Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Naslovnica Lifestyle Putovanja

Spot s našim sportašima i umjetnicima najbolji na svijetu

Promidžbeni video Hrvatske turističke zajednice dobio je i najviše glasova publike, koja je glasala online. U spotu je sudjelovao i Marin Čilić koji poručuje da je ponosan što je sudjelovao u ovom projektu.
10. travnja 2018. u 10:49 8 komentara 6265 prikaza
HTZ promidžbeni spot Ambasadori hrvatskog turizma
Foto: HTZ
Pogledajte galeriju 1/6

Trominutni sport Hrvatske turističke zajednice, u kojem se pojavljuju Luka Modrić, Mario Mandžukić, Dejan Lovren, Ivan Rakitić, Mateo Kovačić, Dario Šarić, Marin Čilić, glazbenici Maksim Mrvica i 2Cellos te glumica Zrinka Cvitešić, odlukom američkog stručnog i predstavničkog žirija Citizine Networksa i National Association of Broadcasters (NAB), osvojio je prestižnu nagradu „Travel Video Awards“ u kategoriji najboljih videa turističkih organizacija. Promidžbeni video pod nazivom ''Ambasadori našeg turizma'' prepoznat je i kod obične publike. U online glasanju dobio je najviše glasova, te je proglašen najboljim turističkim promotivnim spotom za 2017. 
 

Priznanje je u Las Vegasu od Philipa DeBevoisea, osnivača i predsjednika Uprave Citizine.tv preuzeo direktor Hrvatske turističke zajednice Kristijan Staničić koji kaže kako je nagrada potvrda da u Hrvatskoj turističkoj zajednici, zajedno s partnerima, kreiraju vrhunske promotivne sadržaje koji su međunarodno prepoznati i prihvaćeni od struke, ali i od brojnih ljubitelja putovanja diljem svijeta. 

– Čestitam svim finalistima i nominiranima. Stvar je prestiža osvojiti nagradu u ovako jakoj konkurenciji – dodao je Staničić.
Nagrade su se, inače, dodjeljivale u devet kategorija, a prijavljeno je bilo 360 projekata, s tim da je svaka kategorija imala po četiri finalista.

U kategoriji za najbolji promotivni video turističke organizacije, u kojoj je HTZ-ov spot odnio pobjedu, bile su čak 44 prijave, a u uži izbor uz nas su ušli videouradci Perua, Kolumbije i Jordana.

Na nagradu je posebno ponosan glavni režiser promotivnog videa Nevio Marasović. 

– Nakon fantastičnih reakcija domaće i inozemne javnosti, iznimno sam ponosan što je naš trud i entuzijazam prepoznat od strane Citizinea. Ova nagrada pripada svima nama, ali također pripada i cijeloj Hrvatskoj – kaže Marasović.

Glavna savjetnica ministra turizma Barbara Mesić podsjetila je da su se naši sportaši i umjetnici iz spota odrekli honorara u dobrotvorne svrhe.

– Odličan plasman promotivnog spota rezultat je jedinstva i zajedničkog rada na promociji onog najboljeg od hrvatskog turizma, a posebno mi je drago što smo u njega utkali i humanitarnu notu. Ovim putem još jednom bih zahvalila našim sportašima i umjetnicima, koji su besplatno sudjelovali u promociji naše zemlje, a uime kojih smo dodijelili sredstva udrugama koje pomažu i brinu o bolesnoj djeci i djeci s posebnim potrebama – riječi su B. Mesić, kojoj se pismom zahvale javio Marin Čilić.

Naš poznati tenisač poručio je da je ponosan što je sudjelovao u ovom projektu. 

Ministar Gari Cappelli smatra da je nagrada dokaz uspješnog marketinškog pozicioniranja Hrvatske na stranim tržištima te potvrda progresivnosti u pristupu prezentiranja turističkih potencijala Hrvatske u cijelome svijetu.

– Izuzetno sam ponosan na svoj tim u Ministarstvu turizma koji je ovom projektu pristupio proaktivno i inovativno te s Hrvatskom turističkom zajednicom stvorio promotivni video čiju je kvalitetu prepoznala svjetska stručna javnost – poručuje Cappelli.

Hrvatskoj turističkoj zajednici pismom zahvale javio se i Marin Čilić. Naš poznati tenisač poručio je da je ponosan što je sudjelovao u tom projektu.

Split - turisti PROMO U prva tri mjeseca ostvareni porasti od gotovo 20% u dolascima i noćenjima Rast od 10 posto Prihodi od turizma lani su premašili 11 milijardi eura Gari Cappelli Ministar Cappelli: Turizam ne ide u smjeru masovnosti već kvalitete i održivosti
Plazma keksi
BAŠ KAO NEKADA
Stvari koje se godinama nisu promijenile, a svejedno ih obožavamo
  • Avatar southman
    southman:

    A gdje su rafali kako amerikanci nemaju pojma i da naša turistička zajednica ne radi ništa i da su prepuni uhljeba, nestručnih ljudi, itd. itd. !?

  • Tomi0713:

    Moja lijepa zemlja ,ali je upropastiše izdajice SDP i HDZ,a narod šuti i gleda

  • mmaraci4:

    Pa zar nije to spot kojeg su naši mediji nedavno proglasili za čisti promašaj i nepotrebnu investiciju?