Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 226
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Cijene divljaju
Povratak na članak

Šok za domaće turiste: Sladoled na moru 21, a pizza 70 kuna

Trgovci su na moru počeli dizati cijene u nebesa i prije početka najvećih gužvi.

Komentari 391

MP
Maximus - pravednik
08:14 08.06.2010.

Prvo i osnovno ja ne dijelim Hrvatsku na ove i one, kao drugo lopovluku nikad kraja. Vidjevši ovaj članak, a i osobno sam se uvijerio da neke stvari oko cijena zaista ne \"štimaju\". Smatram da bi trebalo uvesti s obziromom da mi nismo i ne možemo ponuditi što druge turističke zemlje mogu, prvenstveno normalnu cijenu za prozivode koji se nude na moru, a to bi trebalo biti cca 1 do 2 % više nego van turističke sezone, tako da ako ta famozna kava s milijekom u Zagrebu košta 7 do 8 kuna, na moru nebi smjela biti više od 9 do 10 kuna, dakako svatko ima Ustavno pravo da može odrediti cijenu svoje ponude, no takve cijene su također i Ustavno upitne, (Sada bi netko trebao reći ako nemaš ne idi na more) to je idiotarija, ali čista, zato što neki neradnici bi zgrnuli novac u dva mjeseca rada, tako da ne moraju raditi ostalih 10 ništa, hm............. a kvalitetu koju nude za te svote, ravna je nuli, čast svim izuzecima. Pizza za 70 kuna pa na više, MOLIM.............. stvarna cijena pizze je (mješane) cca 15 kuna, uvećana na zaradu i dađbine cca 25 do 30 kuna, ...što treba reći lopovluk, prodaje se luksuz, a kako nitko ne kupuje taj lažni luksuz, stvari i namirnice propadaju, pa kad se i netko odluči na luksuz završi u bolnici, a ionako se onda svi žale kako je nešto podbacilo, kako neće podbaciti, jer ljudi koji i imaju novca za to...ne znači da su ludi. Evo primjer: \"bio sam na Pagu, na tržnici cijena nektarine 50 kuna po kg, a odem 100 metara dalje u \"KONZUM\" i platim cca 50 kuna za tri 3 TRI kg nektarine,, molim jer trebam nešto reći. Naravno želim također reći da ako su velike cijene nabijene i ako tako davatelj usluga hoće, odlično, ja sam za prijedlog cijena Coca-Cole je u ZG, OS, VŽ i dr cca 10 do 12 kuna, a na moru se prodaje od 15 do 30 kuna, odlično, za turistička odredišta treba povećati porez, ali tako da ga plaćaju davatelji usluga koji nemaju predložene umjerene cijene..pa eto na 30 kuna za sok, kada se plati roba neka ostane davatelju usluga 1 do 2 kune zarade.............SVIM TURISTIČKIM DJELATNICAMA I DJELATNICIMA UGOSTITELJICAMA I UGOSTITELJIMA ŽELIM USPJEŠNU OVU TURISTIČKU SEZONU, ali ne zaboravite da u Veneciju na Markovom trgu gdje kava košta 20 do 25 eura golubovi seru po stolovima jer nitko nije luda da baca novac, a onda se čude kada dolaze turisti sa brdom ruksaka i torbi.......hm...............

VL
Avatar patriot-2010
patriot-2010
08:16 08.06.2010.

OK - ne slažem se ni ja sa svime što sam napisao. ALI --- čemu ovakvi članci. Je li ti skupo - nemoj kupit. Što plačeš po novinama. Zar svaki dnevnik u ljenim mjesecima mora u prvom prilogu imati gužve na cestama. Sreća dok imamo gužve. I onda nekom šoferu stave mikrofon u usta i on j... mater svima. A dok nije došao do Hrvatske čekao je satima u koloni u Njemačkoj ili Austriji i to je OK. Cijelo ljeto svi mediji imaju priloge o cijenama i ima li dovoljno zabave za mlade. Je li to turizam. Kada gledaš emisiju o poljoprivrednicima uvjek su prilozi o njihovim problemima. Kada si vidio prilog o problemu turističkih radnika. Zar mislite da su turisti samo ODABRANI ljudi iz neke države ili grada. Samo oni dobri, kulturni, pristojni. Imate svakakvih ljudi (kretena, lopova, kompleksaša). Ok sad ćeš reć da ima i turističkih radnika u k.rcu. Ima - ali o njima se stalno govori.

