Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 159
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
kolumna
Povratak na članak

Svejedno je: Tadić ili Nikolić

Likova za dobre priče i filmove na Balkanu ionako nikad ne manjka, nešto smo više u oskudici kad nam trebaju lideri za bolji život i za djelotvorno dobrosusjedstvo.

Komentari 63

BM
Boris Markovic
12:49 04.05.2012.

Za samu Srbiji Toma \"Grobar\" je losije resenje i stoga za onoga koji Srbiji zeli zlo moze biti bolje resenje (po sistemu \"sto gore, to bolje\"). Onaj ko kaze da su Boris i Toma isti u sustini hoce da kaze da su svi \"Srbi isti\" odnosno da ti \"isto misli onaj za stolom, kao i onaj pod stolom\" (tu izreku sam naucio u Vecernjaku).

VL
GR
Gradinar
13:09 04.05.2012.

@Boris, slažem se s tobom da je za Srbiju toma Grobar apsolutno loše, pa i pogubno riješenje. Tadić je Srbiju kakvu je zatekao, kakva je ostala nakon ratova i sukoba i sa Bogom i sa ljudima sjajno vodio, balansirajući po granici nemogućega. Što se tiče susjeda, posve sam siguran da bi Toma Grobar za sve susjede bio jasnije riješenje, a u mnogo stvari i - bolje. Prije svega, on bi svojim postupcima onemogućio, ili uzeo alibi iz ruku, regionalistima, neokomunistima i prije svega hrvatskim i bosanskim Srbima ( pa i crnogorskim) za pospremanje uveliko poodmakloga procesa amnestiranja današnje Srbije za politike agresije i rata kojih se nikada i ničim nije odrekla!

VL
BM
Boris Markovic
13:20 04.05.2012.

@Zveč: Bas mi je drago sto si se javio. Upravo sam na blogu Vecernjaka video da je neko (zove se Marko) napisao ukratko program Hrvatskog Narodnog Preporoda. Ide ovako: 1. Državnom odlukom definirati sve prethodne režime Republici Hrvatskoj kao –– zločinačke! Izmjeniti Ustav Republike Hrvatske i to ugraditi kao načelo u njega. Da ne bi bilo zabune, radi se o: Kraljevina Jugoslavija, NDH, SFRJ,ali i izrijekom Republika srpska krajina! Ustavom zapriječiti sve simbole, javno promoviranje osoba i ideja na kojima su počivali ti režimi. Ustavom zapriječiti da je temelj suvremene Republike Hrvatske nacionalni referendum o nezavinsosti i Domovinski rat, kao vrhunske vrijednosti hrvatskoga naroda! 2. U izbornom zakonodavstvu u pred-kandidacijskom postupku, onemogućiti sve one koji imaju aktivno sudjelovanje u bilo kojem od tih režima u kandidaturi za javne poslove Republike Hrvatske, bez obzira na kojoj razini! Državna abolicija nije olakotna okolnost u ovoj procjeni, jer se ona odnosi na sankcije a ne na povjerenje nacije.

VL
BM
Boris Markovic
13:20 04.05.2012.

Nastavak: 3. Zapriječiti svima onima koji ne mogu dokazati legitimnost i legalitet stečene imovine, koji ne mogu dokazati da nisu uživali zločinački stečene materijalne vrijednosti ( razdoblje komunizma)za osobni i obiteljski razvoj, onima koji nisu od 1991. godine do danas izmirili obveze prema Republici Hrvatskoj na bilo koji način, svako sudjelovanje u upravljanju javnom imovinom! 4. Izmerjniti kazneni zakon Republike Hrvatske i svakome kome se dokaže zloupotrijeba položaja i ovlasti na bilo kojoj razini upravljanja, zapriječiti drakosnke zatvorske kazne uz trajni biljeg – izdajnik i veleizdajnik hrvatskoga naroda! Odrediti standarde za ove dvije kvalifikacije! I jedna i druga trajno znači gubitak prava na izbor u svim javnim institucijama Republike Hrvatske! 5. Zapriječiti Zakonom nemogućnost financiranja, iniciranja i poticanja građanskih udruga na temelju potpore svih institucija i država, odnosno nevladinih institucija iz država, dokazanih protivnika i neprijatelja hrvatske slobode i samostalnosti!

