Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 4
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Koji je tvoj KVartplakata?

Portali u drugu realnost u kojoj je Pulska arena postala tanjur za špagete

ARTPLAKATA/BRIGADA
25.10.2022.
u 11:42

Izložba zabavnih retro plakata u zagrebačkom Kaptol centru u showroomu dizajnersko-arhitektonskog studija Brigade može se pogledati do 15. studenoga

U svakom kutku Zagreba, Zadra, Splita, Dubrovnika ili Vinkovaca može se pronaći dio arhitekture, krajolika ili samo isječak koji može zaokupiti pažnju i maštu te stvoriti sliku koju ćemo pamtiti do kraja života. S tom je premisom 2018. grafički dizajner Marko Babić krenuo u realizaciju svog plana s ciljem da pokuša upravo to – uhvatiti žive dijelove gradova te ih dodatno obogatiti i osvježiti spajanjem s vintage fotografijama ljudi iz starih časopisa i osvijestiti građane o zaboravljenim dijelovima gradova koji se često uzimaju zdravo za gotovo.

S tom idejom počelo je njegovo kreativno putovanje danas popularnog brenda Artplakata. Njegovi plakati gradskih ulica kolažiranih na postmodernistički i popartistički način na kojima, primjerice, divovska spremačica usisava ispred zagrebačke katedrale, ljepotica iz 20-ih se kupa u Manduševcu, golema ruka cijedi naranču nad kupolom tornja u Rijeci ili djevojka iz 30-ih godina koja pušta leptire ispod krova Varaždinske vijećnice, sada su izloženi u zagrebačkom Kaptol centru u showroomu dizajnersko-arhitektonskog studija Brigade. Izložba naslovljena "Koji je tvoj KVartplakata?" idealna je za sve ljubitelje pomaknute perspektive na stvarnost jer su plakati Artplakata na umjetnički način svojevrsni portali u neku drugu realnost. Na njima ćete već na prvu prepoznati kutke brojnih naših gradova, točnije dio njihove arhitekture koji je autoru potpuno zaokupio stvaralačku pažnju. Uz Babićevu izmaštanu interpretaciju (ne)stvarnosti te drage hrvatske vizure pretvorene su u nešto estetski iznimno zabavno i sasvim novo.

– Izložba Artplakata​ pravo je osvježenje za posjetitelje našeg showrooma koji smo i pokrenuli s ciljem promocije domaće kreative i umjetnosti. Uz vlastite dizajnersko-prostorne intervencije, u tom prostoru i ubuduće planiramo surađivati s domaćim kreativcima i umjetnicima za čije radove smatramo da trebaju doći do šire javnosti – kazao je Damjan Geber, direktor Brigade. Zabavni plakati kod njih se mnogu pogledati do 15. studenoga. 

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije