Ljepuškasto Kupujmo hrvatsko zapelo u snijegu
Dok su skoro svi busevi vozili normalno, tramvaji su stajali, pogotovo niskopodni.
Komentari 22
I susjedi Srbi su kupili niskopodne tramvaje Španjolske proizvodnje pa imaju istih problema kao i naši zato Jutarnji ne pljujte po nečem samo da bi pisali.
Ovaj novinar je na tragu jednog nadobudnog slušatelja Radio Sljemena koji se javio u eter prilikom probne vožnje prvog niskopodnog tramvaja - domaćeg proizvoda tvrtki Končar-Gredelj. Taj je pametnjaković na upit novinarke sviđa li mu se novi tramvaj, lakonski odgovorio,, da mu se ne sviđa jedino ustaška šofer šajba. Što reči o takvim bolesnicima.
Ja sam radije za niskopodne tramvaje u koje mogu bez problema ući djeca, starije osobe, inavlidi i mame s kolicima (a viđam i bickle) i efikasno čišćenje pruga i stajališta nego za stare tramvaje. Grad ima najviše 15 snježnih danana godišnje, trebali bi se biti u stanju organizirati i lopatati. A ne pisati bedastoće.
Ova situacija je odlična "za usavršavanje" ovog, po mom mišljenju dobroh proizvoda. Da im prikopčaju naprijed ralice sami bi sebi očistili snijeg u potrebnoj širini :) Tramvaje-ralice još nitko nema!!
Kupujmo Hrvatsko !!
Jesu li tramvaji zapeli zato što su hrvatski ili zato što su niskopodni? Nekako mi se čini da nije isto mora li tramvaj savladati samo snijeg ispod i ispred kotača, ili mora savladati snijeg ispod i ispred kotača, ali i trenje ispod cijelog podvožja.
Nije da ih branim al sad ga stvarno pretjerujete! Htjeli bi da tramvaji budu niski kako bi lakše ulazili invalidi i starci, pa bi htjeli da krči snijeg ili da je visok i da mu snijeg ne smeta...Šta još oćete? Niste realni!
"Ljepuškasto Kupujmo hrvatsko zapelo u snijegu Dok su skoro svi busevi vozili normalno, tramvaji su stajali, pogotovo niskopodni." ne kužim cemu potreba za iznosenjem neistine i huškanju naroda?...još jucer ujutro hrpetina buseva nije vozila evo npr od 6,30 sati obustavljena je autobusna linija 139 reljkovićeva –jelenovac – reljkovićeva,linija 142 - vrapčanska aleja - jačkovina - vrapčanska aleja itd....a, tremvajski promet u kolapsu je nešto posve normalno bez obzira bili niskopodni ili stari tramvaji jer jednostavno ralica kad prođe i zgrne snijeg preblizu pruzi nema tog tramvaja kojem nece otpadati dijelovi ili koji ce moci voziti po zatrpanjoj pruzi.....a, to što neki pišu kako su nekad stari tramvaji bez problema vozili po snijegu nema veze s vezom jer u zagrebu od kad postoji zet nikada nije u jednom danu napadala tolika kolicina snijega.....da je bilo masu propusta, bilo je, da je trebalo drugacije pristupiti, trebalo je....al, za širenjem dezinformacija, stvarno nema potrebe
Pitanje je: koja je alternativa? One visoke stare rage koje škripe i u koje je nemoguće normalno ući ako imate malo više vrećica s tržnice ili iz supermarketa, a kamoli s putnom torbom ili koferom? Ako ništa drugo, niskopodni tramvaj je komotniji za ulazak.
Bilo je i jeftinijh varijanti. Tako je na stare tramvaje u Austriji ugrađena stepenica koja se spušta do nogostupa, a na nove se to fino ugradilo. Voze preko 5 cm snijega i još mogu spustiti stepenicu.
Da citiram TBFovce: " Ovo je toliko nisko da ne možeš ni šutnut..." Zdrav razum u ovakvim situacijama nalaže da imamo razumijevanja. Nitko u Holdingu sada ne spava mirno i ja im ne bi volio bit' u koži. Što see tramvaja tiče: "Ovo su najbolji tramvaji u Europi!" Beč vozi sa Siemensovim, nisu ni sjena ovima. Drugo: Finci nisu htjeli ove tramvaje, ne radi snijega, već radi njihove duljine i prečestih zavoja u gradu gdje su trebali biti korišteni. Treće: Novinari Večernjeg će biti prvi konstruktori niskopodnog tramvaja koji vozi po snijegu od 68cm. Jedva čekam.
Dragi novinarčići, prema Velikoj Gorici, Dugavama, Travnom prije dva dana nisu vozili niti njemački niskopodni tramvaji!!!!!!
Kako to da je isti tramvaj mjesec dana bez problem vozi po Helsinkiju gdje je vise snijega nego u ZG???? Mozda je ipak problem u neorganiziranom ZET (koliko tramvaja-ralica uopšće imaju) a ne u tramvaju
Ono malo hrvatskog proizvoda što je ostalo kritizirate. Nema tog niskopodnog tramvaja koji može primiti invalida, a ne zapeti u snijegu... koliko je stranih proizvoda (automobila) zapelo u snijegu, pa nitko ne pljuje njemačke i francuske proizvode?
Ma mislim katastrofe od članka. Na kraju se sve svodi na SDP-ovu propagandu pred predstojeće izbore, jer očito treba što više ocrniti Bandića, pa onda pljuj po svemu i svačemu, bez ikakvog smisla. Svi tramvaji imaju problema kada padne snijeg i ne očisti se pruga. Ne predstavlja ovim tramvajima problem ako ima par cm snijega, problem nastaje kada napada preko 10 i kada nije očišćena dovoljno široka trasa. Da bi udovoljili novinarima trebalo je proizvesti valjda tramvaje s 5 puta jačim motorom, čelične podne konstrukcije s ralicom naprijed. Zašto? Za 3 dana u godini kada ima snijega? Pa tko bi tek takve tramvaje platio?
Članak je bez veze! Tramvaji su potpuno OK u svakom pogledu, ali naravno ne mogu voziti po zatrpanim tračnicama!
Predlažem da se na preostale tramvaje stave gusjenice pa će moći voziti i bez tračnica, onako po cesti, a ako susjedi opet krenu na nas dovoljno je samo staviti u tramvaj bestrzajni top i već je spreman za akciju.
Jedan od najglupljih članaka u posljednje vrijeme, u inače vrlo oštroj konkurenciji
U ovom su članku stvarno napisane zlonamjerne bedastoće. Meni se osobno Bandić gadi (znam puno o njegovim nepodopštinama), ali to nema veze s kvalitetom tramvaja. Tramvaji stvarno nisu ralice i to bi trebalo biti jasno svakom do bronamjernom i pametnom. Ja vozim RAW4 (dakle terenca) koji osim svega drugoga ima i "šperu" i neki dan dovezem dijete u školu na neočišćeni parking, uđem važno kroz snijeg i - nalegnam dnom auta na snijeg. I ni naprijed ni nazad. Naravno ni RAW4 nije ralica, ali uspio sam ne jedvite jade maknuti snijeg ispod "trbuha" i kad su kotači dotakli cestu izašao sam. Ali automobil je automobil, a tramvaj je ipak nešto veće vozilo no isto ne može voziti po prevelikom snijegu. Dakle ljudi moji hajde malo objektivnosti, a vi novinari manje posežite za senzacijama.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Da, dragi naši novinari, popljujmo sve što je Hrvatsko, uništimo industriju... Po vama Hrvati ionako ne znaju ništa dobro napraviti. Toliko ste sigurni da su za kolaps u tramvajskom prometu krivi novi tremvaji. A neočišćena pruga, pokvarene skretnice?!