Naslovnica Lifestyle Zdravlje

Ponedjeljak vam je uvijek koma? Uz ovih sedam savjeta ćete ga zavoljeti

Stručnjaci savjetuju da pazite što radite vikendom jer previše hrane, alkohola i vremena provedenog ispred televizora mogu loše utjecati na vas i na vaš početak radnog tjedna.
11. ožujka 2018. u 23:52 0 komentara 549 prikaza
Foto: Thinkstock
Pogledajte galeriju 1/2

Istraživanja su pokazala kako se ponedjeljkom ljudi osjećaju teže nego petkom, i često imaju dojam kao da vikenda nije ni bilo jer se nisu dovoljno naspavali i umorni su. 

Štikle, cipele vrijedi znati Trikovi uz pomoć kojih nošenje štikli neće biti muka

Za ovakve rezultate zaslužno je nešto opuštenije ponašanje vikendom kada obično preskačemo vježbanje ili popijemo i pojedemo više nego preko tjedna, a  krećemo se manje nego tijekom radnog tjedna, piše Daily Mail. Kako se u ponedjeljak ne biste osjećali teško i napuhnuto postoji nekoliko trikova koji će vam pomoći u tome. Prvi trik se zove pravilo 80-20. Jedna studija finskih istražitelja pokazala je kako su tijekom tjedna ljudi uvijek ponedjeljkom imaju dojam da su najteži, a u petak se osjećaju lakšima.

- Ljudi se obično vikendom vole nagraditi jer su imali naporan tjedan, a to znači da vikendom unosimo više šećera i masnoća. Zato se preporučuje da vam 80 posto hrane vikendom bude slična kao i tjednom, dakle više vlakana i povrća, a onih 20 posto mogu biti slatkiši ili hrana koja nije na ovom popisu -  poručuju znanstvenici.

Drugo pravilo kojeg se treba držati vikendom je umjerenost u alkoholu. Studije pokazuju kako vikendom pijemo znatno više alkohola nego preko tjedna.  Razlog tome je što se vikendom ne opterećujemo mamurlukom i zato si dopustimo koju čašicu više. Stručnjaci savjetuju da razmislite treba li vam još ta jedna čašica i budite razumni. Bilo bi idealno kad bi tijekom izlaska u jednom satu popili jedno piće, ne četiri ili pet, nego samo jedno.

Stručnjaci savjetuju da i vikendom namjestite alarm. Budite se i vikendom otprilike u isto vrijeme kao i preko tjedna jer će to bolje utjecati na vaš  ritam spavanja i ponedjeljak vas neće šokirati. Stručnjaci kažu kako mijenjanje rutine spavanja tijekom vikenda može rezultirati lošim raspoloženjem. 

Aktivnost tijekom vikenda je jako važna i zato nemojte preskakati vježbanje subotom i nedjeljom, ako vam nije draga teretana odite u prirodu, vozite bicikl, uživajte u šetnji. Bilo kakav oblik tjelovježbe je potreban i vikendom. 

Umjesto da se izležavate tijekom vikenda iskoristite barem nedjelju za pripremanje hrane za tjedan. Malo vremena je potrebno da pripremite zdrave obroke i tako i tijekom tjedna možete imati koji sat više za sebe. 

Većina vikend koristi za izležavanje na kauču s daljinskim upravljačem u ruci i satima vrti programe na TV-u. Stručnjaci i liječnik savjetuju kako biste tijekom vikenda morali sebi limitirati vrijeme pred televizorom i svesti ga na tri sata ili manje. Previše buljenja u ekran može izazvati glavobolju i  loše utjecati na spavanje. 
I ono najvažnije tijekom vikenda posao ostavite po strani, nemojte stalno provjeravati mailove i gledati u kompjuter. 

Jetra Vitalni organ Na ovih 6 načina svakodnevno uništavamo jetra, a ni jedan od njih nije alkohol neprepoznatljiva Imala je više od 120 kila pa izgubila pola težine. Pogledajte kako izgleda danas! Djevojka na poslu savjeti stručnjakinje Ovo nikada nemojte raditi na razgovorima za posao

VIP izdvaja za Vas

Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.