Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 2
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
NOVA USLUGA

Kako je velika žuta kutija zauvijek promijenila način na koji šaljemo pakete

Foto: Shutterstock
1/3
24.12.2021.
u 11:40

Svi smo barem jednom željno iščekivali neki paket ili slali sumnjivim kanalima samo da bi poslali nešto na vrijeme

U blagdansko vrijeme, najčešće postavljeno pitanje “Je li stigao paket?”. Bilo da se radilo o poslovnim poklonima ili narudžbi s interneta, da napravite anketu po uredu ili među prijateljima, polovica zadnjih poruka na pametnim telefonima bi zvučalo upravo tako. Unatoč promjenama u tehnologiji, slanje paketa nije se puno promijenilo tijekom godina, a mi Hrvati smo maštoviti kada treba hitno nešto dostaviti na drugi kraj države.

Slanje paketa autobusom stara je tradicija na ovim prostorima. Nema studenta koji nije dobio pošiljku od doma s osnovnim potrepštinama, kao što je 10 kg suhomesnatih proizvoda, bakin pekmez i debele podgaće jer je u Zagrebu hladno. Generacije roditelja su tako slale djeci pakete, a vozači na kolodvorima već napamet znali čije dijete studira u kojem gradu. I ne samo studenti, zaboravljeni ključevi vikendica, izgubljeni mobiteli i vino od susjeda s mora kakvog nema nigdje za kupiti, samo su neki od sadržaja koji svakodnevno putuju zajedno s putnicima.

Za ljubitelje kvizova evo jedan fun fact, iako je Pony Express poznat u cijelom svijetu zbog westerna i Hollywooda, imamo i mi konja za utrku jer je prva nacionalna poštanska uprava u Hrvatskoj, sa sjedištem u Zagrebu osnovana čak 12 godina ranije, 1848. godine, odlukom bana Josipa Jelačića.

Klasičan paket uz obveznu poruku “Poslala sam ti par sitnica da ne budeš gladan jer gore sigurno nije hrana kao naša domaća…”
Foto: Shutterstock

Danas, 170ak godina nakon prvog poslanog telegrama (onog originalnog, ne messengera), slanje paketa napokon je doživjelo nadogradnju i ne moramo više ovisiti o dostavama, dostavljačima, izostanku s posla, ostavljanju paketa kod susjeda, brige hoće li netko vidjeti što smo naručili i stotine drugih razloga jer svakim danom niče sve više Paketomata u našim susjedstvima. Velika žuta metalna kutija zauvijek je riješila muke sve roditelje čija djeca ne jedu dovoljno u studentskim domovima i druge koji su imali potrebu slati hitne pakete svojim najmilijima. Slanje je jednostavno kao i do sada jer je Paketomat inovativni uređaj kojim se možemo koristiti za primanje i slanje paketa 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu.

Preuzimanje paketa lako se ugovara putem Paket 24 web aplikacije, u poštanskom uredu ili pozivom kontaktnom centru na broju: 072 202 202, a nudi se više mogućnosti odabira opcija dostave poput vremena uručenja i mjesta preuzimanja. Uslugu dostave uz Paket 24 moguće je naručiti i subotom uz brojne dodatne usluge poput plaćanja pouzećem, slanja uz povratnicu, osiguranja pošiljke ili zahtjeva da uslugu plati primatelj. Pošiljke Paket 24 mogu se pratiti na internetskoj stranici www.posta.hr u realno mogućem vremenu. Onaj kome šaljete paket dobiti će poruku sa SMS-om i PIN-om kojeg mora upisati u paketomat i to je to, pretinac će se automatski otvoriti i paket se može preuzeti.

Velika žuta kutija mnogima je spasila živce i novce kod hitnih slanja paketa
Foto: Hrvatska pošta

Paketomat također ne pita u koje vrijeme vam paše pokupiti paket ili gdje, pa ako volite šetati psa navečer kada nikoga nema ili rano ujutro prije posla, možete slobodno preuzeti paket kad vama odgovara.

Tako smo napokon dobili novu mogućnost slanja i preuzimanja paketa koja je usklađena s našim brzim tempom života i daje nam dodatnu dozu komocije u životu.

Sadržaj nastao u suradnji s Hrvatskom poštom.

Ključne riječi

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije