Osvježavanje Večernjakova glazbenog mjesečnika Ritam, započeto
uredničkim promjenama u prošlom broju, nastavilo se novim vizualnim
rješenjima u novom broju.
Uz novi, moderniji dizajn, Ritam je dobio i prikladan logotip za koji
je zaslužan novi Večernjakov art-direktor Mladen Runkas. Taj logotip
krasi naslovnicu posvećenu Radioheadu i njegovoj novoj poslovnoj
politici: “daj što daš!”
Od ostalih tema u novom broju Ritma treba izdvojiti Reviziju rock
panteona sa sedam najprecjenjenijih i najpodcjenjenijih albuma svih
vremena. Izbor naših rock kritičara već je izazvao kontroverze na web
izdanju (www.vecernji.hr/ritam) - gdje je otkriveno tek to da se
na prvome mjestu najrazvikanijih albuma nalazi “Dark Side Of The Moon”
Pink Floyda, a najpodcjenjenijih trostruki “Sandinista!” grupe Clash.
Ostatak liste i nove polemike čekaju vas u novom broju koji uz ostale
teme donosi pet stranica recenzija CD-ova, koncerata, DVD-ova, knjiga i
novu “rock priču” čiji je autor Gordan Nuhanović.
CD na dar
U jeku predizborne kampanje novi Ritam donosi i temu “Predizborno rock(t)anje”, a poseban je dar čitateljima CD “Izaberite glazbu” na kojem se nalazi legendarna “Vrijeme je da se krene” i druge pjesme s temom politike, bunta, revolucionarnosti... Izvođači su Hladno pivo, KUD Idijoti, Majke, Zinedin Zigan, Elektrobuda, Pero Lovšin i “4 5 6”.