Prva dama opravdano pokazala reperske vještine
Kampanja "Better Make Room" namijenjena je mladima od 14 do 19 godina, a zamišljena kao pomoć učenicima u daljnjem usmjeravanju i stvaranju vlastitih sadržaja
Komentari 2
DU
Pa i naša "prva dama" je otišla opet na fax...jedva čekam da zarepa vako jednu sa sa Black Marky -om i Zorroom u kampanji "odi na glasanje".
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Nek im prvo pokaze kako se bere pamuk...