Prodano pet tisuća primjeraka romana "Aleph" Paula Coelha
U mjesec i pol zagrebački VBZ prodao je čak pet tisuća primjeraka romana "Aleph" Paula Coelha. Riječ je o autobiografskom, čak i ispovjednom romanu poznatog brazilskog autora.
Komentari 12
A, sad mi je jasno zašto se u nekoliko navrata reklamirao ovaj roman na VL-u; zato jer se prodavao uz Večernji list.
Ne mogu rec da me iznenadjuje, popularan je autor, iako za mene teski sund kao sto je vec netko rekao. Ne mogu zamislit da ga cijeni itko osim manekenki, kako se vole hvalit, i ljubitelja \"lakih\" mudrosti. Nekako mi je njegov nacin obracanja citatelju cak uvredljiv, kao da nas smatra maloumnima, sto vjerojatno vecina i jest.
ma takva štiva o tzv životnim istinama, samopomoćima, razgovorima sa svojom dušom (sve navedeno ide pod navodnike) nažalost, prodaje se u puno većim količinama od kvalitetnog štiva...al tako je uvijek bilo i bit će. Osobno ga smatram jednim dobrim-trgovcem, a ne piscem. No, tko voli, nek izvoli.
Kažu iz VBZa da će Aleph prodavat sa Harry Potterom uz 20% popusta Svaki 1000-ti kupac dobija kuharicu Jamie Olivera
bilo bi vam pametnije da ste uz večernjak plasirali Zoninu knjigu. tamo čovjek bar ima šta pročitati!
upppppssss pravilo 9, admin je svetac!!!!
dobro, briši, ali moraš pročitati tu knjigu!!!!
Čovjek ima dobitnu formulu kako napisati čitljivu i ujedno komercijalnu knjigu.\"Alkemičar\" je jedna takva. No to je kao neka replika Voltaireovog \"Candida\"...Gotovo kompilacija.
20.09.2011. u 19:55h predrag borna je napisao/la: _________________ slažem se. Alkemičar? vrhunski biznis. i tu mu skidam kapu. (ne zbog kvalitete nego zbog-kvantitete). ..ali mi ponekad bude žao kad vidim koliko su naši ljudi siromašni-i duhom, i načitanošću.
ovo je literatura za nepismene snobove...jadno i dosadno
Coelho je fenomen bez daljneg,ali to ne znači da je kvalitetan pisac.izvanredno je pogodio moment i ozračje da plasira svoja djela,koja su samo self-help priručnici,za izgubljene i otuđene generacije.Malo baljezganja o smislu postojanja,malo filozofiranja o individualcu izgubljenom u bezobzirnom konzumerskomm društvu.Jadno i prejadno.Isplativo, vrlo.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Tipičan marketinški šibicarski trik! Većina to hoće, pa bilo to i 5000 što kupljenih, što otkupljenih za jednog trećerazrednog ,nazovi književnika koji podilazi dezorjentiranim masama navučenim na sapunice i ovakvu šund literaturu.