Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Naslovnica Tech/Sci Znanost

Golemi asteroid bi mogao pogoditi Zemlju? NASA priprema projektil od 9 tona

Astrofizičari, u slučaju opasnosti za naš planet, namjeravaju poslati prema asteroidu devet tona težak nuklearni "razarač"“ koji bi trebao ateroid odgurnuti dalje u orbitu.
02. travnja 2018. u 10:53 60 komentara 75108 prikaza
Asteroid
Foto: Thinkstock

NASA predviđa da bi golemi asteroid nazvan Bennu, a veličine Emire State Buildinga, mogao jednog dana pogoditi Zemlju, javlja Washington Post.

"nebeska palača" Kineska svemirska postaja veličine autobusa gotovo cijela izgorjela iznad Pacifika

NASA je izvijestila kako pomno prate taj asteroid teleskopima te da OSIRIS-Rex, svemirska letjelica na putu prema asteroidu s kojeg bi trebala poslati odgovore o sastavu asteroida, elementima i mineralima te organskim tvarima ako ih ima.

Naglašavaju kako nije izravna prijetnja Zemlji i da bi do udara mogli doći tek pogoditi Zemlju 22 rujna 2135. godine, ali ipak može uzrokovati određenu štetu ako padne u naseljeno područje.

Astrofizičari, u slučaju opasnosti za naš planet, namjeravaju poslati projektil prema asteroidu - devet tona težak nuklearni "razarač" koji bi trebao asteroid odgurnuti dalje u orbitu.

Brent W Barbee, NASA-in inžinjer za svemirska istraživanja koji radi na studiji oko spomenutog asteroida, tvrdi da je taj plan zasad samo u teoretskom obliku i na njemu će se još raditi.

"Moramo biti pripremljeni i spremni ako se pokaže da je asteroid prijetnja Zemlji".

Ovo nije prva prijetnja Zemlji za koju su se astrofizičari pripremali posljednjih godina. Godine 2013, deset tona težak meteorit zaprijetio je području Urala, a zbog njegova prolaska popucala su stakla na zgradama u tom području zbog čega je na tisuće ljudi ozlijeđeno.

Tiangong-1 NEBESKA PALAČA Kineska svemirska postaja nekontrolirano juri ka Zemlji, evo gdje bi mogla pasti Amphinicy Technologies Hrvatska tvrtka stvorila softver brži od NASA-ina Spektakularno NASA-ino otkriće: Godinu dana je proveo u svemiru, a njegov DNK je iznenadio sve Godinu dana je proveo u svemiru, a usporedba s bratovim DNK-om iznenadila je sve