Naslovnica Sport Automoto

Niko Pulić vratio se na europske staze

"Nakon pet utrka ove sezone, prvi put izlazimo s kupom na jednu od boljih staza u Europi, gdje testiraju čak i neke momčadi Formule 1"
18. kolovoza 2017. u 12:38 2 komentara 1598 prikaza
Niko Pulić
Foto: Ivan Ril
Pogledajte galeriju 1/5

Četrnaestorica hrvatskih vozača doputovala su u Slovačku, gdje će ovaj vikend voziti šestu i sedmu utrku druge sezone Business V.I.P. kupa. Prvi dvoboj na rasporedu je u nedjelju u 14.40 sati, dok će se druga utrka voziti nešto kasnije, u 17.35 sati.

Mirela Ribić bila je jedina žena među polufinalistima Eko vožnja 'Najlakše mi je voziti u štiklama ili japankama, ali ne daju mi'

Slovakiaring nepoznanica je za većinu vozača kupa, što znači da će veliku ulogu u ostvarenju dobrog rezultata odigrati najbolji postav Seat Ibize. Boje Europhone Racing Teama, trenutačno vodeće momčadi u ukupnom timskom poretku, branit će Niko Pulić i Božo Tomulić.

Za najuspješnijeg hrvatskog vozača dolazak u Slovačku znači povratak na europske staze nakon deset godina.

"Nakon pet utrka ove sezone, prvi put izlazimo s kupom na jednu od boljih staza u Europi, gdje testiraju čak i neke momčadi Formule 1", naglasio je trostruki europski prvak na brdu, upozorivši svoje kolege: "Neki vozači mogli bi se iznenaditi kada im na kraju dana dođe poziv u kontrolu utrke gdje će na snimkama vidjeti kršenje pravila. Prekršaj se kažnjava novčano od 200 eura pa do nekoliko tisuća eura".

Pulićev momčadski kolega Božo Tomulić očekuje uspješan vikend iako prijašnju utrku na Grobniku neće pamtiti po dobrome.

"Bit će jako zanimljivo vidjeti kako će se pojedini vozači snaći s obzirom na to da nema treninga i obilaska staze. Sve je moguće, optimističan sam", istaknuo je Tomulić kojemu je ovo druga sezona u hrvatskom automobilizmu.

Staza Slovakiaringa dugačka je 5922 metara, ima 14 zavoja, od toga sedam lijevih i isto toliko desnih.

"Najvažnije je prilagoditi ovjes i pritisak guma. To može značiti i do pet sekundi brže vrijeme", zaključio je Roland Krizman Rolly, tehničar zadužen za Europhone Racing Team.

WRC Plenković primio delegaciju Senzacionalno: Hrvatska iduće godine domaćin WRC-a? Na Grobniku održano finale projekta Vozi eko - sigurno i štedljivo Najeko vozač 'Htio sam projuriti stazom s Nikom Pulićem, stvarno nisam očekivao pobjedu'

 

 

Dijelovi motora
SRCE AUTOMOBILA
Dijelovi motora i zašto ih je bitno poznavati

A1 izdvaja za Vas