Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 181
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
tjelesno kažnjavanje
Povratak na članak

Za udaranje djeteta kuhačom po stražnjici šest mjeseci uvjetno

Mlada majka je zbog neposluha kaznila sina udarcima kuhačom po guzi od čega su mu ostale modrice, sud je kaznio nju

Komentari 322

Avatar WindFucker
WindFucker
09:46 28.02.2012.

28.02.2012. u 09:42h almaminjo je napisao/la: Wind drago mi je da imaš divno dijete, doista...ali reci kako riješavaš ispade bijesa...da li jednostavno prešutiš, pošalješ ga u kaznu ili što... ____________________________________________________________ Zaigram ga s nečim drugim... Obično u kući uvijek imamam par balona, pa svaku pobjedu / poraz proslavimo igrajući se balonom... Ili pustim neku veselu pjesmu, pa počenom plesati... Nakon što se \"smiri\", popričamo o toj pobjedi / porazu...

VL
OB
-obrisani-
09:46 28.02.2012.

Nema sumnje da će se pravosuđe tu dokazati,da će majke robijati, a ubojice i silovatelji će biti kažnjavani uvjetno. Kakva država ,takvo i pravosuđe i obratno. Žalosna je država koja će odgajati djecu,žalosna,a i mi s njima.

VL
Avatar WindFucker
WindFucker
09:48 28.02.2012.

28.02.2012. u 09:42h Vuglec je napisao/la: 28.02.2012. u 09:12h almaminjo je napisao/la: ___________________________________________________________ Ne znam kako je drugdje, ali u vrtiću u koji ide moje dijete organizirana zaista postoji i \"škola roditeljstva\"... Na tim satovima razgovara se o odnosima izmeđuu roditelja, odnosima između roditelja i djece, odgoju, mentalnom i fizičkom zdravlju...

VL
FR
fran108
09:52 28.02.2012.

zlatarx...........dali političari donose zakone ili država (domovina) ? tko bira te političare ? kad odgovoriš na ta dva pitanja vidjet ćeš da domovina nije kriva za loše zakone.

VL
JO
joshua
09:55 28.02.2012.

Nisam pobornica batine i ne prakticiram je na svojem djetetu. Ali tražiti bezuvjetnu kaznu zatvora uopće, a kamoli na 6 mjeseci za majku koja je 2 puta udarila dijete kuhačom po guzi po meni je veći zločin nego to što je ona napravila. Da, pogriješila je, prvi put koliko mi znamo, pošaljite je na obveznu edukaciju, na neplaćeni rad u domu za nezbrinute, dajte neku kaznu koja ima smisla, a prijetiti ženi zatvorom dok nam zemljom slobodno hodaju ratni zločinci, djedovi-silovatelji vlastite unučadi, muževi koji desetljećima kinje vlastite žene i djecu, nasilnici svih fela - jednostavno je suludo.

VL
Avatar almaminjo
almaminjo
09:56 28.02.2012.

Wind to je vidiš ok..no nema toga svagdje...neki dan sam ostao šokiran kada mi je jedna od mama dok smo sprameli djecu u vrtiću rekla da sam oštar roditelj...zašto...ukoliko je dijete tog dana bilo u kazni u vrtiću ne želim joj kupiti recimo kinder jaje jer ne želim da dijete shvati kako je nagrađujem zato što je udarila drugo dijete...nagradim je kada pomogne teti složiti igračke, kada pazi na manju djecu i slično...pitam ja tu majku kako ona rješava takav problem i ostanem osupnut odgovorom...on njoj svaki dan kupi čokoladu jer je dijete zna udariti ukoliko ne kupi...

VL
XE
xexo
10:00 28.02.2012.

i sad ću ja retroaktivno tužiti svoje starce za sve one batine što ih dobih(sa razlogom naravski)-ima da svako dobije po 250 godina robije

VL
Avatar WindFucker
WindFucker
10:02 28.02.2012.

28.02.2012. u 09:56h almaminjo je napisao/la: _____________________________________________________________ Zaista ima svega. Nagrađivanje djece kako bi se izbjegao sukob nikako nije ispravan put jer takav odgoj od djeteta stvara kamatara, reketara, ucjenjivača, barem po karakteru i načinu razmišljanja... Zato i kažem dada je odgoj odgovoran full time posao... Da se razumijemo, i moje dijete zna imati mušice kao i svako drugo, pa i mi kao roditelji griješimo, no zaista se maksimalno trudimo da naše pogreške u odgoju (a ne djetetove mušice) svedemo na minimum...

VL
XE
xexo
10:05 28.02.2012.

današnji klinci(a imam jednu 4 g) su inteligentna bića-moja ispituje svaki dan koje su joj granice-ne koristim često batine-razgovor je dobra stvar,ako ne ide razgovorom onda počinju kazne tipa-nema igrica na PC,nema slatkiša itd,ali vjerujte ponekad nema drugog rješenja od dobre odgojnemjere tj. batine.Pa vidite li ove današnje 10-15 godišnjake-neki dan idu iza mene klinke oko 12 godina,prostače i psuju ko kočijaši,okrenem se i pogledam ih a jedna će ...šta gledaš koji qrac majmune-živio odgoj po američkom sustavu

VL
RA
Rak
10:06 28.02.2012.

Do kud je ovo bolesno društvo dšlo vidi se po ovoj presudi. nisam za tjelesno kažnjavanje, ali kako smo mi bili odgajani od roditelja i učitelja prije pa nam ništa ne nedostaje i imali smo poštovanja prema starijima i uopće obzira prema drugima. danas mladi u prevelikom broju nemaju poštovanja i respekta prema ničemu, bilo to prema starijima u prometu kada prelaze ulicu uopće ne gledaju kako treba, a škole i vrtići su puni kojekakvih pedagoga koji neznaju ni svoju djecu odgojiti. njihovo je samo pusti dijete da radi što hoće i nemoj mu braniti nešto da nebi imalo traume!

VL
XE
xexo
10:09 28.02.2012.

u moje vrijeme djetinjstva mama mi lijepo kaže nemoj ovo nemoj ono-ma zahebi ja po svome-dođe tata-nakon jedne od mojih svakodnevnih ispadica neposluha i hiperakcije-opali mi šamarčinu i potjera me u sobu-a u meni kuha-pa što ne pazih štra radim,da nisam pretjerao nebio bolilo,jooooooj.I zato evo od mene starci stvoriše nasilnika,ubojicu,prevaranta i lopova-da me nisu tukli ja bi bio u najmanju ruku papa ili predsjednik.

VL
FR
fran108
10:09 28.02.2012.

čudim se pojedinim komentarima , pa glasali ste guske za euniju. političari su samo prepisali zakone iz eu-a poglavlje 13 pravosuđe. šta se bunite , nemojte imati djecu i riješen problem . imate euniju guskice.

VL
Avatar almaminjo
almaminjo
10:09 28.02.2012.

Slažem se. No ovakve komentare treba iskoristiti ne za napadanje ili vrijeđanje i isaljivanje osobnih frustracija već da se ramjene mišljena..moje je mišljenje ipak nekad treba djetetu pokazati i šibu...tvoje da ne treba...no ipak roditelj treba biti taj koji treba učiniti sve da do te šibe ne dođe...jer upotrijebiti šibu zbog osobnih propusta u odgoju nije u redu. No kažem djeca su pod različitim utjecajem okoline. na neke se može utjecati poput TV-a, a na neke ne

VL
DU
Deleted user
10:12 28.02.2012.

ma ovo je budalaština zato i imamo toliko drogeraša,pijanaca,trudni maloljetnica pravi put odgoja koji vodi pučkoj kuhinji i soc. naknadi toliko nasilja od maloljetnika nikad nije bilo u povjesti sve zbog ovog bolesnog zakona nesmiješ mu ništa a oni iskorištavaju zakon

VL
RA
Rak
10:12 28.02.2012.

xexo Prije nekoliko dana šetamo kroz park u bjelovaru sa malom dijecom 4g. i 2,5g., lijepo vrijeme, a curice oko 12 god. njih 4-5 prostače na glas, svaka druga prosta riječ,psovanje, a park pun roditelja sa dijecom i dosta starijihjih osoba na klupama, nitko se nije usudio ništa reći, a da vidiš da jednoj od tih šamarčinu zaljepiš kako bi spoznala da u životu postoje granice! da ne pričam primjere od kojekakvih modernih mama iz vrtića o odgojnim mjerama. katastrofa

VL
Avatar almaminjo
almaminjo
10:12 28.02.2012.

xexo da toga se nagledam redovito...Trudnica stoji u tramvaju, a balvica sjedi. Kad je zamolim da se digne trudnici ona če meni: Boli me q....c nisam joj ga ja napravila..svezati uši kao magarcu pa da vidim što će je onda boljeti...

VL
BA
Bandit
10:13 28.02.2012.

današnji klinci(a imam jednu 4 g) su inteligentna bića-moja ispituje svaki dan koje su joj granice-ne koristim često batine-razgovor je dobra stvar,ako ne ide razgovorom onda počinju kazne tipa-nema igrica na PC,nema slatkiša itd,ali vjerujte ponekad nema drugog rješenja od dobre odgojnemjere tj. batine.Pa vidite li ove današnje 10-15 godišnjake-neki dan idu iza mene klinke oko 12 godina,prostače i psuju ko kočijaši,okrenem se i pogledam ih a jedna će ...šta gledaš koji qrac majmune-živio odgoj po američkom sustavu -------------------------------- Potpuno si u pravu

VL
Avatar almaminjo
almaminjo
10:15 28.02.2012.

fran politika eunije ti je pod drugom sekcijom

VL
Avatar WindFucker
WindFucker
10:15 28.02.2012.

28.02.2012. u 10:09h almaminjo je napisao/la: Slažem se. No ovakve komentare treba iskoristiti ne za napadanje ili vrijeđanje i isaljivanje osobnih frustracija već da se ramjene mišljena..moje je mišljenje ipak nekad treba djetetu pokazati i šibu...tvoje da ne treba...no ipak roditelj treba biti taj koji treba učiniti sve da do te šibe ne dođe...jer upotrijebiti šibu zbog osobnih propusta u odgoju nije u redu. No kažem djeca su pod različitim utjecajem okoline. na neke se može utjecati poput TV-a, a na neke ne _____________________________________________________________ Do sada nisam imao razloga udariti dijete, no naravno da ne znam što će mi život donijeti, pa se možda i to promijeni. Zasada jednostavno nemam razloga za to; stariji sam i zreliji od djeteta, i bilo bi glupo, naivno i nezrelo od mene da si dozvolim da me dijete izbaci iz takta pa da ga udarim, a upravo iz tih razloga roditelji udaraju djecu... Da se znaju drugačije nositi, sigurno ne bi udarali...

VL
AL
alapača
16:26 28.02.2012.

tko tuče svoju djecu taj je i manje pametan i zločestiji od te djece.

VL
« 1 2 3 4 5 6 7 ... 17 »
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.