Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 139
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
PROMO

Ultra Europe voli Startas

Borovo
Foto: Borovo
1/10
PR
Autor
PR članak
19.06.2015.
u 11:52

Dogovorena poslovna suradnja festivala Ultra Europe i tvrtke Borovo

Hrvatski proizvođač obuće Borovo i najveći festival elektroničke glazbe u regiji, Ultra Europe, dogovorili su poslovnu suradnju, u sklopu koje predstavljaju novu, limited edition kolekciju tenisica Startas – Ultra Startas. Ovogodišnje izdanje festivala Ultra Europe počinje za manje od mjesec dana i očekuje se preko 200.000 domaćih i stranih posjetitelja – potencijalnih promotora tenisica Startas Ultra. Tako suradnja otvara mnoge poslovno - promotivne mogućnosti za oba partnera. Brend Ultre je prisutan na svjetskoj razini te će zasigurno značajno pripomoći jačanju brenda Borovo i Startas diljem svijeta. S druge strane, festival Ultra Europe  dobiva priliku posjetiteljima ponuditi jedinstvenu, iznimno laganu i prozračnu modno-sportsku platnenu tenisicu idealnu za kreiranje imidža koji preferiraju mladi ljubitelji elektroničke glazbe koji idu ukorak s trendovima.

Festival Ultra Europe, najveći glazbeni događaj na ovim prostorima, uspostavio je  zanimljivu suradnju s vodećim domaćim proizvođačem obuće, tvrtkom Borovo iz Vukovara. Naime,  Borovo je pripremio  ekskluzivnu, limited edition kolekciju najdugovječnijeg brenda Startas za festival Ultra Europe. Kolekcija koju potpisuje Iva Ćurković u suradnji s kreativnim timom festivala uključuje 8 modela (4 ženska i 4 muška)  i bit će dostupna na festivalu Ultra Europe, u prodavaonicama Borova u Splitu (Krešimirova 2), Šibeniku, Zadru i Zagrebu (Preradovićeva 16) te kasnije na web shopu.

Suradnja je rezultat nastojanja organizatora Ultra Europe da se u sve aspekte produkcije, kako organizacijske tako i promotivne, uključe domaći dobavljači i partneri.

Dunja Dragojević, uime organizatora naglašava kako nisu dvojili ni trenutka da u projekt unapređenja promotivnog aspekta uključe upravo Borovo. „Činjenica je da turistička ponuda, na koju se festival Ultra Europe izravno naslanja, Hrvatskoj otvara velike mogućnosti. No, naš je cilj pomoći svim razinama društva u Hrvatskoj, a znajući za povijest Borova, ali i ostale potrebe gospodarskog i socijalnog razvoja grada Vukovara i županije, rado smo ih odabrali kao partnera. Raduje nas poslovni iskorak Borova koji je proteklih tjedana dogovorio nekoliko projekata promocije svojih proizvoda. S naše strane dolazi puno konkretnija mogućnost plasmana na strana tržišta, a uzme li se u obzir da će veliki broj kupaca biti posjetitelji festivala Ultra Europe koji dolaze iz čak 130 zemalja svijeta, onda je jasan ukupan doseg koji naš projekt osigurava brendu Startasa.“  Da će kolekcija Ultra Startas doprinijeti jedinstvenosti ponude ovogodišnjeg izdanja festivala potvrdila je i Jasmina Matiša, Direktorica Marketinga Borova:

„Želja nam je na takvim događanjima koji okupljaju mlade generacije kroz sam proizvod educirati o vrhunskoj hrvatskoj kvaliteti i unutar granica Hrvatske, ali i izvan granica Hrvatske s obzirom da posjetitelji festivala dolaze iz cijelog svijeta. Tenisice Ultra Startas moderan su i kvalitetan suvenir za koji smo sigurni da će svaki Ultra posjetitelj ponijeti s lijepim uspomenama iz Hrvatske.“ ,

Uzevši u obzir podatak da je Ultra prisutna na svjetskoj razini te da oko 95 posto posjetitelja festival dolazi iz više od 100 zemalja svijeta, jasna je izuzetna promotivna snaga i mogućnosti koje ovakva suradnja pruža. S druge strane, Ultra Europe ima mogućnost svojim posjetiteljima pružiti jedinstven i originalan proizvod koji je u skladu s modnim izričajem festivalske publike.

Tenisice Startas visoke su kvalitete, izrađuju se ručno u tvornici u Vukovaru, isključivo od prirodnih materijala: platna i prave gume iz prirodnog kaučuka, istom tehnikom kao i 1976. godine. Brend Startas povijesno je vezan uz sportske trenutke i velike sportske događaje jer je originalno kreiran i izrađen za igrače stolnog tenisa, a 1987. godine je bio službeni sponzor Univerzijade u Zagrebu.

