Premijerno prikazan Gibonnijev novi animirani spot

Vesla Gibonni
arhiva VL
19.05.2011.
u 12:19

Uspješna suradnja Gibonnija, Zdenka Bašića i Manuela Šumberca nastavila se na novom videoprojektu

Dugogodišnja suradnja Zdenka Bašića, Manuela Šumberca i Gibonnija, do sada ostvarena na spotovima za pjesme ''Toleranca'' i ''Žeđam'' uspješno se nastavlja u njihovu najnovijem zajedničkom videoprojektu za Gibonnijev singl  ''Vesla na vodi''. Spot je sinoć premijerno prikazan na postaji MTV, gdje je predstavljen hrvatskoj javnosti istodobno s premijerom na internetu. Videospot se temelji na alegorijskoj priči o odanosti i odrastanju.

Ovoga puta suradnja se razvila u znatno širi projekt, tako da će se osim glazbenog spota početkom lipnja premijerno predstaviti devetominutni autorski i glazbeni animirani film ''Vesla'' koji je stvaran posljednjih 6 mjeseci. Gibonni je ovom filmu, čiji su vizualni motivi protkani i u glazbenom spotu, dao svoj glazbeni potpis.

Suradnja Bašić – Šumberac počela je 2009. godine na animiranom filmu ''Guliver'',  koji je 2010. dobio nagradu “Oktavijan” Društva filmskih kritičara te nagradu  za najbolji animirani film na i “Grand prix” za najbolji film u 2009. festivalu Dani hrvatskog filma. Kasnije iste godine na međunarodnom filmskom festivalu "Libertas" u Dubrovniku dobio je nagradu za najbolji kratki film. Zajedno su nastavili raditi na knjizi "Alica u zemlji čudesa" te na novom projektu sa Britanskom izdavačkom kućom Carlton za slikovnicu "Pinokio" koja uskoro izlazi i u Hrvatskoj.

Dvojac za jesen najavljuje i novu bogato ilustriranu zbirku priča "Steampunk Poe" koja izlazi u New Yorku.