Nakon što je osvojio publiku i kritiku filmovima "Paddington" i "Wonka", proslavljeni britanski redatelj Paul King, prihvatio je ponudu Sony Picturesa koji mu je povjerio režiju dugometražnog filma o globalnom fenomenu Labubu. King će uz režiju preuzeti i producentsku ulogu, zajedno s tvrtkom Department M i producenticom Wenxin She, dok Sony na adaptaciji usko surađuje s kineskim maloprodajnim divom i vlasnikom brenda, tvrtkom Pop Mart.
Filmski projekt je trenutno u vrlo ranoj fazi razvoja, a studio još uvijek aktivno traži scenarista te još nije službeno potvrđeno hoće li film biti igrani, animirani ili hibrid ta dva stila. Jedno je sigurno, s filmom o Labubu, Sony planira zajahati hollywoodski val oživljavanja popularnih igračaka koji je proizveo više hitova, od "The Lego Movie", do "Barbie".
No, možda se pitate, što je uopće dovraga Labubu? Riječ je o liniji figurica i plišanih igračaka koje je još 2015. godine stvorio Kasing Lung, umjetnik iz Hong Konga s europskom adresom. Inspiriran nordijskim folklorom i bajkama koje je upoznao nakon preseljenja u Nizozemsku kao dijete, Lung je osmislio cijeli svemir čudovišta, a Labubu je njegov najpoznatiji stanovnik. Iako mnogi na prvu pomisle da je dječak, Labubu je zapravo djevojčica, vilenjačko stvorenje zečjih ušiju, velikih znatiželjnih očiju i nestašnog osmijeha koji otkriva niz oštrih zuba. Labubu ima i prijatelje, jer društvo joj prave Zimomo, Mokoko i Tycoco.
Globalna pomama za ovim igračkama nastala je 2019. godine kada je marketing i prodaju preuzeo Pop Mart, a dva su razloga zbog kojih je oko Labubu zavladalo pravo ludilo. Prvi je genijalan marketinški trik prodaje u takozvanim "blind boxes", što znači da kupac nikada ne zna koju će točno figuricu dobiti dok ne otvori pakiranje. Taj element iznenađenja stvorio je pravu groznicu, potaknuo masovnu kupnju, ali i pokrenuo nevjerojatno kolekcionarsko tržište. Mnogi, naime, plaćaju vrtoglave iznose za rijetke primjerke, a cijene za limitirane edicije na aukcijama dosežu i šesteroznamenkaste iznose u dolarima.
Drugi, možda i presudniji, razlog zašto su svi odjednom ludi za Labubuom jest njegova nevjerojatna popularnost među slavnima. Kada je Lisa iz K-pop grupe Blackpink 2024. godine počela koristiti Labubu figurice kao privjeske i modne dodatke na svojim skupocjenim torbicama, pokrenula je pravu lavinu. Ubrzo su njezin primjer slijedile i druge svjetske zvijezde poput Rihanne, Due Lipe, Hailey Bieber, Emme Roberts pa čak i Davida Beckhama. Labubu je preko noći prestao biti samo igračka i, koliko god to čudno zvučalo, postao statusni simbol.