Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 151
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Otvoreno pismo navijača Dinama
Povratak na članak

BBB upravi: Laskaju nam vaše ponude, no bojkot nećemo prekinuti

Udruga navijača Dinama u srijedu je izašla u javnost otvorenim pismom u kojem se kaže:

Komentari 50

PO
pocrte
20:05 20.10.2010.

Dinamo treba marketing kao i Madveščak i tribine će biti pune i svi sretni, a divljacima zabraniti dolazak blizu stadiona.

VL
VE
Velikogoričan56
13:38 20.10.2010.

Nista novo sto vec nismo znali. Ne vjerujem da ce se zbog toga zemlja prestati okretati.

VL
KB
kiki_b.b.b.
13:44 20.10.2010.

svaka čast BBB stjerajte bandu lopovsku iz Dinama..Koja se bogati na našim leđima i na našim đepovima..Oni bi htjeli stadion da se izgradi za njih,e ne može daj svoje pare koje ste ionako pokrali bando lopovska..

VL
KM
kmet
14:00 20.10.2010.

Bla...bla... a tko bi da nam vodi Dinamo, Boban možda, ne vjerujem...vrijeme je da ponudite alternativu koja nas nakon Mamića neće odvesti u propast i bankrot. Vidite samo Cibonu...

VL
MI
mirUsvijetu
14:22 20.10.2010.

Nakon svih ovih priča, članaka, pisama, akcija, primjećuje se da ni u jednom od navedenih nije spomenuto tko bi to zamijenio Mamića. Kad bi bilo tko drugi došao, bi li on iz ljubavi prema navijačima ostavio Sammira u klubu iako ima ponudu od par milijuna eura. Bi li sam vođa BBB-a, da mu na stolu stoji ponuda od 8 milijuna eura za samo jednog igrača od jednog od najboljih svjetskih klubova, rekao igraču koji je prerastao ovu ligu da ostaje, samo da bi navijači bili sretni? Navijači traže adekvatne zamjene za prodate igrače? A koja to prava zamjena za npr. Modrića, Eduarda, Mandžukića može doći u Dinamo? Recite ime. Koji bi to igrač koji bi dostojno zamijenio prodate igrače uopće htio doći u Dinamo sve da mu ponudiš i ogromni ugovor? I ne treba Mamića napadati što ne plaća porez za zarađene eure. Biste li vi plaćali nešto što ne morate??? Jedini krivac ovdje je država. Zašto bi on platio tolike pare ako nema zakona koji ga na to tjera. Bio bi glup da plati nešto što ne mora. Nijedan odvjetnik mu ne bi mogao dokazati da vara, jer ne vara. Radi ono što mu zakoni dopuštaju. Dakle, sve ovo usmjerite onima koji zakone donose.

VL
Avatar cluesblues
cluesblues
14:36 20.10.2010.

najprije nek ovi marginalci iz kina mosor odaberu svoje rukovodstvo koje ce znat iz hrpe huligana napravit navijacku skupinu, nek uvedu vlastiti kodeks ponasanja kojeg ce se drzat bez bakljada, demoliranja europskih gradova, pljackanja benzinskih pumpi i sramocenja kluba i grada nevidjenim primitivizmom i nasiljem, nek dokazu da su dostojni pozivat se na klub i grad umjesto da govore o \"svojem\" klubu i u njegovo ime razvaljuju sela po austriji i nek shvate da dinamo nije ni njihova, ko sta nije ni mamiceva prcija, nego pripada podjednako svim navijacima, i onima na istoku i zapadu kao i onima koji nisu na tribinama ali im je plava boja u srcu...dakle nek prvo pocnu sredjivat totalnu anarhiju i huliganizam u vlastitom dvoristu pa tek onda mogu govorit o nekakvom sredjivanju kluba - i nek vec jednom shvate da ih niko nije ovlastil da govore u ime svih navijaca dinama....do tada ce ostat marginalci iz kina mosor i bas nikom nece falit....

VL
DU
Deleted user
14:46 20.10.2010.

