ČESTICE I SILE

Znanstvenik objasnio zašto je život poslije smrti nemoguć

Život poslije smrti
Foto: Thinkstock
09.11.2017.

Ne postoji način unutar zakona fizike da informacije pohranjene u našim mozgovima potraju nakon naše smrti - tvrdi Sean Carroll

Ima li života poslije smrti? Pitanje je to koje oduvijek fascinira čovjeka. Sada jedan fizičar tvrdi da zna odgovor -- i da je niječan.

Sean Carroll, kozmolog i profesor na Kalifornijskom tehnološkom institutu, kaže da bi za postojanje života poslije smrti naša svijest morala biti potpuno odvojena od našeg fizičkog tijela, a nije, piše Metro. Svijest je, kaže Carroll, niz atoma i elektrona koji nam daju um, a zakoni svemira ne omogućuju da ti atomi i elektroni nastave djelovati i nakon smrti.

- Ne postoji način unutar zakona fizike da informacije pohranjene u našim mozgovima potraju nakon naše smrti - tvrdi Carroll u časopisu Scientific American.

Objašnjava da prema teoriji kvantnog polja (QTF) za svaku vrstu čestice postoji jedno polje - svi fotoni u svemiru su na jednoj razini, elektroni na drugoj i tako dalje. Da bi se život mogao nastaviti nakon smrti, testovi kvantnih polja bi otkrili "duhovne" čestice i sile, a nisu.

- Ako doista nema ničega osim atoma i poznatih sila, očito nema načina da duša preživi smrt. Vjerovanje u život poslije smrti, blago rečeno, iziskuje fiziku izvan standardnog modela - zaključuje Carroll.

Život poslije smrti

VIDEO Ovo su mjesta koja baš nitko ne smije vidjeti preko Google Mapsa:

PR
pritiskovic
15:20 09.11.2017.

Kad pomislim da moram umrijeti dođe mi da se ubijem.

Avatar Ledeni
Ledeni
14:36 09.11.2017.

A po važećoj teoriji velikog praska cijeli je svemir nastao explozijom iz točke manje od atoma, I sad će on meni objasniti što je moguće, a što nemoguće.

14:06 09.11.2017.

Duša je savršeniji oblik procesora postojanja nakon tijela. Znanstvenik fizičar kao tjelesni čovjek je još uvijek ograničen u percepciji kvantne fizike energije postojanja ljudskog bića.