VL
DR
Dreamworks
08:23 08.06.2010.

Ma glupi dalmatinci nek sam imaju otoke. Žena, ja i djete odemo u Tunis na all inclusive u hotel kakvog u HR dugo neće biti, platimo 6000 kuna i uživamo do mile volje. Nitko me ne pljačka. Nitko mi ne daje glupe izgovore: ovo je otok. I što je još bolje vratim se odmoren i nemam osjećaj da su me svi, am baš svi htjeli prevariti

VL
AN
antonija
04:04 08.06.2010.

zivim u australiji i kod nas se ljeti ne podizu cjene sladoleda i slicno, cjene ostaju iste cijeu godinu. zato ne znam zasto se kod nas to radi. ljudi moji triba radit cilu godinu a ne samo 3 mjeseca na godinu. svi bi se vi bez rada htjeli obogatiti. hvala bogu da ne zivim vise u hrvatskoj (lopovskoj drzavi), zemlji primitivizma i primitivnih ljudi.

VL
MO
modrulj
04:58 08.06.2010.

Ma neka se j..bu. Mogu oni trazit i 1000 kuna za pizzu, ja cu je ispec doma. Isto ka i sladoled, lipo cokoladni prah, jaja i mikser i napravis ga doma. Hrvati nemaju americke place da mogu priustit picu od 70 kuna (naravno, uz iznimku onih koji su su \'jamili\').

VL
SO
soso
08:30 08.06.2010.

to vam je tako kada u nas kada se svaka seljačina na moru bavi ugostiteljstvom imisle da su samim rođenjem uz obalu vrhunski ugostitelji a u stvari nema lošije usluge nigdje uokolo kada su konobari i vlasnici kafiča i restoranaa glavne zvijezde i boli ih ona stvar za gosta i hoče li se vratiti bitno ga je sada očerupati prevariti i za sretan put kuči nabiti nigim u guzicu uz komentar a šta bi on tija za te novce.te seljačine od ugostitelja čast rijetkim izuzecima nikada neče naučiti da zadovoljan gost najbolje plača i što je najvažnije uvijek se vrača

VL
SO
soso
08:39 08.06.2010.

i da kako im malo treba da postanu arogantni ,bezobrazni ida podignu ionako previsoke cijene za ono što nude dovoljno je da BAJS promrmlja dvije tri riječi o velikom broju bukinga za ovu sezonu i bezobrazluku i seljačizmu nema kraja

VL
BU
BukiZG
13:22 09.06.2010.

Još jedan u nizu bezveznih članaka. Ako si lud uvijek možeš naći i u Zagrebu mjesto gdje ćeš king platiti 21 kn. Uglavnom kad sam se već dotakao sladoleda on u Krku u superkonzumu košta isto kao u Zagrebu, aa npr.u Malinskoj u kafiću na samoj plaži je 14 kuna. Dakle ništa specijalno. Naravno ako odem na nekakvo specijalno samozvano elitno mjesto tamo ću ga platiti 22 kn. Naravno nisam blesav da to napravim.

VL
OB
-obrisani-
09:16 08.06.2010.

Eto lijepo je to rekao dreamworks. Tunis ( Avionom ) dvaput jeftinije, nitko te ne pljačka, pivo dobiješ HLADNO i u ČISTOJ čaši , nemoraš se zamarati time di ćeš ostaviti vozilo koje ima \"strane\" tablice, i da li ćeš ga naći u istom stanju. Pizza 70 čuna? Ma daj, za tu lovu se jede steak di god hoćeš. Tko se želi dat pljačkat , slobodno , i široko mu more. To što one seljačine tamo i dalje misle da se mogu nakrast za 3 mjeseca , i još uspoređuju svoje cijene sa Zagrebom, di je porez i prirez najveći, za razliku od svih njih koji su , jeli , u \"nerazvijenim\" općinama pa je minimalan, to nitko pametan nemre progutati...MALO pivo 18 čuna, reko jel si normalan?!?! (nabavna cijena 2,89 čuna), itd..itd.. A inače kad vam takva nekakva polupismena stoka pokuša naplatiti nešto \"jer je guzda tako reko\'\" slobodno mu pozovite poreznu inspekciju...

