VL
OB
-obrisani-
13:16 03.04.2011.

Trebalo ti je odmah par dana nakon izbora biti jasno o čemu se tu radi. Ostavio pola Mesićevih \"savjetnika\" i dodao svoje \"savjetnike za medije.\" \"PravDA\" je njemu zadnje na pameti. Na drugi mandat se jurišno ide.

VL
OB
-obrisani-
13:18 03.04.2011.

03.04.2011. u 12:51h zagabria1 je napisao/la: u redu je da predsjednik države pokušava biti pravedan. Ali pritom zaboravlja da je prvenstvena uloga predsjednika da štiti interese države koja ga je izabrala. To nije privatna služba nego javna, sa ciljem da štiti interese onih koji su ga izabrali. To nije karitas ---------------------------------------- najbolji nacin zastupanja interesa vlastite drzave, posebno jedne ovako mlade i klimave u koju svijet jos uvijek gleda sa skepsom i sumnjicavoscu, jest da promoviras pravednost za SVE njene gradjane, a ne samo za neke.

VL
BM
Boris Markovic
13:21 03.04.2011.

@Kosovo_je_srce_Albanije: Za tebe pozdrav uz pesmu “Pisonja I Zuga”.

VL
RA
radoznalko
13:38 03.04.2011.

@Cviki: Hvala na podrsci. Svet je uzasno i nepravedno mesto gde zlo pobedjuje redovno, a dobro samo ponekad. Slazem se sa tobom da se politicka i svaka druga odgovornost za rat mora utvrditi (kad ti meni kazes i dokazes svoju istinu, ja cu je prihvatiti; kada ja tebim kazem i dokazem svoju istinu, ti ces je prihvatiti; zajedno ce postati istina bliza istini). Kljucno je da deca u celom regionu uce istu istoriju. Da niko nema stigmu kolektivne krivice, ali da se zna sta se desilo. To je u interesu svih, jer ce smanjiti verovatnocu da se u nekoj buducnosti ponovo upropascavaju ljudski zivoti. da deca u regionu uče istu istoriju...sad bi se družili ha ? i jel ista istina i istorija to što tadić koji je demokrata kaže da je oluja bio najveći zločin nakon 2.svj. rata, da mi je znat koja će biti istina kada radikali dođu na vlast..da, slažem se sva deca treba da se druže i letuju na lepom jadranu..mrš odjebite sa svojom podelom istine i istorije i krivice četnici manipulatorski..

VL
RA
radoznalko
13:41 03.04.2011.

moje dijete će znat što je bilo zbilja u domovinskom ratu a ne istinu o \"podelenoj krivici\" jer njegov otac je bio u dubrovniku i branio njegov budući grad od srba i crnogoraca a nije išao u hercegnovi i beograd uništavat pljačkat i po mogućnosti osvojit stan za svog sina..

VL
OB
-obrisani-
14:00 03.04.2011.

03.04.2011. u 13:08h megivu je napisao/la: sve vas koji izjednacavate ubojstvo djela obitelj Zec sa Ovcarom- i to pod parolom-svi zlocini su isti- Moze jedino biti sramota!!! Ocigledno je velikosrpska ideja i cetnicka zadojenost duboko u Vama. Kako itko moze usporedjivati tri ljudske zrtve sa 263??? ili su zivoti 2000 hrvata vrijedni kao 3 srpska??? Jel Vam to argument??? fuj!!! a g. Predsjednik - kad ju je vec pozvao(iako ocigledno i nije) trebao je imati toliko takta da joj ne drzi predavanja o nekim drugim zrtvama...pa makar ocigledno i on mislio da je veca tragedija Paulin Dvor (19 zztava) od Vukovara (preko 2000 zrtava) ------------------------- Nevine, civilne zrtve nisu krumpiri pa da ih prebrojavamo, vazni su motivi koji su doveli do zlocina, a to su nacionalna mrznja i sovinizam koji su pokretali i srpske i hrvatske zlocince....to tko je bio brojcano \"efikasniji\" je sekundarno pitanje, a i sveukupno gledano vrlo upitno. Vukovar je srpska tragedija isto kao sto su Pauli Dvor, Gospic, Sisak itd. hrvatske tragedija. Time je bacena neizbrisiva ljaga na Domovinski rat, jednako kao sto se i Srbi nece moci nikada do kraja oprati za Vukovar, ili recimo Srebrenicu. Gospodin predsjednik je imao potpuno pravo ukazati mladoj osobi na te stvari. Ucinio je isto ono sto cini i svaki razuman roditelj koji svojoj djeci zeli dobro. Ivanin problem je mnogo dublji od toga tko je prvi poceo rat i tko je pocinio vise zlocina. Uzroke svoje podvojene licnosti, i emocionalne tuposti za patnje drugih, treba prvenstveno potraziti u vlastitoj okolini u kojoj je rasla i u kojoj je odgajana, a ne preko Drine.

VL
BM
Boris Markovic
14:08 03.04.2011.

@radoznalko: Vidim pristojan sam covek, pa cu ti odgovoriti. Kada sam prvi put procitao Vecernjak u zivotu (a to je bilo skoro), shvatio sam da u hrvatskom javnom mnjenju postoje izvesne zablude. Na primer, da je narod u Srbiji bacaoo cvece na tenkove koji su isli u Hrvatsku I radovao se. Istina je sledeca: niko nije hteo da ide u rat (verujem da nisi ni ti, ali si bio prinudjen okolnostima; a i zasto bi, sta obican covek moze da dobije u ratu; najveci uspeh mu je da se vrati ziv, dok kriminalci postaju generali). Bilo je suprotno. Tenkovi nisu mogli da izadju iz kasarna jer su se tu skupili ljudi da ih sprece. Pokazan je jedan (propagandni) snimak sa nadvoznjaka na Novom Beogradu kako par ljudi baca cvece na kolonu. Na tebi je da biras: 1) Hoces li da gajis mrznju i nadas se da ti potomci nece izginuti u buducem ratu, ili 2) da napravis strategiju koja ce da smanji verovatnocu buducih sukoba.

