Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 186
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
sprema se novi hit

Što je Labubu i zašto će ta čudovišna igračka dobiti svoj film?

100 years of Christmas toys exhibition, in Dundalk
Clodagh Kilcoyne/REUTERS
19.12.2025.
u 13:29

Paul King, proslavljeni redatelj koji stoji iza hitova "Paddington" i "Wonka", preuzeo je projekt Sony Picturesa i režirat će film temeljen na Labubu, liniji kolekcionarskih igračaka koje su zaludile svijet

Nakon što je osvojio publiku i kritiku filmovima "Paddington" i "Wonka", proslavljeni britanski redatelj Paul King, prihvatio je ponudu Sony Picturesa koji mu je povjerio režiju dugometražnog filma o globalnom fenomenu Labubu.  King će uz režiju preuzeti i producentsku ulogu, zajedno s tvrtkom Department M i producenticom Wenxin She, dok Sony na adaptaciji usko surađuje s kineskim maloprodajnim divom i vlasnikom brenda, tvrtkom Pop Mart.

Filmski projekt je trenutno u vrlo ranoj fazi razvoja, a studio još uvijek aktivno traži scenarista te još nije službeno potvrđeno hoće li film biti igrani, animirani ili hibrid ta dva stila. Jedno je sigurno, s filmom o Labubu, Sony planira zajahati hollywoodski val oživljavanja popularnih igračaka koji je proizveo više hitova, od "The Lego Movie", do "Barbie". 

No, možda se pitate, što je uopće dovraga Labubu? Riječ je o liniji figurica i plišanih igračaka koje je još 2015. godine stvorio Kasing Lung, umjetnik iz Hong Konga s europskom adresom. Inspiriran nordijskim folklorom i bajkama koje je upoznao nakon preseljenja u Nizozemsku kao dijete, Lung je osmislio cijeli svemir čudovišta, a Labubu je njegov najpoznatiji stanovnik. Iako mnogi na prvu pomisle da je dječak, Labubu je zapravo djevojčica, vilenjačko stvorenje zečjih ušiju, velikih znatiželjnih očiju i nestašnog osmijeha koji otkriva niz oštrih zuba. Labubu ima i prijatelje, jer društvo joj prave Zimomo, Mokoko i Tycoco. 

Globalna pomama za ovim igračkama nastala je 2019. godine kada je marketing i prodaju preuzeo Pop Mart, a dva su razloga zbog kojih je oko Labubu zavladalo pravo ludilo. Prvi je genijalan marketinški trik prodaje u takozvanim "blind boxes", što znači da kupac nikada ne zna koju će točno figuricu dobiti dok ne otvori pakiranje. Taj element iznenađenja stvorio je pravu groznicu, potaknuo masovnu kupnju, ali i pokrenuo nevjerojatno kolekcionarsko tržište. Mnogi, naime, plaćaju vrtoglave iznose za rijetke primjerke, a cijene za limitirane edicije na aukcijama dosežu i šesteroznamenkaste iznose u dolarima.

Drugi, možda i presudniji, razlog zašto su svi odjednom ludi za Labubuom jest njegova nevjerojatna popularnost među slavnima. Kada je Lisa iz K-pop grupe Blackpink 2024. godine počela koristiti Labubu figurice kao privjeske i modne dodatke na svojim skupocjenim torbicama, pokrenula je pravu lavinu. Ubrzo su njezin primjer slijedile i druge svjetske zvijezde poput Rihanne, Due Lipe, Hailey Bieber, Emme Roberts pa čak i Davida Beckhama. Labubu je preko noći prestao biti samo igračka i, koliko god to čudno zvučalo, postao statusni simbol. 

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije

Kupnja

Pretplata