Stiže nova sezona

Netflix je na meti kritika zbog prikaza posljednjih sati princeze Diane i morali su donijeti ovu odluku

1/6
20.10.2022.
u 07:00

Izvor blizak princu Williamu za britanske medije je izjavio kako budući kralj neće biti sretan što se smrt njegove majke koristi u svrhu zabave.

Na streaming platformu Netflix 9. studenog stiže peta sezona hvaljene serije "Kruna" koja prikazuje život članova britanske kraljevske obitelji. Iako novi nastavci još nisu prikazani britanska javnost već negoduje oko određenih scena koje će biti prikazane u novoj sezoni koja će se, prema najavama, baviti događanjima u obitelji tijekom 90-ih a to bi trebalo obuhvatiti razvod princa Andrewa, razvod princeze Anne, požar u dvorcu Windsor, razvod Charlesa i Diane, kraljičina tužba protiv novina The Sun te smrt princeze Diane.

Izvor blizak princu Williamu za britanske medije je izjavio kako budući kralj neće biti sretan što se smrt njegove majke koristi u svrhu zabave. Ubrzo je Netflix reagirao i poslali su priopćenje u kojem su naglasili kako smrt princeze Diane neće biti rekreirana u novoj seriji. Prije toga je izvor iz produkcije rekao za Deadline da je ekipa "strepila" od snimanja Dianine smrti i da među produkcijskim timom postoji "određena tjeskoba" i dodali su kako je to jako osjetljiva tema te su nakon dužeg razmišljanja odlučili kako točan trenutak smrti i prometnu nesreću neće prikazati u seriji. Umjesto toga, fokusirat će se na trenutke koji su doveli do nesreće i posljedice tragedije.

VIDEO Objavljen je i službeni uzrok smrti kraljice Elizabete koja je preminula u 97. godini