VL
BM
Boris Markovic
14:11 03.04.2011.

@radoznalko: Treba da pise \"Vidim, pristojan si covek\".

VL
VG
Vukovar_Grad_Na_Dunavu
14:37 03.04.2011.

Vidimo se sutra u Zagrebu, u 8 sati počinje okupljanje na \"relaksiranje i kampiranje\" na Trgu burze. Naravno, nosimo svu dokumentaciju sa sobom. Pozdrav Domovini!

VL
AM
amadeus
14:41 03.04.2011.

Drug Stari u detalje si nam opisao ubojstvoa clanova obitelji Zec, sad nam isto tako opisi detaljno ubojstvo obitelji Cengic. Kazes da nije bilo rata u Zagrebu - a reci nam kad je to bilo rata u glavnom gradu \"RSK\"SK\" Kninu i zasto su svi nesrbi protjerani 1991 iz Knina???

VL
Avatar Idler 3
Idler 3
14:46 03.04.2011.

14:08h Boris...budući si kak veliš pristojan čovjek i ja ću tebi razotkriti jednu zabludu - vjerovao ti ili ne al te tenkove su vozili Srbi, granate iz njih su ispaljivali isto Srbi, kuće, škole i bolnice po Hrvatskoj su tim tenkovima isto rušili Srbi.....sad ako je pokoji vozač tenka bio i neke druge nacionalnosti iskreno se ispričavam al to ne mijenja puno na stvari. PS: ako nisi shvato poantu ona glasi - tak je malo bitno jel cviječe hitalo 50 ili 500 ljudi, tenkovi su rušili moju zemlju i ubijali u njoj moje sugrađane (svih nacionalnosti) !!!!!

VL
GR
Gradinar
14:47 03.04.2011.

Boris prilično smislen komentar, očito obrazovane osobe. Zato i reagiram na njega, jer vrvi iako smislenim konceptualno, neistinama i pogrešnim polazištima. \"Od nje ne mozemo ocekivati objektivnost i emocionalnu ekvidistancu. Kod susreta sa Josipovicem ona vidi politicara koji cak i i ne zna sa kim treba da razgovara i to je pogadja (ali ako zrelo razmislis o poslu predsednika jedne drzave shvatices da je to razumljiva situacija i da je razgovor sa njim od ~40 minuta u stvari prilicno dug). Kod Josipovica ne oseca emocionalnu rezonancu u dovoljnoj meri i pise ovu pricu sa namerom da ga kazni.\" Od nje bi MORALI očekivati osjećaj za neizjednačavanje Tuđmana i Miloševića. Tuđman joj nije mogao pomoći da joj ne strada obitelj i djetinjstvo, a Milošević je naredio ubojstvo njenoga Vukovara, oca, djetinjstva. Na njeno pitanje na kraju teksta - jesma li normalna, koliko god suosjećao i razumio da je to logično pitanje, ja bih odgovorio - nisi poštena, a vjerojatno si najviše što je moguće normalna! Nije @Boris razumljiva situacija da predsjednik jedne države pozove nekoga na kavu a nema pojma tko je to i zašto je došao! Taj predsjednik očito nema dobre suradnike, što je pokazatelj kako vodi državu; a proporcionalno odvojenom vremenu za toga nekoga, ili je morao znati jer vrijeme ukazuje, ili na važnost osobe koju prima ili da - nema pametnijega posla. A oboje je katastrofa! Osobno sam iz porve ruke slušao o Josipoviću političaru i moram reći da me ovo nije iznenadilo. Ozbilajn čovjek mi je rekao iz neposredcnoga iskustva da je besćudan, beskrupulozan, a sve što jeste umiva besprijekornim javnim gardom. Josipović pokazuje emocionalnu rezonancu kada se radi o Tadiću i stradanju Srba. Meni je to također vrlo logično, jer on doslovno sve što je postao duguje odanosti Beogradu njegove obitelji, a ne njenim sposobnostima. Njemu je srušen raj onoga trenutka kada je nestalo Jugoslavije, a s obzirom na stečene pozicije iz toga vremena i čitav niz drugih okolnosti, Hrvatska mu je izvrstan instrument. Ništa drugo.

VL
Avatar Idler 3
Idler 3
14:51 03.04.2011.

14:00h Drug Stari....trebaš imat IQ tek nešto veći od broja cipela koje nosiš i vrlo lako ćeš shvatiti kako se mi poradi šačice ekstremnih pojedinaca ne trebamo ničega sramiti !!! Sramit se treba onaj tko je organizirano i sistematski \"počistio\" čitave regije, a sama usporedba koju pokušavaš u konkretnom slučaju napraviti ima veze samo s prvih par riječi mojeg teksta !!!

VL
OB
-obrisani-
14:57 03.04.2011.

03.04.2011. u 14:41h amadeus je napisao/la: Drug Stari u detalje si nam opisao ubojstvoa clanova obitelji Zec, sad nam isto tako opisi detaljno ubojstvo obitelji Cengic. --------------------------------------------- http://www.braniteljski-portal.hr/sadrzaj/sudbine/705

VL
AM
amadeus
15:02 03.04.2011.

Drug Stari Hocu da mi TI detaljno opises ubojstvo obitelji Cengic kao sto si detaljno opisao ubojstvo obitelji ZEC , nemoj mi slati nikakve sajtove braniteljskih udruga nego mi TI detaljno opisi ubojstvo obitelji Cengic

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.