VL
PU
paul-umpe
09:18 08.06.2010.

Maksimus ja govorim o okupaciji Hrvata u Austriji u ta dva tjedna zato mene u tom terminu mozes samo vidjeti u Svici eventualno u Stubaiu ili Soldenu.Meni je drago da se dignu cijene za kvalitet ali oni koji si nisu zaradili za odmor neka ostaju doma.Nigdje ne pise da se mora ici na more.Samo jos nesto.Prosle goine u Umagu za ATP stoji 10 tak Zagrebcana na Kozlovicevom standu i narucili njih 10 bocu vina i pijuckaju cijelu noc i pricaju o nekim biznisima .Krenuli su sa 10000€ a na kraju o miliunslim svotama.Nas 6 do kraja noci popijemo 17 boca Kozlovica i njima svako malo sipamo i toliko se sprdamo na njihov racun.Tu sam se noc ismijao kao lud.Eto to vam je to doci i bit vidjen a doma po pasteti .pozdrav svima i uzivajte na prelijepom Jadranu a tko hoce neka ide u Tursku Tunis i te gluposti.

VL
Avatar Časna seka
Časna seka
19:34 08.06.2010.

Cijenu treba odmjerit tako da se najviše zaradi. Nije sram udarit visoku cijenu, sramota je ne računat ili računat površno.

VL
ZL
Zlatko72
09:37 08.06.2010.

kako mogu staviti toliku cijenu to treba intervenirati financiska jel na te sladolede treba platiti i porez ali potjerace i sve goste stim cjenama a ne samo nasi ljudi nemaju placu 1500 eura nego bjednih 3000 kuna da bi oni da bi oni mogli to raditi

VL
OB
-obrisani-
09:37 08.06.2010.

Vidi m35, uspoređuje Pleso i Cannes sa Hvarom? A šta to imaš tamo dolje na Hvaru, osim jednog štrapaca od 150 metara da bi kafulja koštala 15 čuna? Imaš nepregledan red birtija koje buče do 5 ujutro, prenapučene plaže, preskupe birtije i restorane su kvalitetom 0 ili 1+ kad im se zalomi slučajno da ti NE serviraju patagonsku lignju pod \"domaću\" za 150 čuna po porciji od koje se ni moj sin ne najede...Dakle šta imaš tamo? Baš ništa..Čisto more? Zaboravi....Treba ti barka, ako hoćeš malo mira i čisto more - na paklenjacima..Jel to sve vrijedi prenapuhanih cijena? Ne vrijedi...

VL
ML
Max L.
09:37 08.06.2010.

LJUBOMORA, nista drugo,......ljudi neznam sta vam je, niko vam ni reka da morate na more, zasto vlasnik restorana nema pravo odredit cijenu koju oce pa ko voli nek izvoli, ostali kucica ili Tunis, Turska (iskreno ubijte me ako bi tamo otisa)...

VL
MO
modrulj
09:41 08.06.2010.

Dreamworks pise \"glupi dalmatinci\" i onda takvoj primitivnoj osobi daju 48 pluseva. Sramota koji primitivizam i ksenofobija. Veliki broj ugostiteljskih objekata na moru u vlasnistvu je zagrepcana i bogatih kontinentalaca. A osim toga i u samom Zagrebu su cijene visoke - vidi koliko kostaju cevapi u Zagrebu, a koliko na moru. I sta se tice prijaznosti, nisam primjetio da su u kontinentalnoj Hrvatskoj ljudi nesto posebno prijazniji...

VL
TO
tom2802
12:59 09.06.2010.

Ne razumijem u čemu je problem. Ako nemate novaca za platiti tako nešto, nemojte odlaziti u navedene trgovine, birceve ili restorane. Ako si nemožete priuštiti ljetovanje na moru, priuštite si ljetovanje negdje drugdje. U potpunosti se slažem sa \"pravnikom\", trgovačka politika vlasnika nekog restorana je njegova osobna stvar, dal on sljedeće godine nastavlja sa radom ili propada zbog iste. Jedini problem kod nas hrvata jest ona da ako susjed ide na Bol na Brač onda idem i ja pod svaku cijenu.

