Treba li cestarina do neba
Uz cijenu od 41 lipu po kilometru na cijenu cestarine treba dodati i 60 lipa iz cijene goriva koju plaćaju vozači.
Komentari 11
nažalost, po 60 lipa kroz cijenu goriva im moram dati... ali cestarinu ću lizati s prstiju masnih od janjetine i dobro zaliti sa smješkom na licu...
"IDEMO NAPRIJED"! Bio je slogan "velikog" sina DOMOVINE, Iveka iz Dugobaba! Nastavite li tako, zaboravite EUROPU. Srusite DIOKLECIJANOVU PALACU, lokacija je divna za jos jedan TRGOVACKI CENTAR!
Dobro, dobro Bohutinski. Kreni lijepo preko Slovenije i Italije, pa preko juznog Tirola u Austriju do Svicarske, pa od tamo u Francusku. Javi gdje ces prodavati auto, mozda ga jeftino kupim, da bi ti mogao platiti cestarine po svim timm zemljama. I tunele.I benzin.
Poštovani g. Bohutinski, razbijanjem velikog i nefikasnog socijalističkog poduzeća Hrvatske uprave za ceste 2001 nastaju HAC i HC, dakle Hrvatske auto ceste i Hrvatske ceste. Rezultat ovog razbijanja je da od tada imamo dva velika nefikasna poduzeća (jedino više nisu socijalistički). Istina je da se pod krinkom racionalizacije stvorio izvor sredstava za stranačke poduzetnike i mnoštvo radnih mjesta na kojima su uhljebljeni stranački poslušnici. Dakle ako je Račan išta pokrenuo i organizirao po pitanju HAC i HC, bilo je to potpuno podređivanje gospodarskih subjekata politici. Ova loša praksa je nastavljena u sljedećem HDZ mandatu i trenutno je u tijeku u ovom SDP-ovm madatu.
Cijena autoputa je i sada previsoka. Za iznos cestarine od Zagreba do Splita automobil s 1,4 HDI motorom istu dionicu može prevaliti preko Plitvica,Gračaca, Knina... ( isprobao sam prije deset dana).Potrošio sam, uz štedljivu vožnju, goriva koliko iznosi cestarina. Zaštošto da platim put dvaput. Idem starim putem ( na autoputu bih potrošio i više goriva zbog prosječno brže vožnje..). Dizanje cestarine je kao i dizanje PDV-a....čisti autogol.
OGER Po relacijama koje ste naveli putuju oni koji imaju plaću pet do deset puta veću nego što je imamo mi u Hrvatskoj, i koji voze automobile trostruke vrijednosti nego mi. Oni su tu cijenu formirali za svoj standard i svoj civilizacijski doseg, a i mi to moramo za svoj.
Jučer smo svjedočili teškoj tragediji koja se dogodila u prometnoj nezgodi na staroj cesti Rijeka Zagreb. Da je cestarina manja možda ti ljudi nebi išli starom cestom. Cestarinu je trebalo smanjiti za 15%, a ne povećavati. Koliko košta jedna ovako strašna prometna nezgoda, o izgubljenom životu da i ne govorimo. Ima u Bohutinskom potencijala samo da se riješi ovisnosti od Mijata Stanića
Kolika se samo frka digla kad su Slovenci uveli vinjetu - kao, ugrozit će nam turizam. Pravili su se doktorati o tome kako voziti kroz Sloveniju bez vinjeta. A zapravo, za cijenu te vinjete (vrijedi valjda 10 dana) se možeš odvest od Zagreba do Zadra - u jednom smjeru. Kad nam ovo ljeto oni očajni vozači - Česi, Slovaci i Mađari napune državne ceste i počnu ginuti ko muhe (jel netko zaboravio kako je to izgledalo?), pa se ti pravci začepe, onda bude valjda nekom došlo iz dupeta u glavu.
Zagreb - Rijeka trebalo bi poskupiti sa 60 na 69 kuna nisam bas najbolje razumio kako se za tih 9 kuna moze najesti janjetine i zaliti sa dobrim vinom? Zagreb - Split se koristi 3 ljetna mjeseca,ostatak godine je praznaa tako da samo sa cestarinom je tesko pokriti sve troskove i odrzavanje (a uz to u HAC-u vole i ukrasti)
Autocesta do Splita i Dubrovnika neće postati ekonomski isplativa još za sto godina. Ona najviše znači za ljude koji lakše dolaze do metropole. A cijenu moram platiti i ja koji se nikada ne vozim autocestom (60 lipa po litri benzina i dijelom koji se iz državnog proračuna (u koji i ja uplaćujem) otplaćuju krediti za tu cestu. Ništa ne kažem, ona ima i civilizacijski učinak, jer je konačno povezala jug Hrvatske sa sjeverom. Ali osnovno je pitanje plaćanja toga. Tko to mora platiti.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Right to the point.