Naslovnica Tech/Sci Znanost

Nasa otkrila neobičan objekt na Marsu: Tako je sjajan, moramo ga istražiti

Objekt je dobio i nadimak 'Little Colonsay', a istraživački tim odlučio ga je detaljno istražiti kako bi ustanovili o čemu je zapravo riječ
01. prosinca 2018. u 15:22 22 komentara 18121 prikaza
Curiosit Rover
Foto: Reuters/PIXSELL

NASA je objavila da je rover na Marsu snimio neobičan sjajni objekt. Iako NASA-in tim ima ideju o čemu bi moglo biti riječ ipak su ostali iznenađeni, a još će ga dalje promatrati kako bi ustanovili o čemu je zapravo riječ.

Mars Uspješna misija NASA objavila novu fotografiju površine Marsa, evo kako izgleda

Naime, radi se o sjajnom objektu na površini Marsa. Tim je odlučio da rover objekt detaljno istraži. Tim za istraživanje smatra da bi ta 'stijena' zapravo mogla biti meteorit upravo jer je tako sjajna, piše Independent.

"Istraživački tim misli da bi mogao biti meteorit jer je tako sjajan", napisala je Suzanne Schwenzer, jedna od članica tima. "Ali izgled može zavarati", dodali su.

NASA-ina bespilotna letjelica uspješno sletjela na Mars Mars InSight NASA slavi: Bespilotna letjelica uspješno sletjela na Mars

Objekt je dobio i nadimak "Little Colonsay".  Iako su ga već promatrali i tada došli do zaključka da se radi o jednom od brojnih predmeta koji se nalazi na površini Marsa, sada su odlučili da će ga detaljno istražiti.

Pogledajte video: Ovo su mjesta koja baš nitko ne smije vidjeti preko Google Mapsa

[video: 22524 / Ovo su mjesta koja baš nitko ne smije vidjeti preko Google Mapsa]
Vodič za kupovinu gadgeta
BLAGDANI
Vodič za kupovinu gadgeta: Što kupiti vašim omiljenim tehnoljupcima?

A1 izdvaja za Vas

• !zagreb!:

Pa već se odavno zna da je to stari srpski planet. Jedan od prvih koji su nastanili kada su naselili ovu galaksiju. Malo iza nakon što su Sunce postavili da nas grije.

• Kritiko:

Hrpa smeća sa Zemlje