Naslovnica Lifestyle Moda & ljepota

Nakit poznatog hrvatskog dizajnera na pješčanim plažama Dubaija

Iza brenda Grubić stoje desetljeća marljivog rada, ali rezultati su nemjerljivi. U godini na izmaku otvorena je prva galerija na otoku Cresu te šesta galerija u Splitu, najpopularnije kolekcije nakita pronašle su svoj put do novootvorenog zagrebačkog hotela Canopy by Hilton
17. prosinca 2018. u 09:42 1 komentara 607 prikaza
Grubić dizajn nakit
Foto: Goran Matijašec
Pogledajte galeriju 1/12

Dizajnerski tim Grubić, otac Mladen i sin Petar, ovih su dana predstavili kampanju pod nazivom „Sand Trail“ (Pješčani put) povodom proširenja tržišta na drugi kontinent. Do ovog poslovnog iskoraka došlo je spletom okolnosti, tijekom turističkog posjeta skupine američkih turista Grubić galeriji nakita u Šibeniku.

Uhićeni pljačkaši dragulja Kao u filmovima Hrvat koji je opljačkao katarskog šeika poznat je po spektakularnim pljačkama
Grubić dizajn nakit
1 / 14
Nekim je ženama šminkanje tek samo hobi, a drugima očajnički pokušaj da skriju nedostatke svog lica i naglase one dijelove koje smatraju lijepima. 

"S našom novom partnericom Debrom Brice-Leconte nevjerojatno brzo smo uspostavili odličnu suradnju te započeli širenje našeg asortimana, a prije mjesec dana otvorili smo i prvu trgovinu u Miamiju s kolekcijama nakita koje oduševljavaju brojne američke turiste. Cijeli projekt probudio je novu želju za napretkom našeg branda a ideje i planovi već se gomilaju. Tako nas već sljedeće godine očekuje katalog svih naših kampanja i suradnji u proteklih dvadeset godina“, najavio je Petar Grubić.

Dubai Vodič kroz Dubai Evo što je besplatno u jednom od najskupljih gradova

Iza brenda Grubić stoje desetljeća marljivog rada, ali rezultati su nemjerljivi. U godini na izmaku otvorena je prva galerija na otoku Cresu te šesta galerija u Splitu, najpopularnije kolekcije nakita pronašle su svoj put do novootvorenog zagrebačkog hotela Canopy by Hilton, a Grubići su izradili i nakit za novi film „Aleksi“ mlade redateljice Barbare Vekarić. Ipak, kruna godine svakako je kampanja „Sand Trail“, kojom se brend s pješčanih plaža Hrvatske, preko plaža Dubaija, preselio na daleku Floridu. Zajednički koncept plaže osmišljen je s porukom da ljetovanju nema kraja, stoga je nakit neizbježan gdjegod se nalazili.

Pogledajte i video Bizarna nesreća - Kamion se zabio u vodeni park

 

NOVA KOLEKCIJA
Globalno popularna serija Igra prijestolja je završila, no čini se da je njezin utjecaj na modu itekako prisutan