Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Naslovnica Lifestyle Moda & ljepota

Većina žena mišljenje o sebi temelji na obliku grudi i tijela

U posljednjih pedeset godina žene su “narasle” za čak četiri veličine, a većina ih se dobro osjeća u vlastitom tijelu.
28. travnja 2010. u 08:00 0 komentara 4 prikaza
grudi
Foto: Arhiva VL

Jedna je talijanska tvrtka za potrebe proizvođača donjeg rublja provela istraživanje na 2000 žena o tome koliko su zadovoljne svojim tijelom, prenosi Daily Telegraph. Iako su posljednja mjerenja pokazala da su žene sve više i sve deblje, većina ih nema većih zamjerki na svoje tijelo.

Ipak, istraživanje je pokazalo da grudima i obliku tijela žene pridaju najviše pozornosti i prema tome oblikuju mišljenje o sebi. Otkriveno je i da njihov stav prema donjem rublju oblikuju kultura, običaji i društvene norme. U istraživanju su sudjelovale žene iz Francuske, Kine, Japana, Njemačke, Italije i Velike Britanije, a pokazalo se da se prosječni broj odjeće koju žene kupuju sa 40 povećao na 44.

Jednako tako je sve više žena koje kupuju grudnjak broj četiri, koji je ujedno i najprodavaniji model. Britankama se opseg grudi povećao za četiri centimetra u posljednjih 50 godina, a grudnjak nose iz navike. U Japanu su grudnjaci obavezni jer je u nekim dijelovima zemlje nepristojno da se ženi vide bradavice. Čak 81 posto Njemica zadovoljno je svojim izgledom, a 99 posto Kineskinja smatra lijepo poprsje najvažnijim čimbenikom dobrog izgleda.

International Business Hotel
Luksuzno opremljen
International Business Hotel: Jedini zagrebački hotel koji se specijalizirao za biznismene
Harats
U SRCU ZAGREBA
U potrazi za dobrim pivom i još boljom atmosferom
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.