Zato ja cijelo vrijeme ponavljam da se u klubu odlicno radi s obzirom na uvijete. Nitko nije dovoljno lud da preuzme dinamo dok mu igraci imaju primanja od vise od pol milje eura, a da bi uopce takav igrac dosao mora mu se ponuditi mogucnost igranja u Europi. Da bi se igralo u LP treba nam igraci jos vece kvalitete koji kostaju i milju,a ti igraci ce nasim mladjim talentima omogucit da se razvijaju i da nakon nekog vremena budu prodani za pare vece od realnih jer dinamo si je stvorio reputaciju kluba sa ogromnom bazom talenata i skauti europskih klubova koji dolaze na ruglo su mahom jace platezne moci. Da bi se ciklus nastavio neophodna je prodaja, a dinamo niti ne treba na prvu ponudu skakat vec cekat najbolju, a to nam je ova uprava omogucila. I zato se pitam dal postoji netko tko je dovoljno entuzijastican i spodoban da nadmasi Mamica jer i ja mogu preuzet dinamo dok igraci imaju primanja po 20 tisuca E jer sponzori ce to pokrit ali trenutno je jako visoko letvica postavljena pa me uopce ne cudi da se nitko ne javlja

VL
VZ
veki_zg
14:46 20.10.2010.

joj sere mi se vise od tih BBB-a , malo su me poceli podsjecat na aktiviste iz varsavske!! ...bojkotom necete nista napravit, sta niste jos naucili da se u ovoj drzavi civiliziranim i normalnim putem nemoze poslat poruka tipovima ala mamic, bandic, markovic. ak ocete da vas \"čuju\" oni koji bi vas trebali čut, onda dodjite na stadion, razbite bentlija mamicu, napravite sranje, gađajte ga jajima, bakljama cime god, onda ce tek osjetit gnjev građana...isto tako i u varšavskoj dok netko ne baci bombu na gradilište, glavni igraci vas nece nikad dozivjet...jer u ovoj drzavi na lijep nacin se nemoze nista napravit, ovakvim pizdarijama kad šarate grafite po gradu i slicnu radite vise sranja nama građanima nego mamicu...ak ste frajeri odite do njega doma pa njemu po kuci sarajte \"mamicu cigane\" i slicno...papci!

VL
GL
glumac
14:56 20.10.2010.

BBBsu obična gamad, idioti koji samo ucijenivaju .mislim da je atmosfera protiv villareala dovoljni dokaz da ih se NESMIJE PUSTITI NA STADION.

VL
NI
niko36
15:24 20.10.2010.

Ne bojkotujete upravu bojkotujete klub! U zadnjih 30 god mozete li navesti jednu upravu s kojom sete bili zadovoljni? De malo da vidimo gdje su te pare koje daje grad Dinamu? Da nisu mozda potrosene za placanje kazni u Pragu, Udinama,Amsterdamu, Bukurestu, Becu? Ili mozda za besplatna putovanja i karte tih istih koji ce kasnije nabijati racune klubu za divljastva? Mamic nije zlato ali niste ni vi. Dinamo je dugo bio vas sluga. Vise nemora!!! Ako hocete doci -dobro dosli. Ja idem, šal, kapa, dlan i udri.

VL
SB
sr-bistabil
16:29 20.10.2010.

Osnovna razlika između \"marginalaca iz Mosora\", kako ih je cluesblues opisao, i uprave kluba je u tome što \"marginalci\" bivaju zakonski gonjeni za svoje prijestupe i kršenja zakona, dok članovi uprave i izvršnih tijela kluba krše zakone i klupski Statut bez ikakvih sankcija. Inače, slažem se da bi Boysi među sobom morali dogovoriti kodeks ponašanja, ali to sa ovom konkretnom situacijom nema puno veze. Krajnje je licemjerno i nevjerojatno glupo da klub koji je kroz transfere u zadnje tri i pol godine zaradio (znači izlazni minus ulazni transferi) oko 400 milijuna kuna poziva ljude da kupnjom ulaznice od 30 kuna \"zadrže\" igrača. Pogotovo u svjetlu činjenice da su najveći i najunosniji transferi i počeli upravo nakon sezone u kojoj je Dinamo imao prosjek posjete u HNL-u preko 11000 ljudi što dokazuje da u Dinamu nema apsolutno nikakve korelacije između posjete i transfer politike.

VL
Avatar Castro
Castro
17:02 20.10.2010.

Decki , zao mi vas. Steta da sve ovo propustate. Villarreal, Brugge i tko zna sto cete jos propustiti. A znam da bi htjeli biti s nama na stadionu. Bude li uspjeha sutra , postoji velika mogucnost da prezimimo u euro-ligi. A vas nema. A toliko to cekamo, svi mi . I ne kuzim da vam nije jasno da se nista nece promjeniti tim bojkotom jer je 70 posto ljudi protiv vas zbog vaseg ponasanja. Cluesblues je dobro rekao, morate se vi reorganizirati, imati vodje koji vas zastupaju ali koji i za vase gluposti odgovaraju, kao sto hocete da klub ima takav sustav. Hej, sutra sam na tribini istok, ma vidjecete me, sredina gore i ..... i imacu dinamov dres na sebi... Navijacu u vase ime. SRETNO DINAMO

VL
Avatar PTB
PTB
17:32 20.10.2010.

\"20.10.2010. u 14:22h mirUsvijetu je napisao/la: Nakon svih ovih priča, članaka, pisama, akcija, primjećuje se da ni u jednom od navedenih nije spomenuto tko bi to zamijenio Mamića.\" Gledajte, nije poanta da netko zamjeni Mamića. Sve što se traži daa se Dinamo kao udruga građana reorganizira. Da postane udruga građana u punom smislu di će članovi imati pravo glasa i pravo uvida u poslovanje kluba. Da postane udruga koja će poštivati zakone RH i svoj Statut. Ako smo baš toliko jadni da u cijelom Zagrebu i Hrvatskoj ne bi postojala osoba koja je sposobnija kvalificiranija za taj posao od bivšeg švercera storopora neka se i on prijavi na izbore i bude LEGITIMNO izabran.

VL
CA
CALL
18:05 20.10.2010.

Ne treba nam BBB- Navijačke \'skupine\' (ustvari najobičniji huligani) ne postoje u europi osim u srbiji, b i h i Hrvatskoj. Zar nam to sve ne govori. BBB hoće prezimit u europi??? Sječam se kad smo igrali Ligu Prvaka kako su ti isti bbb dolazili na trening, vrijeđali igrače, zviždali Viduki itd. Njih ne zanima Dinamo, oni su samo sebi dovoljni a sad kad vidi da ih Dinamo ustvari i ne treba i da nam je bolje bez njih..... na sve mogće naćine žele privući pažnju na sebe od dolaska na trening do svakodnevnih priopćenja, kao........ oni su jako važni???! Klubu nije svrha zadovoljiti Vaše maloumne zahtjeve. Ako hoćete navijat navijajte ako ne...... odite na Medveščak i navijajte uz starogradske popevke.

VL
MI
mirUsvijetu
18:05 20.10.2010.

PTB, ok, i kad taj netko bude legitimno izabran, što će se zahtjevati do njega? Nemoj, molim te, opet pisati sve one zahtjeve, već sam ih vidio, ali, onako, jednostavno rečeno, s čime bi vi bili zadovoljni? Sve da se sve događa po zakonu, misliš da tad ne bi bilo prodaje Modrića, Ćorluka i njima sličnih? Da će taj neki pošteni čovjek koji dođe moći zadržati sve njih? Na koji način? Da neće biti novih promašenih igrača? Ovo su sve pitanja koja se tiču sportske strane, i znam da ćeš ti sad reći da se traži odgovornost, mogućnost uvida u poslovanje, ali sve ovo moje gore navedeno nužno vodi do nezadovoljstva navijača, pa sve to onda vuče i druge stvari. Svaka uprava, pa bio joj i najpošteniji čovjek na čelu, će prodavati. On neće imati sina koji mu vodi agenciju, neće psovati novinare, istina, ali opet će se sve svesti na isto, na prodaju igrača, na HNL, i nadu u Europi. I kad u klubu bude savršeno uredno poslovanje, kad sve bude po zakonu, na kraju će ono što ipak navijača najviše veseli, izostati, a to je sportski uspjeh. Ovaj članak iznad je pokazao kakave nerealne zahtjeve imate. Navedi mi klub na ovim prostorima, pa zapravo u 80% Europe, koji ne prodaje svoje najbolje igrače. Imaš možda 30 do 50 klubova u cijeloj Europi koji ne moraju prodavati igrače, nego se samo pojačavaju. Ako neki dobar igrač i pristane doći u Dinamo, to je zato jer na osnovu bivših transfera zna da će se dobro prodati, ne jer mu Dinamo nešto znači. Pa ne živimo u nogometnoj meki da bi trebalo zahtjevati da Eduardo, Ćorluka, Modrić zauvijek ostaju u Dinamu. Kad neki mali klub i uđe u LP, slijedeće godine proda sve igrače, iako se sa zarađenim novcem mogao još pojačati, i pokušati ponoviti uspjeh. To je realnost. Lako je biti navijač Barcelone koju toliko spominjete. Njihovi navijači imaju pravo glasa, ali on ise ne moraj ubrinuti hoće li sutra Messi, ili neki drugi igrač biti prodan. Jedina briga njihovog predsjednika je kojeg će im novog igrača obećati. Lako je tada biti predsjednik, a i navijač. Ali kad trebaš odlučiti hoćeš li ili ne prihvatiti ponudu od par milijuna eura, hoćeš li se kockati da taj igrač propadne, onda je Mamić kriv jer je prodao. A vi kao ne biste. Dakle, poanta ovoga svega je: Da se u Dinamu sve počne raditi po zakonu, da svi imaju pravo glasa, opet ne bi bilo u redu.

VL
TO
Tot
18:24 20.10.2010.

koja dramatika,šmrc.....ma tko vas treba više...

VL
PO
pocrte
18:27 20.10.2010.

Ja, kao i veliki broj mojih prijatelja dinamovaca zadovoljni smo sa trenutnim stanjem u Dinamu. Nije nam jasno zašto ste protiv ove, a i svih dosadašnjih uprava. Možda iz zavisti, možda ste stalno protiv a nikad za, možda bezveze? Ma kako bi mi znali kad ni vi sami neznate za koga ste, bitno je samo da se bunite. Plaćajte ulaznice, prijevoz i štete i kazne i onda imate pravo glasa. Do tada dolazite ako želite, a ako nećete nemorate. Naprijed Dinamo i njegova uprava!

VL
Avatar PTB
PTB
18:35 20.10.2010.

mirUsvijetu\" Dakle, poanta ovoga svega je: Da se u Dinamu sve počne raditi po zakonu, da svi imaju pravo glasa, opet ne bi bilo u redu. \" Da, bilo bi u redu. Ovaj bojkot ima jako malo veze s rezultatima.a. Oni nisu bajni, ali samo lud čovjek će tvrditi da su katastrofalni. Isto tako samo lud čovjek će tvrditi da nije trebalo prodat Modrića i Eduarda. Nije tema, al evo napisat ću: Prodaja igrača je realnost, ali prodaja 20godišnjeg Lovrena ili 20godišnjeg vukojevića koji nisu zajedno odigrali 50 pravih utakmica za Dinamo nedugo nakon kaj smo zaradili preko 30/50 000 000 eura nije realnost. Prodaja Pokrivača nakon kaj je u Dinamu bio pola sezone i to za \"siću\" jer smo po Mamićevim riječima puni ko brod. To nije realnost. To je pohlepa. Isto kak promjena 36 (ili više, nisam siguran) trenera u 10 godina NIJE REALNOST. To je ne znanje. To je katastrofalna sportska politika. Da je Rukavina doveden samo 2 tjedna ranije ove sezone, (a da ne govorim da se u zadnje 2 godine znalo da će Mandžukića prodati, a za zamjene su se dovodili Dodo i Inter koje su platili pola jedne rade od Lovrenovog transfera) Zajec bi još bio trener. Ej, 36 trenera! Čovjeku su trener davali otkaz jer im je psovao mater na dvoranskom prvenstvu! Čovjek je napucavao trenere tjedan dana nakon kaj su s momčadi prošli pripreme! Ej! Al skrenuo sam s teme. Nije bojkot, a i cijela ova akcija počela zbog ispadanja od Šerifa. Počela je nakon kaj je jednu od najvećih klupskih legendi, Velimira Zajeca, sa svoje jahte šikanirao ko zadnje smeće. To je bila kap u oceanu ispada i apsurda, ali kap koja je prelila čašu. Na kraju da te pitam, zar ti ne bi bio gušt da možeš jednom u 4 godine doći na sjednicu skupštine kluba za kojeg navijaš, koji pratiš od rođenja. Ondje zajedno sa tisućama ljudi, dinamovaca poput tebe direktno odlučivati jel Mamić napravio dobro za klub ili ti pljuje u facu zadnje 4 godine? Da se tebe pita.

VL
PO
pocrte
18:48 20.10.2010.

Zašto uporno čistite ispred Dinamovih vrata? Zašto ne sredite stanje i divljake u svojoj udruzi? Da budete ponos grada, Dinama, Hrvatske gdje god došli, a ne da se moramo sramiti, gdje god dođemo, zbog vašeg primitivnog i rušilačkog ponašanja.

VL
SK
skockany
19:18 20.10.2010.

kaj nije mamić prije par mjeseci govoril da je klub od prodaje igrača pun ko brod,a sad mora prodat Sammira da bi fukcionirao?!!

VL
« 1 2 3 »
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.