VL
BM
Boris Markovic
13:21 04.05.2012.

Nastavak: 6. Financirati sa 1-5 posto nacionalnoga dohotka iz državnoga proračuna inovativne ideje i projekte građana Republike Hrvatske, kao osnovu razvoja novoga hrvatskoga gospodarstva. Je li to to?

VL
VI
Vid
13:53 04.05.2012.

Tocno , svejedno je . I Nikolic i Tadic su zagovornici Velike Srbije , svaki na svoj nacin. Nikolic sanja o granici Virovitica -Karlovac Karlobag a Tadic bi zabranio proslavu \"Oluje \" . Dakle i on ne moze prezaliti nestanaknak takozvane \"Krajine\" i san o Velikoj Srbiji. Tadic je tu podmukliji a Nikolic otboren. Ali navijam za Nikolica jer me zanima kakvo ce prijateljstvo s njim graditi Josipovic.

VL
GR
Gradinar
14:02 04.05.2012.

04.05.2012. u 13:21h Boris je napisao/la: Da. Vidio sam i ja. To je dio načela koje su u raspravi.

VL
Avatar balimbo
balimbo
14:37 04.05.2012.

04.05.2012. u 13:53h Vid je napisao/la: Tocno , svejedno je . I Nikolic i Tadic su zagovornici Velike Srbije , svaki na svoj nacin. Nikolic sanja o granici Virovitica -Karlovac Karlobag a Tadic bi zabranio proslavu \"Oluje \" . Dakle i on ne moze prezaliti nestanak takozvane \"Krajine\" i san o Velikoj Srbiji. Tadic je tu podmukliji a Nikolic otboren. Ali navijam za Nikolica jer me zanima kakvo ce prijateljstvo s njim graditi Josipovic. .............................Odlican osvrt Vid pogotovo ovo s lignjunom.

VL
OB
-obrisani-
14:42 04.05.2012.

04.05.2012. u 13:09h Zveč je napisao/la: @Boris, slažem se s tobom da je za Srbiju toma Grobar apsolutno loše, pa i pogubno riješenje. --------------------------------------- Znači, za Hrvatsku najbolje riješenje.

VL
GR
Gradinar
14:49 04.05.2012.

04.05.2012. u 14:42h CroGardist je napisao/la: Iskreno, kolega za Hrvatsku ne bi smjelo biti ni jedno srbijansko riješenje naročito važno! S obzirom na to da smo osuđeni biti susjedi najsavršenije bi bilo da na čelo Srbije dođe Vlada i Predsjednik koji će javno pred svojom nacijom osuditi zličinačku politiku Srbije iz 90-ih godina, te pred cijelim svijetom i javno zatražiti u ime svoga naroda oprost svih susjednih naroda za zla koje im je Srbija učinila! Jedino bi to bio kvalitet u međusobnim odnosima Srbije i Hrvatske, a već sam rekao, najgore riješenje nije ni malo dobro za Hrvatsku, jedino bi u tome bilo dobro to što bi Josipović i kompanija izgubili alibi za dehrvatizaciju ovoga društva!

VL
KE
keating9
15:20 04.05.2012.

neka pobijedi šešeljeva hanuma :) onaj tadić se danas ljubi izvinjava a već sutra rehabilitira s crkvenim bradonjama i proglašava neku novu državicu. obični cmoljo! dajte brate šešeljevu hanumu pa da završimo priču.

VL
VE
velikazmija
17:07 04.05.2012.

srbin je srbin kako god ime glasilo volio bi da nikolić pobijedi jer mi je puna kapas šurovanja --

VL
KE
keating9
15:56 04.05.2012.