VL
CR
crofly
13:01 09.06.2010.

Realna usporedba bi bila, ako bi vi isli u restoran u Zagrebu na veceru i jeli istu veceru u restoranu na moru ili recimo u Splitu, Makarskoj i sl., pa cete vidjeti da nema neke velike razlike. Naravno, nisam tu uvrstavala vecere u hotelima kao sto su Interkonti, Kempinski i njima slicni, jer je u takvim hotelima svugdje skupo, ali se zato i zna tko ide tamo na ruckove i vecere, a to su oni kojima nista ne predstavlja potrositi 500 Eura za tu vecer, a mozda i vise. Takvih restorana i hotela ima svugdje u svijetu, pa ne znam zasto ih nebi bilo i kod nas??? Ima ljudi koji traze upravo takve hotele, elitne restorane i plaze gdje ne dolaze obicni smrtnici i oni su spremni to platiti, cak i kazu da je kod nas puno jeftinije nego u Italiji! Sto se pak talijana tice, neka najprije uvedu red kod sebe, pa neka onda sole pamet drugima. Kod njih morate sve ekstra platiti, cak i stoljnak koji vam stave na stol. Kod nas dodju i naruce 5 kg skampa ili najskuplje ribe i vina i misle proci sa 100 kuna! Sta prije ne pitaju za cijenu, a ne kad su gotovi s vecerom, onda im kao cijena nije jasna! A svaki restoran ima i kartu, tu fino pise cijena svake porcije i svakog pica; pa se narucuje po svome dzepu. Svi bi htjeli glumiti gospodu, a ne platiti, samo sto to vise ne ide. Hoteli se placaju po kategorijama( zvijezdicama), udaljenosti od mora i sl., pa si svatko moze izabrati prije, a ne traziti neke mane; tu mi je blizo cesta, tu mi je ovo ili ono. Ako mi se ide na more, onda idem i nije me briga dali cu platiti kuglicu sladoleda kunu vise, to su sada stvarno gluposti sta ljudi ovde pisu. Nas narod je opce poznat po tome, da najvise vole svoje blatiti, a cini mi se da su najzesci oni koji nisu nigdi od kuce makli, a kamoli u neke druge drzave, kao sto jedan pise o Hawaima; Za 2 tjedan tamo s obitelji trebas potrostiti najmanje 5 do 8 tisuca eura, ako oces da ti hotel ista valja! Cijene namirnica u nasim ducanima su takve, a nerade ih hoteljeri i vlasnici privatnog smjestaja vec drugo osoblje, pa njih gadite! Vi bi tili da vam domacin spremi odrezak koji je sam platio u mesara recimo 20 kuna, (priloge ne racunam, kuhare, struju i ostalo ne racunam), da ga vama fino servira za 10 kuna! Jedan pise da on ide s obitelji u Tursku za 2000 eura, pa toliko placaju i njemici za 2 tjedna kod nas ( naravno s zrakoplovnim prijevozom). Ako vi hocete i u Turskoj bukirati pet zvjezdica hotel na dobroj adresi ( iskljucujem Alanyu ) jer su tamo najlosije plaze, morate isto dobro platiti. Njemacka obitelj plati dva tjedna u takvim hotelima i po 5000 eura i vise. Ako si mogu priustiti odmor na moru, onda idem, ako ne, ostajem kuci i sparam za dogodine!!!

VL
VO
Vorosmart
14:24 09.06.2010.

crofly Stvar je u tome da recimo ja želim na naše more,ali smatram da je preskupo u odnosu na ponuđeno?Ovaj post što govori o Dugom Otoku to potvrđuje.Zakon ponude i potražnje u ovom slučaju funkcionira tako da stranci nabijaju potražnju,a domaća sitnozuba stoka to ne može pratiti.Podsjeća na monopol?Ako ti se ne sviđa,idi drugdje? Koliko se love zavrti i poreza utaji na ribi i morskim plodovima?Priobalac baci mrižu (osobno sam se uvjerio) i ulov prodaje u restoranu za 250-400 kn.Ni or\'o,ni kop\'o.Ni poreza platio. Ako je nekome najnormalnije da Hrvati masovno ljetuju drugdje,jer su Hrvati ovdje nabili cijene mogu samo reći da je to žalosno.