Danas je Startas modni artikl čije se dizajnerske kolekcije iščekuju na sezonskoj bazi. Istovremeno priča  s dušom i poviješću koja je prepoznata i cijenjena i izvan Hrvatske.  Startasice se izvoze na tržišta: SAD-a, Francuske, Španjolske i Koreje.

 

O FESTIVALU ULTRA EUROPE

Festival ULTRA EUROPE jedino je događanje u organizaciji Ultra Worldwide u Europi, a s investicijom od oko 100 milijuna kuna kroz pet godina predstavlja jedno od najznačajnijih ulaganja u Hrvatskoj u turizmu i pratećoj industriji zabave. Prema procjenama organizatora, festival ULTRA EUROPE u drugoj je godini održavanja potaknuo više od 300.000 milijuna kuna dodatne turističke potrošnje u Splitsko-dalmatinskoj županiji te privukao interes više od 150.000 posjetitelja tijekom 5 festivalskih dana, i to iz 125 zemalja svijeta. Na festivalskim su pozornicama nastupili trenutno najpopularnija imena elektroničke scene. Ususret festivalu održani su brojni partyji u sklopu događanja Countdown To Ultra. Hrvatski partner u organizaciji festivala Ultra Europe je tvrtka Adria MM Produkcija.

O ULTRA WORLDWIDE™

ULTRA WORLDWIDE je međunarodni brend vodećeg svjetskog događanja elektroničke glazbe, Ultra Music Festivala. Brend ULTRA osnovao je 1997. godine izvršni producent, predsjednik i CEO Russell Faibisch koji je počeo organizirati glazbena događanja u južnoj Floridi što je dovelo do organiziranja prvog izdanja Ultra Music Festivala 1999. godine na pješčanoj plaži u Miamiju. Međunorodno priznati festival, koji se od tad održava svakog ožujka, ove je godine proslavio 17. obljetnicu i okupio preko 165.000 glazbenih entuzijasta na rasprodanom događanju koje se održalo na obali u srcu Miamija. Ultra Music Festival se vraća i sljedeće godine u Bayfront Park – od 18. do 20. ožujka 2016. Odlučivši da slijede jedinstvenu, kreativnu viziju i da rastu održivo s fokusom na istinsku ljubav izvođača i fanova prema glazbi, ULTRA i ULTRA Worldwide ne predstavljaju samo najveći te jedini samostalni i najuspješniji brend elektroničke glazbe, već je i daleko 'najmeđunarodniji' festivalski brend u svijetu. Organizatori događanja nastavljaju sa širenjem jedinstvenog festivalskog doživljaja iz Miamija konstantnim dodavanjem novih svjetskih odredišta festivala Ultra.
U zadnjih 17 godina doslovno tisuće svjetskih DJ-a, producenata i bendova su oduševljavali obožavatelje svojim sjajnim nastupima uživo na festivalima ULTRA u Argentini, Brazilu, Čileu, Hrvatskoj, Ibizi, Koreji, Južnoj Africi te naravno u Miamiju, kao i na događanjima ROAD TO ULTRA u Čileu, Kolumbiji, Paragvaju, Seulu, Tajvanu, Tajladnu, Tokiju, SAD-u te na nadolazećim događanjima u Makau i Baliju. Svako svjetsko izdanje festivala Ultra utemeljeno je na uspješnoj formuli koja je usavršavana posljednjih 17 godina u Miamiju, a koja kombinira nastupe najraznovrsnijih izvođača elektroničke glazbe s tehnološki najnaprednijom festivalskom produkcijom na svijetu.

ULTRA brendovi su prvi uveli revolucionarni online prijenos uživo, “ULTRA LIVE” (s preko 20 milijuna jedinstvenih gledatelja iz cijelog svijeta) i audio prijenos “UMF RADIO” (koji preuzimaju radijske postaje u preko 42 zemlje koje sluša preko 22 milijuna ljudi svakog tjedna). Također, “UMF FILMS” je u suradnji s FINAL KID kreirao festivalske video uratke koji ostavljaju bez daha, uključujući i dugometražni dokumentarac posvećen rastu popularnosti elektroničke glazbe CAN U FEEL IT koji je doživio premijeru na Ultra Music Festivalu u Miamiju te je prikazan u preko 500 kina u SAD-u.
U 2014. i 2015. godini ULTRA i ULTRA WORLDWIDE nastavljaju pomicati granice uvođenjem neviđene kombinacije najnaprednije produkcije i najboljih svjetskih izvođača elektroničke glazbe u svoja postojeća i nova izdanja diljem svijeta. S najnovijim izdanjima koje ruše rekorde u Japanu u rujnu 2014. te u Južnoj Africi u veljači 2015., ULTRA brend je ujedinio devet država na pet kontinenata. U 2015. godini ULTRA WORLDWIDE ponovno osvaja Aziju s povratkom u Koreju, Tajland i Japan te s potpuno novim događanjima u Makau i Baliju.

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?