Ponovno gaf u Generalu: '91. stigao u Zagreb, ali jedna greška mnoge je ostavila u čudu

U ovoj epizodi Ante Gotovina dolazi u Hrvatsku te organizira obuku dragovoljaca. Upoznaje i Janka Bobetka, kojeg glumi Mustafa Nadarević, a njegov lik izazvao je najviše zgražanja gledatelja.

Komentari 105

Avatar RuAF
RuAF
12:11 24.12.2019.

Ima toga još. Kolona JNA u ZG sa novim IVECO kamionima za vuću tenkova iz 2013 g. Izet govori o generalu JNA Milanu Čelekotiću. Zar je bilo tako teško provjeriti pravo prezime čovjeka koje je Čeleketić? Gotovina sa vojskom ide u napad, a dolje piše Zapadna Slavonija 1992 godine. Ajde razumio bih da su film snimali neki stranci, ali naši redatelji i scenaristi su se mogli informirati da su sva borbena djelovanja u Zapadnoj Slavoniji zavšila (sve do Bljeska) sa Sarajevskim primirjem na Novu godinu 91/92., a Tigrovi (čiji je Gotovina bio pripadnik u Zap. Slavoniji) su 92. bili na Južnom bojištu. Totalno sranje od filma, dostojan za životno djelo jednog redatelja poput A. Vrdoljaka.

VL
KE
Kenobi
12:27 24.12.2019.

Budimo relani, serija/film su jednostavno LOŠI. Netko mlađi se trebao uloviti ovog posla.

VL
HA
Hagar
16:43 24.12.2019.

Iz poštovanja prema Gotovini i braniteljima trebalo bi prekinuti emitiranje ili bar prebaciti u prikladniji termin oko 1 sat ujutro.

VL
Avatar neidemdalje
neidemdalje
11:59 24.12.2019.

možete se lupati u domoljubna prsa koliko hoćete ali ovo je parodija na domovinski rat...

VL
TI
Tigarrr
13:42 24.12.2019.

Dijalozi su koma. I ono sprovođenje zarobljenih vojnika, ko da šeću gradom. Ni vritnjak nikome.

VL
VJ
vjekoslavkatalina
11:33 24.12.2019.

vidi se da je vrdoljaka pregazilo vrijeme i godine...ovaj film je trebao rezirati neko mladji...kako je netko rekao manjkasova dokumentarno igrana serija 'rat prije rata' je svemirski brod za ovaj uradak vrdoljaka...bobetko koji je bio emotivac,rjecit dopadne njegova uloga mustafi nadarevicu koji se jedva drzao na setu...opcenito 90% krivo odabranih glumaca za nositelje uloga koji po karakteru ne odgovaraju glumcima..ali vrdoljak je morao snimati ili nista od snimanja...

VL
MA
Mali2000
17:58 24.12.2019.

Gotovina i njegov poznanik stoje 1.8.1991. i pričaju o napadu JNA na Erdut ispred karte na kojoj piše REPUBLIKA HRVATSKA?

VL
Avatar Glina74
Glina74
14:02 24.12.2019.

Kako je dobio Vrdoljak takovo nešto da režira pa ljudi on je več senilan i dement , jeli to bilo njemu povjereno iz zahvalnosti zato što je za JUGE snimio par filmova za komuniste to ne znači da je dobar je dobar i za nas ili je to dobio po PARTIJSKOJ naredbi . Nikakovo čudo da se GOTOVINA distancira kod te serije

VL
12:17 24.12.2019.

General je film/serija koja je trebalo snimiti i prikazati. To je naša povijest koju trebaju znati generacije. Ipak, ne mogu se oteti dojmu da je Vrdoljak privatizirao po predlošku partizanskih filmova. Sramota za Hrvatsku. Jedini film o Vukovaru je povjerenn Veljku Bulajiću, a General Vrdoljaku koji su ove junačke epizode unakazili. Pa zar se takvi hrvatski epovi ne mogu povjeriti ljudima koji nisu iskompleksirani. Standard hrvatskog ratnog filma postavio je "Broj 55" i dokumalentarni film "Ispod radara".

VL
Avatar Časnik2
Časnik2
16:15 24.12.2019.

...kakova patetična komedija, za umrit od smija! Živeli jarani!

VL
DE
dedadika
18:59 24.12.2019.

mene je sram kad ovo gledam a kamoli koliko bi autora trebalo biti sram? Ovo je tesko, pateticno smece.

VL
22:09 24.12.2019.

Prve dvije epizode nisam stigao pogledati. Nažalost, treću jesam. Zanemarimo li dijaloge razine školske predstave nižih razreda OŠ, meni su ipak "najbolje" akcijske scene, prema kojima je ona zajebancija iz "Alo, alo" razina iskrcavanja na "Omahi" u Ryanu". Kad baja iskoči na cestu i sprijeda (velika muda, nema što) opali M84 "zoljom", pa kad ranjeni Viknik krene u nove pobjede šepajući oslonjen na naš tenk...A, što reć'? Neprocjenjivo!!! Antologijski!!!

VL
KB
kbr
11:35 24.12.2019.

samo se--te bezveze po filmu jer je prohrvatski, meni je serija baš ok, da je mogla bit bolja, sigurno je, ali oformila se jugoekipa koja samo traži dlake u jajetu

VL
DR
DragunDalmos76
07:45 25.12.2019.

Serija je divna točno je prikazano kako je bilo u domovinskom ratu. Vrdoljak je extra reditelj

VL
Avatar dzambo
dzambo
16:46 24.12.2019.

Ja mislim da je na primjer neko drugi iz ''regije'' radio ovu TV Seriju da bi je uradio puno bolje i sa minimalno greska il ''0'' gresaka...jedna TV Serija ''Senke nad Balkanom 1-2'' je uradjena i produkcijski a i glumacki puno bolje i nije bilo gresaka slicnih da se pojavljuju ''avioni,reklame,mobiteli i slicne stvari''a da NISU dio tog doba u koje je ta TV Serija smjestena, i sto je najsmjesnije ta TV Serija je totalno vecinom izmisljena a izgleda realnije sa takvom produkcijom...sve je izgleda u lovi i boljem redatelju koji je opet kazem netacne i izmisljene stvari uradio puno bolje neg Vrdoljak koji je napravio od isitnitih dogadjaja sasvim nesto izmisljeno il da ima malo sa istinom...i na kraju TV Seriju ''Duga Mracna Noc'' i ''Cetverored'' da je i to radio neko drugi iz ''regiona'' vjerujte mi da je on doveo produkciju kakva je trebala za ta filmska ostvarenja i poslozio filmske uloge da budu uvjerljivije da bi bolje ispalo duplo...moja poenta je da bi neko kao protivnik ove drzave ili neistomisljenik uradio to bolje neg ovi ''domaci'' iz HR.

VL
31
31210184
18:46 24.12.2019.

Hrvatska kinematografija je realno loša! Tu i tamo se nađe neki gledljivi film, a što se tiče serije General, nije ništa lošija od ostalih uradaka naših vrlih režisera, konkretno, konstantno loša scenografija, dijalozi manjkavi, zvučna kulisa nije evoluirala od 50.-ih prošlog stoljeća. Ne znam što se sad Vrdoljaka vuče na tapet, kad realno svi naši režiseri, scenaristi, a i velika većina glumaca, da se nađu u uvjetima tržišnog natjecanja, tj. da film nije na državnoj sisi, svi bi gladni kruha bili, npr. jedan Dalibor Matanić, taj čovjek je tako ne talentiran, filmovi katastrofalni, žali Bože kune uložene u njegove filmove, pa opet nisam vidio da se njegove filmove ovako detaljno analizira. U čemu je kvaka?

VL
14:43 24.12.2019.

Živio sam to vrijeme..... Bio sam aktivni član svih vojnih akcija.....Ovo što je Vrdoljak napravio (a posebno ga cijenim kao čovjeka još od prije domovinskoga rata..radio sam mu nešto ) nema veze sa stvarnošću.

VL
B2
bordon 2
11:49 24.12.2019.

Na kraju će biti da se ''Generala'' nije trebalo ni ekranizirati. Bio on loš ili dobar - film i serija je tu, a Vi kojima se ne sviđa ili koji bi više voljeli da je napravljena serija i film o nekom ''generalu'' bivše Titine tzv; JNA seriju ne morate ni gledati. Samo pritisnite gumb i prebacite na drugi kanal.

VL
ŠO
Šokac1
11:40 25.12.2019.

Ne ulazim u kakvoću filma jer ga nisam gledao. Ali, koliko znam ne radi se o biografskom filmu, već o redateljevoj subjektivnoj percepciji jednoga hrvatskog ratnog heroja. Uostalom, zašto se tako detaljno (i zlobno i zlonamjerno) ne propituje bilo kojeg od bezbrojnih američkih ratnih filmova kojma ne pada na pamet problematizirati ili dovoditi u pitanje objektivnost radnje - Ameri su nepobjedivi "good guys" i njihovi neprijatelji (tj. neprijatelji Amerike) nemaju nikakve šanse.

VL
Avatar links
links