Naslovnica

Lidlu napokon krenulo

23. siječnja 2009. u 18:52 10 prikaza

Nove navike potrošača zbog usporavanja rasta globalne ekonomije i recesije otvorile su prostor rastu diskontnih lanaca i u Hrvatskoj. Dok u većini maloprodajnih trgovačkih lanaca promet opada – u trgovini na malo promet je u studenom 2008. realno bio manji i 11 posto nego mjesec prije – u hard diskonteru Lidlu trljaju ruke.

Štorga u Metrou
Prodaja u svim našim diskontima raste iz mjeseca u mjesec, unatoč krizi i recesiji, odgovaraju iz Lidla, ističući kako su i te kako zadovoljni poslovnom 2008., koja za njih završava na početku ožujka 2009. Tada će govoriti i o konkretnijim brojkama. Na pad prodaje od 30-ak posto u Mercatoru-H posljednjih mjeseci, za što krive hrvatski bojkot svojih trgovina, iz središnjice pak odgovaraju novim imenovanjima.

Dok se čeka novi vlasnik 48,34 posto koncerna Mercator, kojeg se rješavaju Pivovarna Laško i Infond Holding, na čelo Mercatora-H u veljači dolazi donedavni potpredsjednik uprave Getroa, Hrvoje Štorga. Alan Kričković, dosadašnji predsjednik uprave, preuzima funkciju savjetnika uprave koncerna Mercator za područje razvoja. Neki mediji nagađaju kako je upravo prodaja Mercatora Ivicu Todorića ponukala na prodaju većinskog dijela Konzuma, to više što su veliki europski trgovački igrači zainteresirani za kupnju Mercatora i Konzuma zajedno.

Konzum se ne prodaje
Todorić za 75 posto udjela traži, spekulira se, i 1,5 milijardu eura, s obzirom na 12,5 milijardi kuna Konzumovih prihoda u 2008. No, iz Agrokora poručuju kako je to apsolutna laž i neistina – Konzum nije na prodaju. U još težu 2009. Metro bi pak trebao krenuti lakši za 15.000 radnika diljem svijeta. Na pitanje znači li to otkaze i u Hrvatskoj, iz Metroa odgovaraju kako je riječ o programu Shape 2012 za poboljšanje učinkovitosti. Što će to značiti u Hrvatskoj, tek ćemo doznati.

Digitalna komora
Digitalna komora
Poduzetnici, odsad ključne informacije doznajte klikom miša

A1 izdvaja za Vas