Iako je poznato da je generacija Z (rođeni između 1997. i 2012.) općenito manje seksualno aktivna u odnosu na starije dobne skupine, nova istraživanja pokazuju da imaju vrlo specifične ideje o tome gdje i kada žele biti intimni – a ured se sve češće pojavljuje kao omiljena lokacija, piše New York Post.
Naime, kako pokazuje istraživanje EduBirdieja, gotovo 29% pripadnika generacije Z vjeruje da rad u uredu može poboljšati njihov seksualni život. Odsutnost od partnera tijekom radnog dana, smatraju, povećava čežnju i želju, što može pozitivno utjecati na njihovu intimnost kada se ponovno vide.
Ali, za neke – čekanje nije opcija. Prema istom istraživanju, čak 38% mladih radnika iz generacije Z izjavilo je da bi voljeli imati privatni prostor za seks u uredu – bilo da se radi o intimnosti s partnerom, kolegom ili o vremenu za sebe.
S druge strane, oni koji rade od kuće nemaju potrebu za uredskim seksom. Čak 47% generacije Z koja radi na daljinu kaže da sada lakše organizira vrijeme za seksualni život i da mu daje veći prioritet upravo zbog fleksibilnosti koju pruža rad od kuće.
Bez obzira na lokaciju, sve više zaposlenika – ne samo iz generacije Z, već i milenijalci, generacija X i baby boomeri – zalaže se za mogućnost uzimanja "dana za seks", bilo plaćenih ili neplaćenih.
Doktorica savjetovala muškarce: Uz ova 4 savjeta duže ćete izdržati u krevetuŠto su točno “dani za seks”?
Prema izvješću ZipHealtha, online zdravstvene platforme, “dani za seks” su slobodni dani namijenjeni intimnosti, seksualnom zdravlju i oporavku. Istraživanje koje je uključivalo 800 zaposlenika i 200 menadžera pokazalo je da je polovica onih koji su iskoristili takav dan kasnije prijavila povećanu produktivnost. To otvara pitanje: može li briga o seksualnom zdravlju postati novi aspekt korporativne dobrobiti?
Podaci ZipHealtha sugeriraju da čak 60% zaposlenika vjeruje kako bi prioritet seksualnom zdravlju mogao smanjiti rizik od burnouta i povećati prisutnost na poslu. U kontekstu rastućih stopa stresa i iscrpljenosti, ideja o intimnosti kao sastavnom dijelu radnog balansa možda i nije toliko neobična koliko se čini.
Seksualne potrebe i privatni život postaju sve više dio šire rasprave o mentalnom zdravlju i dobrobiti zaposlenika. Od želje za privatnim prostorima u uredima do zagovaranja slobodnih dana posvećenih intimnosti, jasno je da nove generacije redefiniraju granice između privatnog i poslovnog – i da ne zaziru od toga da svoje potrebe jasno komuniciraju. S obzirom na ovakve trendove, pitanje više nije hoće li se kompanije prilagoditi, već kada i kako.
Njen ljubavnik se uskoro ženi: 'Želim reći njegovoj zaručnici za našu aferu koja još uvijek traje'
Njen ljubavnik se uskoro ženi: 'Želim reći njegovoj zaručnici za našu aferu koja još uvijek traje'