Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 138
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
 
kolumna
Povratak na članak

SDP - diktat umjesto pameti

Milanović je od sebe otjerao ekonomske stručnjake i okružio se kompromitiranima.

Komentari 197

BZ
Branko Zajec
15:39 01.07.2011.

U dvije godine mandata J.Kosor, nestalo je 145.000 radnih mjesta, izgubljeno 10 posto BDP-a, povećan javni dug i zaduženost. To je podatak iz današnjeg Večernjaka. U isto vrijeme, Ivkošić nas na degutantan način uvjerava, da ta vlast treba ostati !!! Doista vrijeme čini svoje. Neki bi trebali u mirovinu, pa da neke druge i na drugim mjestima uvjeravaju u svoje nebuloze.

VL
OB
-obrisani-
15:56 01.07.2011.

Gospodine Ivkošiću, treba li HDZ nagraditi što se 2 godine bori korupcije ili kazniti zato što 21 godinu organizira istu? A što se tiče Linića i Jakovčića: mislite li da HDZ namjerno uhićuje HDZ-ovce a štiti oporbu? Ili, usprkos svim naporima, naprosto ne mogu pronaći ni jednog kriminalca među oporbenjacima?

VL
OB
-obrisani-
17:06 01.07.2011.

01.07.2011. u 15:56h profesorzag je napisao/la: ----------------------------- ma koje 2 godine borbe protiv korupcije ? :))) pa oni cijelo vrijeme vuku samo iznudjene poteze kada se kriminal vise jednostavno ne moze sakriti....pa cak i onda stite svoje lopove do posljednjegnjeg casa. sve \"afere\" koje su oni \"otkrivali\" i \"pokretali\" bile su usmjerene protiv opozicije, sve su bile obicne podmetacine i sve su neslavno zavrsile. I Linicu su htjeli smjestiti instrumentalizirajuci policiju, ali su se malo zaye, hvala im.....da nije bilo toga javnost ne bi ni znala za legendarnu Slavkovu recenicu \"gospodo, mi nismo trgovci konjima da uzimamo gotovinu, izvolite novac uplatiti na bankovni racun\".....tako se to radi !:)))

VL
PR
propalismoFranjoskroz
17:07 01.07.2011.

moj markane,svatko ko živi u hrvatskoj je hrabar,zato ti ostavi nas na miru i uživaj u šoldima što zaradiš u dijaspori i njima soli pamet.Kad uplatiš i jednu lipu u hrvatski proračun onda se javi...

VL
OB
-obrisani-
17:11 01.07.2011.

ne budi lud marko....svaka lipa u hrvatski proracun je za sada jos uvijek bacena lipa. :) valjda si toliko pametan da to i sam shvatis iako si ljubitelj HDZ-a. :)

VL
LE
ledoleda
17:27 01.07.2011.

Pa zar u ovoj državi nema nikoga osim SDP-a ili HDZ-a ? Novinari prestanite dezinformirat narod.

VL
MA
marko53
17:28 01.07.2011.

Upravo tako :Od hrvatske vlasti je jedino gora hrvatska oporba.Potpisujem.Dva zla koja unistavaju Hrvatsku.

VL
DE
deoderi
17:40 01.07.2011.

Sa ponekim komentarom bih se eventualno i mogao složiti - poput onog da se Milanović okružio poslušnicima i neznalicama. Ali ispada da je Jadranka birala članove vlade na osnovu stručnosti, znanja i na konto toga što imaju svoj stav. SVI biraju svoje suradnike na taj način da ih oni ne mogu ugroziti i kompromitirati. U politici već 20 godina vlada jedna izrazito negativna selekcija. Na izbornim listama se uvijek nalaze ljudi bez stava, spremni tapšati po ramenu, klimati glavom i dizati ruke kada im se kaže da ih dignu. Milanović nema gospodarski plan!? Kosorica ga ima!? Ljudi koji nešto znaju raditi i koji bi ovu zemlju mogli izvući iz krize, se uopće ne žele dovoditi u situaciju da se moraju uvlačiti u d..e nekakvim političkim ˝sveznalicama¨.

VL
OB
-obrisani-
17:49 01.07.2011.

\"..ljevičari moraju biti na vlasti već po tome što su ljevičari...\" dodajmo k tome i izjavu pupovca da je sdp i srpska stranka, valjda kao slijednik kph, partije diktature, kojom su na ključnim pozicijama dominirali srbi i slika je potpuna.na. Ljevičari, od kad postoje, umišljaju da su oni nositelji napretka i progresa društva, jer ruše narodno, tradicionalno, vjersko, običajno, većinsko, vjersko itd., a da su desničari nazadni i zaostali, da su oni jedini mjerodavni odlučivati koji je put dobar, a koji loš, koju klasu ljudi treba poštedjeti, a koje likvidirati \"u ime progresa\", drugim riječima, preuzimaju ulogu Boga, a svijetu propagiraju ateizam, bezboštvo.

VL
OB
-obrisani-
18:01 01.07.2011.

01.07.2011. u 17:49h oziRis je napisao/la: Ljevičari, od kad postoje, umišljaju da su oni nositelji napretka i progresa društva ----------------------------------------- zasto bi umisljali kada je to jednostavno tako ? kada su to konzervativci i desnicari bili nosioci progresivnih i naprednih ideja ? :))) to je jednako paradoksalno tvrditi kao sto je paradoksalna tvrdnja pojedinih likova ovdje kako je HDZ=SDP, ili komunista=četnik.....pa kako moze monarhista biti istovremeno i komunista ?:))), ili desnicar istovremeno i ljevicar ?:)))

VL
OB
-obrisani-
18:04 01.07.2011.

\"...Željko Jovanović koji kao da je izronio iz prvih godina poslije Drugog svjetskog rata kad je bit politike bila opreka između komunista i narodnoga neprijatelja i kad je kažnjavanjem političkog protivnika svima dano do znanja da je to način na koji se trajno zadržava vlast. Za to je pak potrebno imati svoju policiju, svoje državno tužiteljstvo, svoje sudove i svoje medije....\" To su ti ideološki ostaci diktature, ali ne samo komunizma, već se tu uvelike guraju i oni velikosrpski elementi, koji uvijek love u mutnom i nastoje zloupotrebiti objektivne poteškoće kao poslijedica tranzicije, rata, korupcije, globalne krize, erozije morala itd., za sijanje razdora između Hrvata i nacionalnih manjina, a kod toga koriste ostatke udbaške mreže režima i metode njihovog djelovanja, uzurpaciju medija i postavljanje svojih ljudi po ključnim institucijama vlasti, pravosuđa, po medijima, strankama itd. Za demokraciju je pogubno ako se dozvoli da bilo koja veća stranka bude vođena i kontrolirana od strane srba - predstavnika nacionalne manjine.

VL
OB
-obrisani-
18:07 01.07.2011.

01.07.2011. u 17:49h oziRis je napisao/la: dodajmo k tome i izjavu pupovca da je sdp i srpska stranka -------------------------------------------- a zasto je to tebi cudno ? pa SDP nije nacionalna, a pogotovo ne jednonacionalna stranka. SDP nije stranka ognjistaraca, vec moderna socijaldemokratska stranka koja okuplja kvalitetne ljude prvenstveno oko ideja, a ne oko nekih nacionalnih mitova.

VL
OB
-obrisani-
18:12 01.07.2011.

Drug stari - to da bi samo ljevičari imali ekskluzivno pravo na progres i napredak ne stoji, jer se taj \"napredak\" ogleda, između ostalog i u revolucijama i teroru komunizma, koji ne samo da nije promijenio svijet na bolje, većveć je donio više od 100 milijuna žrtava, likvidiranih na razne najokrutnije načine, uz nebrojeno mnogo patnji i stradanja. Moramo se kloniti ekstremnog ljevičarenja ili desničarenja, jer su jednako pogubni, a za napredak je potreban srednji put, niti preljivo, niti predesno, potrebno je demokratsko sučeljavanja mišljenja, a smisao lijevo-desno, nigdje moga stana, gubi smisao. Moramo iz programa i jedni i drugih i svih stranaka, uklanajti ono što je loše, što je upereno protiv ljudi, a promicati ono dobro, što društva može unaprijediti i učiniti humanijim

VL
OB
-obrisani-
18:22 01.07.2011.

01.07.2011. u 18:12h oziRis je napisao/la: ------------------------------- slazem se, ali ja ne vidim u RH nikakvo ekstremno ljevicarenje...zaista ne vidim. :) sve to sto ti prizeljkujes, demokratsko suceljavanje misljenja, ni prelijevo, ni predesno, promicanje dobra i borba protiv onoga stosto je upereno protiv ljudi.....sve ces to naci upravo u \"kukuriku koaliciji\".....za svakoga po nesto, jasno ako nisi predesno. :)

VL
DI
Dijaspora
19:01 01.07.2011.

Ipak se krece.

VL
Avatar sawanah
sawanah
19:39 01.07.2011.

Parafrazirajući Carvera, pitam se: O čemu govorimo kad govorimo o SDP-u ? Mnogi će već po inerciji reći: govorimo o ljevici. A je li SDP stvarno lijeva stranka ili je to tek nametnuta nam mantra bez stvarnog sadržaja, i toto od strane članova te stranke i njihovih friendova ali i od onih koji pod lijevom opcijom vide samo i jedino ostatke starog komunističkog režima, pa im \"lijevo\" služi za izrugivanje, na što ih onda oni prozivaju \"desnicom\". Čini se da ni jedni ni drugi zapravo ne znaju pravi sadržaj lijeve ili desne opcije u suvremenom društvu. To je važna tema o kojoj bi trebalo pisati sa ozbiljnim ciljem educiranja građanstva, ali bez stranačke obojenosti i prizemnog stranačkog navijanja koje je inače tipično za našu stvarnost. Tako primjerice, kad se u medijima pojavi neki ekonomski ili politički analitičar, navodno neovisni, po našem iskustvu medijskog konzumenta, odmah znamo koga će napadati a koga braniti, bez obzira na realne pokazatelje.

VL
SA
Savjest
20:41 01.07.2011.

@oziRis Zašto najjča sila svijeta ima de facto samo dvije stranke (formalno ih ima gotovo stitina, ali osim za ove dvije nitko onjima ne zna ništa)?. E, pa zato što je upravljanje na taj način najjednostavnije i najučinkovitije. Naprotiv stalnolno traženje srednjeg puta najkompliciraniji je sistem društebnog upravljanja. Možemo to upsorediti s automatskim regulatorima u tehnici. Jedan bojler ima samao dva stanja (dvoje stranke) uključeno grijanje i isključeno grijanje. U oba stanja samo jednom dostiže zadanu temperaturu i to kod ukljmučenog grijanja kad temperatura raste prema zadanoj i nastavlja rasti do one kad regulator struju isključi. Tada počinje hlađenje prema zadanoj temperaturi i kad ta temperatura dostigne granicu uključivanja sve se ponavlja. Naravno, pomoću sofisticiranog regulatora, koji košta daleko više od ovakvog jednostavnog, oscilacije temperature mogu se smanjiti na minimum i tada će bojler ići \"srednjim puterm\", ali će regulator takvog bojlera biti skluplji od bojlera samoga!

VL
DU
Deleted user
20:47 01.07.2011.

možda o SDP-ovom gospodarskom programu ne znamo ništa, ali zato o HDZ-ovom znamo sve rezultati su vidljivi

VL
Avatar Bjeda
Bjeda
20:47 01.07.2011.

Gospon Ivkosic , nakon 16 godina privikavanja na slijepocu sto se tice ekonomije , Hrvatskoj vise nema pomoci. Niti najveci ekonomisti iz ovoga nemogu napraviti nesto .... Ne pomazu nam vise ni iluzionisti niti madionicari . Za pocetak je dovoljno da proradi sudstvo i policija.

VL
JB
josip broz
22:08 01.07.2011.

jako dobar osvrt

VL
« 1 2 3 4 5 6 ... 10 »
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.