VL
OB
-obrisani-
09:47 08.06.2010.

Kad baš hoćete usporedbu. Barcelona- jedan restoran , poprilično poznat u svijetu, i jedan restoran poprilično poznat SAMO ovdje na obali. Imena neću navoditi, namjerno. Dakle ovako, ista klopa i cuga za 4 osobe, u Barceloni u restoranu sa pravihh 5 zvjezdica, koji je pod \"must see\" ( plus , minus jedna kava ili cola) cifra 220 EU sa tringltom. Ovdje u restoranu koji ima samo \"ime\" , kao, klopa nit približno iste kvalitete (govorim o pripremi samih namirnica) cuga odoka ista , ništa posebno, recimo srednji gornji razred par butelja , domaćih, cifra 570 EU.... Pa se pitaš onda ovako : čekaj malo...tko je tu lud? Mi se kao hvalimo čistim morem, i kao ribom koje imamo i dalje , i za koju nitko ne treba plaziti koju tisuću (nautičkih) milja, pa di je onda caka? ja je ne vidim...A bogme niti itko normalan koji slučajno sjedne tamo pojest nešto...

VL
PO
porezni.obveznik
18:52 08.06.2010.

centras, od svega sto si naveo slazem se rusenjem nelegalne gradnje. Jasno ti je da velika vecina vlasnika nelegalnih gradjevina u Dalmaciji nisu Dalmosi. Oni odavno imaju nekretnine tamo. Otidji u neko ilegalno vikendasko ili polulegalno apartmansko naselje gdje susu ljudi iz mnogih dijelova Hrvatske izgradili/kupili apartmane koje iznajmljuju na crno pa ih pitaj sto misle o tvom prijedlogu kojeg podrzavam. Slazem se i s tim da mnogi pokusavaju sa sto manje truda zaradit sto vise. To je univerzalna ljudska osobina - pitaj one koji u Zagrebu iznajmljuju studentima rupe za 100-200 eura. Vozni park ovisi o tome gdje gledas. Na vecini otoka je puno losiji nego u siromasnijim zagrebackim kvartovima, sto ti mogu dokazat postotkom renaulta 4 na bilo kojem otoku. Ako si ti vlasnik hotela, tko te moze sprijecit da nesto u hotelu napravis? Ili mislis da je prepreka kad netko ne dopusti gradnju svakakvih sranja pod izlikom prosirenja ponude? Naravno, istina da je gomila ljudi u lokalnoj upravi nesposobna, kao uostalom i u drzavnoj. Kad se prica o ovim pizzama od 70kn i sladoledima od 12, vjeruj tu nema mjesta pricama o lokalnim serifima koji nekom nesto ne daju. Uostalom, cijena u Zagrebu je ista - ako koristis metodologiju ove novinarke. Vecina restorana je u privatnim objektima i u privatnom vlasnistvu, pa koncesije nisu faktor. Izvoli, plati nekome najam i otvori vrhunski restoran, koji ce te lokalni serif sprijeciti? Ako vec tvrdis da hoteli ne mogu radit zbog lokalne zajednice, sto ces onda rijesiti porezom na sezonski rad hotela? Za razliku od privatnog poduzetnistva, drzava ne postoji samo zbog ekonomskog interesa - jedan od zadataka joj je i ravnomjeran razvoj svih krajeva. Sto se tice prica o subvencioniranju autocesta o trosku drzave da bi se spasavao jug, primjecujem da je asfalt puno izlizaniji u jednom pravcu nego u drugom :) Samo neznam zasto se onda svakog rujna Suker trese kakvi ce bit rezultati sezone i hoce li mu spasit budzet. Inace, nitko sretniji od mene da sav turizam ode kvragu i da ljudi zive od proizvodnje

VL
« 1 2 3 4 5 6 ... 20 »
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.