Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 227
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
najčešća pitanja
Povratak na članak

A što to Europska unija ima, a mi nemamo?

Ministarstvo vanjskih poslova sastavilo je popis 50 najčešćih pitanja, nedoumica i predrasuda o EU

Komentari 326

PA
patuljčica..
12:03 04.05.2011.

luena 1 Slažem se, EU je kapitalistička i u EU zarađuju samo kapitalisti. Na vama običnim šljakerima. Blaženi kapitalizam.

VL
VU
vucko
09:57 04.05.2011.

Raspisali se EUROFOBISTI i izmisliti tisucu razloga samo da Hrvatska ne udje u EU. Prvo treba zivjeti desetke god. u jednoj EU drzavi da osjeti koje prednosti imaju drzave u EU. Sad se hvataju i uzimaju si za primjer Grcku,Spaniju,Portugal, Madjarsku a ne analiziraju uzroke i poslijedice njihovih gospodarskih neuspjeha.Jos prije 5 god. na pr. Portugal je imao porast gospodarstva od 14-16 % ,a danas muku muci kako da izadje iz gospodarske krize. Prekomjerne investicije osnovane na kreditima dovele su je u tu situaciju .Isto tako i Grcka,Spanija i.t.d. Prema zakonu EU sve te drzave nisu smjele zaduzivati se vise od 3 % svog BDP-a i to se nije postovalo.Vec su se pritiskom raznih sindikata ( gdje su na vlasti bile socijalisticke vlade ) u velikom povecale satnice i place a investicijski programi nisu donosili te dividende koje su prizeljkivali. I tako je to islo iz godine u godinu,a te vlade su slale lazne gospodarske izvjestaje u Bruxells ,jer nije postojala dovoljna kontrola,sto je sada poostrenim zakonima EU onemoguceno. Zato dolazi do nezdovoljstva ,jer te vlade sada moraju vracati uzete kredite na ustrb pada zivotnog standarda. EU financijski fond od 70 miliardi € samo dijelomicno pomaze jeftinim kreditima u kombinaciji sa MMF-om da te drzave izvuce na jedan prihvatljivi financijski standard. Sta bi se desilo sa Hrvatskom ,ako narod odluci na referendumu za ulazak u EU : Hrvatskoj se otvara jedno trziste od 500 miliona stanovnika,skolovanje u najboljim sveucelistima,koristenje raznih fondova za gospodarstvo,dolazak stranih investitora ,otvaranje novih radnih mjesta i.t.d. Vremenom cak i slobodu zaposljavanja van Hrvatske. Provodjenje zakona koji vrijede u svim clanicama EU jednako.Nakon izvjesnog vremena prema rezultatima razvitka i pristup EUROZONI u vodjenje € kao zajednicke valute. Vec sada Europa ima nedostatak kvalificirane radne snage i deficit u porastu stanovnistva.Sama Njemacka momentalno trazi 40.000 radne snage :ljecnika, diplomiranih bolnickih sestara,informaticara, tehnicara i mnogo drugih.Vec sada mozete staviti upit na urede za rad BURZU po pojedinim gradovima ( Arbeitsamter) i traziti informaciju ,o trazenom poslu kao i o primanjima za taj rad. A tko su ti koji su protiv EU ? Najvise nasi susjedi na Balkanu koji su zavidni da Hrvatska ima velike sanse da postane 28 drzava clanica EU i da jos vise se udalji od Balkana. Ulaskom u EU Hrvati ne gube drzavu i svoje drzavljanstvo,Hrvatska ce zdrzati i svoje sudstvo,policiju,vojsku zapravo svo ono sto imate danas, samo mnogo bolje organizirano i zakonski odredjeno.Oni koji jos danas \"muljaju\" ,koji jos uvijek koriste korupciju za svoju korist,ti ce u dogledno vrijeme nestati. Demokracija sa socijalnim elementima i trzisnom ekonomijom moze donjeti samo prosperitet i bolji zivotni standard za sve Hrvate od penzionera ,radnika do gospodarstvenika svih profesija. Pisem iz iskustva,jer sam od samog pocetka zivim u jednoj od clanica EU i sve sto sam stekao u zivotu ,a to nije malo,zahvaljujem EU u ostalom neka narod sam odluci sto je za njega najbolje.

VL
AR
ariesrevelator
09:57 04.05.2011.

