Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 131
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
PROMO

Mastercard širi napore koalicije Priceless Planet s ciljem obnove šuma

Mastercard širi napore koalicije Priceless Planet s ciljem obnove šuma
25.04.2022.
u 11:25

S 15 novih projekata na šest kontinenata, napredak ka cilju od 100 milijuna zasađenih stabala se ubrzava, a istovremeno raste i podrška korisnika za ekološke ciljeve

Mastercard proširuje aktivnosti pošumljavanja u okviru koalicije Priceless Planet s 15 novih projekata obnove što znači da je aktivno ukupno 18 projekata na globalnoj razini. Ovi projekti će pomoći ubrzanju napretka prema cilju koalicije – sadnji 100 milijuna stabala. Želja korisnika da podrže inicijative koje pokreću pozitivne promjene na okoliš raste diljem svijeta – prema Mastercard Economics Instituteu, donacije dobrotvornim organizacijama usmjerenim na okoliš porasle su za 48,4% na globalnoj razini u 2022. u usporedbi s razinama prije pandemije 2019., sveukupno nadmašujući rast donacija drugim organizacijama.

Donošenje ekološki osviještenih odluka

Pošumljavanje je široko priznato kao jedan od najučinkovitijih i najisplativijih načina za pozitivno suzbijanje klimatskih promjena. Koalicija Priceless Planet nije usredotočena samo na sadnju drveća, već i na obnovu šuma na mjestima s najvećom potrebom i najvećim potencijalom za pozitivan utjecaj na klimu, zajednicu i bioraznolikost. Vođena svojim partnerima za obnovu, Conservation International i World Resources Instituteom, koalicija koristi najbolju znanstvenu praksu kako bi identificirala nova projektna mjesta, odabrala prikladnu vrstu drveća i osigurala dugoročno zdravlje šuma kroz kontinuirano praćenje.

“Koalicija Priceless Planet usredotočena je na rješavanje hitne globalne klimatske krize obnavljanjem pravih stabala na pravim mjestima”, ističe Jorn Lambert, glavni direktor za digitalno poslovanje, Mastercard. “Suradnjom s našom globalnom mrežom koalicijskih partnera u mogućnosti smo dodatno proširiti naše radove na obnovi šuma i potaknuti kolektivno djelovanje za planet.”

Jedinstvo u borbi protiv klimatskih promjena

Koalicija Priceless Planet ujedinjuje tvrtke, zajednice i potrošače u borbi protiv klimatskih promjena i trenutno broji više od 100 partnera na globalnoj razini, uključujući trgovce koji su usmjereni na održivost, fintechove i globalne banke. Svaki partner pomaže u financiranju obnove šuma kroz angažman potrošača i donacijske kampanje koje potiču ljude na brigu o okolišu ili izravan doprinos putem platforme za donacije.

“Sve je jasnije da je ulaganje u očuvanje i obnovu prirodnog svijeta oko nas ključno i za borbu protiv klimatskih promjena“, ističe Bo Lidegaard, povjesničar, diplomat te bivši pregovarač o klimatskim promjenama i savjetnik koalicije. „Koalicija Priceless Planet je osmišljena na način da maksimizira utjecaj na planet na temelju znanosti i kvalitetnog planiranja.”

Pozitivan pomak za ekološke ciljeve

Potpora potrošača ekološkim inicijativama neprestano raste diljem svijeta. Nedavni uvidi Mastercard Economics Institutea, koji analizira makroekonomske trendove kroz oči potrošača, pokazuju da su donacije dobrotvornim organizacijama usmjerenim na okoliš posljednjih godina porasle. Europa prednjači u ovom trendu, s porastom donacija u Ujedinjenom Kraljevstvu (287%), Njemačkoj (101%), Belgiji (97%), Irskoj (86%) i Italiji (40%) u prvom tromjesečju 2022. u usporedbi s 2019. u istom vremenskom razdoblju. Zemlje poput Izraela (121%), Kanade (56%) i Australije (21%) također su doživjele značajan rast tijekom ovog vremenskog razdoblja.

Izgradnja održive digitalne ekonomije

Kroz inovacije i provjerena partnerstva, Mastercard je predan izgradnji uključivog i održivijeg svijeta s digitalnom ekonomijom koja funkcionira za svakoga i posvuda. Kroz svoj Global Sustainability Innovation Lab, Mastercard razvija niz proizvoda kako bi omogućio održiviju trgovinu, kao i usluge koje će partnerima pomoći da potrošačima diljem svijeta donesu ekološki svjesnija rješenja.

Ključne riječi

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije