Objavljeno vijesti danas: 121
oštra poruka
Povratak na članak

Hana nakon Matanićeve kritike: Zavidiš im za lifestyle koji ti od vlastitih moždanih vijuga nisi mogao priuštiti

"Današnji medij je online, današnja mladost je online, život nam je online... Na kraju krajeva onda su svi svjetski giganti glupani jer plaćaju promocije Influencerima! P.S. Na mom Instagramu "koji ne pratite" u highlightsima pod imenom DUŠEBRIŽNICI su video zapisi gdje je sve malo bolje objašnjeno za vas NATPROSJEČNO inteligentne", zaključila je voditeljica.

Komentari 15

Avatar najbolji13
najbolji13
11:14 03.09.2020.

ti ces nekome govoriti o moždanim vijugama da nema medija ne bi bilo ni tebe

VL
11:25 03.09.2020.

Hana s tom facom može reklamirat sjekire i motorne pile, možda i gumene čizme za štalu. Sva njena pamet je u izdašnom međunožnom prometu...

VL
RO
Rosenkreutz
11:50 03.09.2020.

Niti sam za, niti protiv influencera. Ima ljudi koji doista znaju što rade, kreativni su i na tome im svaka čast, ali ova mlada dama ne da nije na razini zadatka nego je daleko ispod svake razine. Uostalom, koji jee kriterij da samog sebe proglasiš influencerom? 100.000, 500.000 ili milijun pratitelja. Što se Matanića tiče, nije on neko cvijeće, ali je u ovom slučaju sasvim u pravu, i mlada dama mu treba biti zahvalna jer ju je upravo on, nadam se nakratko, maknuo iz potpune anonimnosti u koju će utonuti čim se priča zamijeni nekom novom, jednako površnom i nebitnom pričom.

VL
Avatar GeniKameni
GeniKameni
11:29 03.09.2020.

Ja predlazem jednu "paradu ponosa"... samo za "influencere"! Ja mislim da u tom poslu takozvanih "influencera" ima i elemenata kriminalnog djela, a to je eksploatacija ovaca ispranog mozga. Ja mislim da bi tu ranjivu i brojnu skupinu trebalo nekako zakonom zastititi. A Matanic ima mnogo toga za nauciti od "influencera" jer oni se ipak ne financiraju iz drzavnog proracuna kao on. "Influenceri" nemaju svoj HAVC preko kojeg mogu sisati novce poreskih obveznika, vec desetljecima, kako to cini "veliki redatelj". I zato, u ovom sukobu izmedju "velikog redatelja" i "influencera", moje simpatije su definitivno na strani onih koji ne sisu iz drzavnog proracuna...

VL
Avatar Caroline
Caroline
11:26 03.09.2020.

Nisam neki obožavatelj Matanićeva lika i djela, ne smatram prihvatljivim način na koji je nastupio protiv influencerice Doris, ne smeta me pojava influencera već šokira broj ljudi koji imaju potrebu slijediti takve influencere.. Neki portali su se ovih dana zbog njegova napada na Doris Stanković i njoj sličnih potrudili dokazati koliko su nekvalitetna Matanićeva filmska djela i beznačajan njegov doprinos razvoju filmske umjetnosti . S druge strane isticalo se kako broj sljedbenika koji je veći od prosječnog broja gledatelja Matanićevih filmova dokazuje koliko je značajno postojanje Doris Stanković ovom društvu. Unatoč tome, svoj glas radije dajem starom svijetu i filmskim režiserima, u kojem možemo kritizirati umjetničku kvalitetu njihovih radova, nego razvoju novog svijeta sljedbenika u kojem hvalimo osobe poput Doris Stanković jer je stekla stotine tisuća pratitelja podijelivši svekolikoj javnosti svoja razmišljanja o bijelom iscjetku tamo dolje, načinu kako brije noge, količini krvi na ulošku i humor tipa „poškakljaj me da se nasmijem“ dok rješava s mlađom sestrom zadatke za 5. razred osnovne…bez obzira što ti u svijetu influencera kao Hana ne treba upotreba moždanih vijuga da bi si priuštio zavidan lifestyle

VL
IV
ivica.vukelic57
11:18 03.09.2020.

a koji broj cipela ti nosiš?

VL
EE
eem
11:46 03.09.2020.

Nisam Matanićev fan, ima on putra na glavi, ali majketimile. Nisam baš ni toliko star, ali majketimile. Vidite li tko su uzori našoj djeci? Draga mala Hana (nekad si bila mala, sve znamo), kako da ja zaštitim svoju mlađu kćer od tzv influencerkih utjecaja? Koje blesavo vrijeme nas je sustiglo omajketimile

VL
12:06 03.09.2020.

Posipanje pepelom

VL
PE
Pederi
11:55 03.09.2020.

Hana je nešto krivo shvatila. Nitko ne umanjuje "važnost" influencera nego se sprdamo s klinkom koja je umislila da je influencer. Kupila je 80k pratitelja, a i da nije, nebitna je, i sad bi ona ručavala besplatno. Dijete drago tko si ti, koje su ti reference u influencerskom poslu? O tome se radi.

VL
ČR
črnamatizemla
12:32 03.09.2020.

Ma u pravu je. Nisam baš mislila da bum ikad u životu nešto na strani influensera, ali kad čovjek razmisli... Problem je što se traži sjaj i površnost, pa su najpopularniji upravo takvi najnajpovršniji influenseri, ali to NIJE NJIHOVA krivnja, bar ne isključiva ni pretežna. A najmanje su krivi cijeloj našoj autistično u sebe zatvorenoj umjetničkoj branši što u cijeloj ideološkoj paleti od Vrdoljaka do Matanića nije naučila razmišljati izvan okvira povlačenja državnih novaca za svoje projekte, pa su propustili prepoznati nove medije za moguću zaradu, privlačenje novaca za vlastitu produkciju, a možda i promociju nekih manje površnih životnih vrijednosti. Koriste društvene mreže za vlastiti PR - pri čemu isto tak uljepšavaju svoju svakodnevnicu. I ne vidim baš ljute reakcije intelektualne scene niti joj itko zove socijalnu službu, kad svaki dan izvjesna umjetnica N.C., samohrana majkda dvoje djece, reklamira samu sebe. U najboljem slučaju međusobno se komplimentiraju kao na kavi: lajkić smajlić, lijepa si, prelijepa, goriš. Ono, Matanić, tak si lijep kad se ljutiš, goriš! Sve ti se dimi iz vuha. Mediji se apsolutno uklapaju i nadopunjuju s takvom on line scenom. Ne umanjujte svoju odgovornost, postoje društva u kojima postoje i popularni su kvalitetni blogeri i influenseri, nije to takva masovna popularnost i praćenja kakvu imaju Hane i Banane ali... da, postoji i takva scena.

VL
Avatar Mega_London
Mega_London