04.05.2012. u 12:49h Boris je napisao/la: Za samu Srbiji Toma \"Grobar\" je losije resenje i stoga za onoga koji Srbiji zeli zlo moze biti bolje resenje (po sistemu \"sto gore, to bolje\"). Onaj ko kaze da su Boris i Toma isti u sustini hoce da kaze da su svi \"Srbi isti\" odnosno da ti \"isto misli onaj za stolom, kao i onaj pod stolom\" (tu izreku sam naucio u Vecernjaku). ................................................................................................... dobro si naučio, mada vjerujem da to već odavno znaš. 90% ako ne i više srba politički i ideološki razmišlja kao nikolić, tadić, dačić i gospojica šešelj. stvar je samo taktike i nijanse. u toj destruktivnoj politici borisa tadića i milorada dodika u provođenju velikosrpskog i memorandumskog projekta, odlično, skoro pa nevjerovatno pred hrvatskom javnošću sekundira hrvatski predsjednik ivo josipović.

VL
BM
Boris Markovic
16:21 04.05.2012.

@keating9: Mator sam covek i nisam znao da ta izreka postoji. To sam procitao u komentarima u Vecernjaku. Sto se Srbije tice, da bi imao ispravan stav prema njoj treba da je bolje upoznas. Sto se Gospodina Josipovica tice njegovv odnos prema Srbiji je onakav kakav EU ocekuje od njega da taj odnos bude. Veruj mi da bi slican odnos imao svako drugi na njegovom mestu, bez obzira sta ti drugi kazu dok nisu na njegovom mestu. Hrvatska radi sta mora da radi.

VL
GR
Gradinar
16:28 04.05.2012.

@Boris \"Sto se Gospodina Josipovica tice njegov odnos prema Srbiji je onakav kakav EU ocekuje od njega da taj odnos bude\" Čekaj malo, misliš li ti na hrvatskoga predsjednika Josipovića!? Nisam znao da ga je neki EU izabrao na vlastst i da je njihov predsjednik :-))) Boris, ne bi nitko tko ima bar malo nacionalnoga ponosa bio - kao on! Čudno je Srbin iz Beograda na sva usta hvali Josipovića a ja iz Zagreba mislim da je Tadić čudesno dobar predsjednik za Srbiju - naravno ovakvu Srbiju koja se ne odriče ničega zloćudnoga iz svoga političkoga uma!

VL
Avatar CrimsonKing²
CrimsonKing²
16:36 04.05.2012.

A uvek je lepo videti kako muslimani pljuju na toga Dodika koji ih je u ratu spasavo reskirajuci sopstvenu glavu. Jos je lepse videti kada to cine na licnoj osnovi. Verovatno se pitate zasto, hmm? : )

VL
BM
Boris Markovic
16:41 04.05.2012.

@Zveč: Ja bi se kladio sa tobom da bi svaki bio kao on po sustini. Ne po formi, jer je njegova forma izvanredna, ali po sustini da. Tebe da stave na to mesto, kladio bi se da bi bio kao on. Sada mislis da ne bi, ali bi ja prihvatio opkladu da bi.

VL
Avatar CrimsonKing²
CrimsonKing²
16:44 04.05.2012.

Ali u pravu je Sarajlija sto se necega tice. Seseljeva zena bi bila bolja predsednica od ijednoga od spomenute dvojice. Samo ono sto Sarajlija ne shvata jeste to da bi mu ta zelja zapela u grlu, da nije nesto sto bi njima bilo u interesu da postane.

VL
DA
darions
16:46 04.05.2012.

Kakav stupidan tekst. Nekada su kolumnisti bili obrazovani. Takvi su i komentari- klepetanje bez mozga i znanja... protraćenih 5 minuta čitanja...

VL
DU
Deleted user
12:25 04.05.2012.

Meni osobno miliji Toma Grobar od \"našeg\" Pupovca, jer se iza kravataške baby face krije gori notorni no ne smijem napisati što, ali računam na pronicljivost. Dakle, u slučaju Tome Grobara smo barem na čistu (Kavlobag, Kavlovac, Vivovitica) i sad je irelevantno da li ima redenike i bradu ili se pak obrijao da se umili diplomatskom koru. Kad se radi o Tadiću, iza tih buddy buddy tapšanja s Josipovićem i kalemegdanskih žurki i smješkanja uokolo - krije se isto ono što čuči u Tomi jer samo netko maliciozan do srži može donijeti kao poklon pre 89. dokumentaciju iz bolnice u Vukovaru, zar ne? Zato jesam za sirovinu, bit će manje Dramske akademije...

VL
« 1 2 3 4 »
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.