Primjeri Grčke, Portugala i sličnih zemalja vrlo jasno pokazuju jedno; ulaskom u EU, svaka pridružena zemlja, koja ne pripada \"prvom ešalonu\", neće se gospodarski razvijati, niti će se činiti išta u tom smjeru, jer, to bi značilo jačanje konkurentnosti izvan postojeće vrlo čvrste hijerarhijske strukture; EU nije \"slobodno tržište\" (ono, kao takvo i ne postoj). Naime, ni Grčkoj, a ni Portugalu (ni ikojoj \"sekundarnoj\" državi i društvu) neće se dozvoliti puni razvoj, niti ikoji potez, koji bi išao u tom smjeru; Njemačka je svojim tvrtkama, koje su se \"angažirale\" u \"tranziciji\" dijelila kredite kako bi prekinule proizvodnju u drugim državama i preselile ju na neposredno njemačko administrativno upravljačko područje, dok u tim istim \"sekundarnim\" državama, usluge i ostali vidovi dohodovanja, nikada neće dostići ni 60% razine, koliko zaista vrijede, što nas i slične dvostruko čini građanima \"drugog reda\" i to, po prirodi stvari, dvostruko diskriminiranima; po mjestu rođenja i po socijalnom porijeklu. Kao u Grčkoj, tako ni u Portugalu, ne dozvoljava se \"izlazak iz krize\" stvaranjem cjelovitog tržišta i gospodarskog sustava, već je to konstantna ovisnost o baznom gospodarstvu, daleko izvan neposrednog utjecaja ljudi, kojih se to zaista tiče. Najgora perspektiva, ujedno i vrlo izvjesna je da će ljudi, sa ovih područja ili napuštati rodni kraj, postajati jeftina radna snaga (uz slijedno odvajanje od obitelji ili odnarođavanje te iste obitelji, koja kroz najmanje tri generacije ostaje drugorazredna u novoj sredini, uz otežanu mogućnost školovanja ili socijalne situiranosti), uvijek manje plačena i slabije hijerarhijski pozicionirana,od stvarnog stupnja sposobnosti, obzirom na vještine i znanje, ili će ostajati ovdje, kao služinska masa, angažirana sezonski i po potrebi, kao \"održavateljski\" \"rezidencijalni\" pogon, ovisan o dobroj volji i raspoloženju nekog novog \"plemstva\" sklonog ladanju u \"pitomom okruženju\".

VL
KG
kaj_god
10:02 04.05.2011.

Nama nitko ne treba, mi smo najpametniji, mi sve najnaj, a vidi se da smo da ne kažem što!

VL
AD
adrian1
10:13 04.05.2011.

obrazujte se i čitajte relevantne medije http://www.bbc.co.uk/news/world-europe-11283616

VL
AR
ariesrevelator
10:08 04.05.2011.

AlanFord U cijelosti razumijem (i slažem se) što si napisao; ali, to nije kontraargumenat onoga špto sam sam napisao; samo ocrtava prizemnost naše gospodarsko/političko/ upravne \"elite\" i sustava, glavni čimbenici kojega i jesu glavni politički partneri \"EU\"; Hrvatska, kakva je danas i jest, dobrim dijelom, posljedica \"EU\" plana, ali, razvijajući dalje raspravu o tome, doći ćemo i do zbivanja, koja sežu u prošlost dalje nego što većina ljudi misli. vucko Meni se može i cijeli svemir otvoriti, ali, zabadava, ako nemam sa čime letjeti. Tvoj post je klasična demagogija lišena argumentacije, čisti PR. Prilikom analiza, analizira se cijela struktura stvari i koliko je ta analiza cjelovitija i u kojoj mjeri korespondira sa postojećim osnovnim znanjem i definiranim pojmovima, kojima se raspolaže i do kojih se došlo (a oni u politici i gospodarstvu nisu od jučer), toliko su i teorije i logičke izvedenice točne. Kod Tvog agitiranja, toga, na žalost, nema.

VL
AM
a_morte_i_rossi
10:11 04.05.2011.

kakav crni identitet????? pa to je smijeh.... otac domovine, izmisljotina.... italia je vec bila ujedinjena a hrvatska nije ni postojala...pa di smo mi??? pogledaj samo kako izgleda hrvatska??????? svi na svoju stranu hahahahah slavonija u pripizdini dalmacija u ropizdini istraistra u pripizdini..... kakva hrvatska.....ja mjenjam drzavljanstvo i nacionalnost uskoro NA ŽALOST ALI SAM PRISILJEN USIJANIM KOMUNISTIČKIM GLAVAMA

VL
OB
-obrisani-
10:16 04.05.2011.

to je osnov razvoja konkurentnosti: strani službeni jezik - omogujčava nesmetanu komunikaciju između djelatnika RH i stranih državljana kako EU tako i dr i hrvatiča vani

VL
OB
-obrisani-
10:25 04.05.2011.

2ga stvar - svi gledaju na njemačku i susjedne zemlje kao srednju vrijednot kod određivanja kako je u EU. u Francuskoj je super živjeti - ako si francuz. socijalno za nezaposlene 1197 eur i s tim se može i na moru živjeti. u njemačkoj je jad i očaj. oni se toliko trse držati Eu u komadu stabilnu i razvijati bivšu istočnu Njemačku da pucaju po šavovima. za to vrijeme u Francaise prosječna plaća nije ispod 4.000 eur a konobar u monaku neće ispod 6000 eur raditi... kod nas u zg neće ispod 6tisuća kuna znači razlika preko 7,4 puta. o čemu mi onda govorimo? dali je mađarima rumunima i bugarima u EU bolje? nije. mogu li biti konkurentni na tržištima UK ili Nizozemske? čovječe oni su rasisti jbt i imaju svojih problema. ok može se naći neka šljaka za 3-4000 ali ništa stalno i sigurno. treba ići raditi u Švicarsku - tamo se može dobiti viza na 6 mjeseci za poslove najobičnije za 5000 eur, konobar čistačica kuhar, itd Što ćemo mi prodavati EU? koje mi to prozvode imamo za EU da nam treba ulazt hitno u EU? novine? ok osim novina što još? zdrav poljop proizvod, čisto more, brodove, .... nemamo high tech razvijen produkt, uslužni smo sektor, pa mi niti brand sokova za Njemačku ne uspijevamo zdilati - a imamo jednu Vindiju, i masu toga - oni nas gaze 60% dampinogm cijena u Njemačkim marketima

VL
OB
-obrisani-
10:28 04.05.2011.

A što to Europska unija ima, a mi nemamo? EU ima novaca, znanja, auto industriju i druge prijeko potrebne stvari nama, ... ima biljune era i dolara i šta mi tu možemo?

VL
OB
-obrisani-
10:29 04.05.2011.

ako hočete možemo uči u EU već u lipnju 2011 - ali jeste li sigurni da to želite?

VL
AL
AlanFord
10:31 04.05.2011.

04.05.2011. u 10:08h ariesrevelator je napisao/la: Da slažem se, no ja sam samo htio nadopuniti i naglasiti da se identitet i ostalo ne ocjenjuje samo ulaskom ili ne u EU.Da nam ne ulazak neće sačuvati ništa ako mi kao društvoo nastavimo propadati.A propadamo, to je gola činjenica nažalost. Isto kao što sam ja spomenio samo dio, naravno ima još faktora.

VL
RE
@rea
10:36 04.05.2011.

bulldog, tvoji \"podaci\" o Fr. su hrpa besmislica.

VL
PI
pin
11:11 04.05.2011.

Krivi naslov. Ovako ide: A što to Hrvatska ima, a europska unija nema, pa nas trebaju? A trebaju nas opako, samo mora sve izgledati kao da su oni gazde. Počnimo s vodom npr.

VL
OB
-obrisani-
11:16 04.05.2011.

EU ima poštenu sudsku vlast ,imaju zakone koji štite građane od pljačke od vlasti ,nema mita i korupcije na državnoj razini ,nema ovrha koje provodi kriminalna državna vlast samo time da bi ostali na vlasti, radnik je zaštičen ko ličkii medvjed , radnik kad ode u mirovinu može živjeti od nje a ne da kao kod nas penziči kopaju po kontejnerima tražeči boce i kad osude lopova taj se više ne šeče kao kod nas ,kod nas imaju po 5-6 prijava pa odu malo u remetinac pa se poslje šeču i idu na kavu na špicu i ne vračaju šta su pokrali!

VL
OB
-obrisani-
11:23 04.05.2011.

EU trenutno ima jeftinije gorivo nego RH!

VL
1J
1japan
11:23 04.05.2011.

najbolje če biti političarima koji posjedaju u fotelje eu. nama smrtnicima će biti isto ko i dosada svaki dan sve gore i gore. mene zanima što i kako če se eu. odnositi prema braniteljima i dali ulazimo kao zločinačka to još nisam čuo da neko pita hrvatske političare zadužene za eu.

VL
OB
-obrisani-
11:36 04.05.2011.

Vi koji mi djelite minuse ste ili seljaci koji nikad niste bili u Austriji ili Njemačkoj , imam dosta rodbine koja radi i živi u njemačkoj i gore rade ,prosječna plača im je 2300 eura ,mirovina ima je oko 1600 eura i s tim novcem se dobro gore živi ,gore nečete vidjet njemca da kopa po kantama a sad za par mjeseci pohrlit če njemci i austrijanci na jadran ---zaista jako loše žive kad si mogu priuštit 15 dana mora a vi šljakajte za 3000 tisuče kuna i penziči koji žive od 1600 kuna i živite samo za to da platite režije i jedite najeftiniju hranu koju vam servira Lidl ! Zaista sramota je napisat da se dobro živi u EU--hahahhahahahahahahahahhahahah

VL
NI
nina1111
11:51 04.05.2011.

bolje bi bilo pitanje \"Kako ćemo živjeti?\" Živjet ćemo slićno ko u bivšoj jugi, samo što smo onda bili na vrhu i odlučivali o bitnim stvarima, dok ćemo u EU biti na dnu i o vrlo malo stvari odlučivati. dobra stara \"bolje biti prvi u selu nego zadnji u gradu\".

VL
RE
@rea
15:23 04.05.2011.

ribnik, još da si razumija išta od toga šta si napejsta, eh, di bi ti bija kraj !

VL
« 1 2 3 4 5 6 ... 17 »
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.