Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 45
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Tajna nestalog kupca
Povratak na članak

Kupac nije uvijek u pravu, nego prodavači koji ga uslužuju

Pada li prodaja samo zbog recesije ili ne znamo prodavati i nudimo lošu uslugu kupcima?

Komentari 10

NO
nokia
01:02 22.05.2010.

tipičan primejr čangrizavog i nedoje... kupca je \'\'GeemBaa\'\'. Po njemu bi se svi trebali smješkati kad on prolazi i lizati mu cipele kaj je on uopće ušao u dućan. Daj se spusti na zemlju i živi svoj život bez da gledaš dali ti se netko smješka. To je bolesno na kaj ljudi pate, vjerovatno u nedostatku toga svega u privatnom životu onda hodaju po dućanima i očekukju lizanje cipela

VL
NO
nokia
14:03 21.05.2010.

nije problem niti u blagajnicama niti u trgovcima, većina njih radi najblje kolko može u tim uvjetim. Najveći problem je kaj smo mi odvratni iskompleksiran narod i onda liječimoi živce na ljudima u dućanu jer drudje nemožemo. Ja radim u trgovini već 5 godina i čega sam se ja nagledao i naslušao to nebi nikome poželio. Naši ljudi su nekulturni i previše si dopuštaju.

VL
Avatar Zagrebacki frenter
Zagrebacki frenter
14:00 21.05.2010.

Jedamput, prije par godina, kad sam bio na odmoru u Hrvatskoj, u Billi me prodavacica slijedila kak policijski inspektor... bojala se, jadna, da joj nebum kaj ukral. Ok, kuzim ju, boji se, ak nekaj fali na inventuri, to ide iz njezinog zepa, no, jeli ona kuzila mene? Jeli je kuzila da mi je bilo jako neugodno pod tim okolnostima nekaj kupiti, razgledati robu? Probal sam joj objasniti da nisam dosel iz jedne velike Evropske zemlje krasti u Hrvatskoj, ali, ne vjerujem da je uspjela kuziti...

VL
OB
-obrisani-
23:29 21.05.2010.

sve je u poslodavcu oni su jedini problem zadovoljan i stimulirani kupac je odsjaj ili lice zadovoljnog i stimuliranog radnika

VL
NO
nokia
01:03 22.05.2010.

i još kaže dućan sa špecerajem?? kolko retardiran moraš biti da ti u takvom dućanu treba pomoć??

VL
Avatar neugodan
neugodan
12:27 21.05.2010.

iskreno, zabole me za osoblje u ducanu. ako mi pase roba i cijena ja cu to kupiti a doticna ce ionako dobiti placu (nadam se)!!! tako da manje kupujemo jer raja nema para!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

VL
MA
Mayhaelo
16:02 21.05.2010.

Ja se nikada više ne vratim u dućan nakon što se osoblje pokazalo neljubaznim. Tako jedan kvartovski dućan u koji sam otišao svega tri puta, više ne \'\'konzumiram\'\' zato što svaki put kada bih došao, moju bi kupnju pratile ( da slučajno nešto ne bih ukrao ) prodavačice poput kojekakvih tajnih agenata iz onih smiješnih filmova. Ne hvala!

VL
DU
Deleted user
12:42 21.05.2010.

Hrvati i Hrvatice znaju biti dobri prodavači, ali... ALI = uvijek mora biti strani manager ili neki drugi stranac u blizini i pomno motriti na njih. To iskustvo nije iz nosa iskopano nego imate slučaj Metro lanca gdje je u početku manje-više sve štimalo što se tiče ljubaznosti i usluge, a zatim su strani manageri ostavili sve uzde domaćim \"velikanima trgovačke scene\". Posljedično, čeka se na blagajnama, blagajnice spore i drske, a prodavača nema na odjelima nego jureći ganjaju kupce viljuškarima po trgovini (nije mu ni na kraj pameti da se zaustavi u manevru i propusti kupca). Znači, nije da se ne može, ali pod gore spomenutim specijalnim uvjetom da imaju stranca-surog kobca... Inače, kupci izvuku kraći kraj i još mi nije jasno kako vlasnici trgovina ne vide i ne shvaćaju koliko su lijene blagajnice, kako je neljubazno osoblje i koliko kupaca baš zbog toga gube. Ali i to je dio priče - da nismo takvi bili bi u ekspanziji posvuda po regiji, a ovako stranci prodiru na naše tržište.

VL
VP
Valentina Prokić
20:18 21.05.2010.

Nije bit u tome da li je kupac u pravu, već da li je zadovoljan , a prvi element je da se kupac osječa ugodno u dućanu, jer ukoliko je obrnuto kupac počinje zagledati i ono što vjerovatno ne bi. Kako bi to bilo osigurano, svaki prodavač vani je \"ispran\" da je smješak dio uniforme koju nosi i da je sam tražio taj posao. To se do daske nadgleda, jedan primjer iz osobnog iskustva...mjesto događaja Dubai, dučan špecerajem, kao naš konzum i slični - \"prodavač\" nije bio ljubazan i to se vidjelo na mom izrazu lica, a kupovala je supruga (čak ne ja), iste sekunde je manager to snimio, prišao, preuzeo kupca a prodavača poslao \"iza\". Tu nema labavo, jer moja je sreća njemu bila na prvom mjestu - jednostavna formula, zadovoljan kupac troši - . Slijedećih nekoliko puta, a to je bilo u debelim razmacima, me isti manager svaki put pozdravio (2 minute nakon ulaska, pojma nemam kako je znao da sam uopće ušao ali je znao). Dalje da ne davim, to je onaj element o kojem i mikrogrizzly piše, a toga kod nas nema, jednostavno nema, osim u tragovima. Teorija slabe plaće, opet dubai, tamo se čovjek koji stoji uz blagajnicu i trpa stvari u vrećicu, a plaćen je ako se kupac smiluje (jedva skupi 100 200 USDa) smješka, non stop. Naši prodavači - eto čuo sam neki dan jednu blagajnicu - a šta se ja imam smješkat, imam ja svojih problema - mislim si, njen je problem što ne zna svoje probleme ostaviti doma, ta njeni su - ne moji

VL
VE
veky206cc
13:21 21.05.2010.

istina bog,prodavačice u pojedinim dućanima su katastrofa oš od ponašanja,bezobrazluka,drskosti.....,al da znate kakve su u jednom manjem mjestu na jadranu ušli bi jednom i nikad više,sve do jedne nemaju kulture,galame po dućanu,trče,žvaču na blagajni,samo kaj ne rade balone,red kroz cijeli dućan,a one prevrću i slažu vraćene boce....,kad sam tam,rađe odem kilometar dalje nego u taj dućan,inače konzum

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.