Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 130
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Nevio Marasović

Ni danas ne bih stavio više Big Brothera u svoj film

Nevio Marasović
28.04.2011.
u 19:06

Naša je primarna ciljna skupina mlađa urbana publika, tzv. Facebook-generacija, odnosno mladi ljudi između 15 i 30 godina.

Ovoga se vikenda film “Show Must Go On” Nevija Marasovića, dobitnika Zlatne arene za najbolji scenarij, počinje prikazivati u četrnaest kina diljem Hrvatske. Tako je ovaj film o bivšim supruzima koji rade na konkurentskim televizijama, u kojem reality showovi i razne druge televizijske aktualnosti padaju u sjenu nuklearnog rata, postao svojevrsni hrvatski rekorder. Velik izazov za redatelja Nevija Marasovića koji je snimio film praktično bez budžeta, uz “malu pomoć prijatelja”, posuđenu opremu, s besplatnim glumcima i ostalim suradnicima.

Živite li u atmosferi novog hrvatskog filmskog hita ili se ne zanosite?

– Atmosfera je vrlo dobra jer imamo premijere u Splitu, Zagrebu i Osijeku, veselim se što će moj film moći vidjeti publika u cijeloj Hrvatskoj, a ne samo u Zagrebu. To je isključivo moguće zahvaljujući digitalnoj tehnologiji jer bi bilo preskupo napraviti tolik broj nekadašnjih filmskih kopija.

Na koju publiku ciljate i gdje vidite najveće potencijale filma? U reklamnim porukama dosta se eksploatira tema “posljednjeg reality showa” iako reality nije baš u prvom planu, nego intimna obiteljska priča.

– S četiri godine odmaka, otkako sam napisao scenarij, sada bih vjerojatno neke stvari promijenio. Ali to će vam reći svaki redatelj za svaki svoj film. Ovo što sada ide Big Brother, pa je utoliko moj film aktualniji, to je puka slučajnost. Toliko smo okruženi realityjima u posljednje vrijeme da bi se u svakom trenutku našao neki show s kojim bi se mogla povući usporedba. Ipak, mislim da ni danas ne bih stavio puno veći naglasak jer mi je reality poslužio kao element u scenariju kroz koji bih iznio ideju ljudskih odnosa i priče u kojoj se glavni junaci zapletu i doveo ih do izražaja. Naša je primarna ciljna skupina mlađa urbana publika, tzv. Facebook-generacija, odnosno mladi ljudi između 15 i 30 godina.

 

Cijeli intervju pročitajte u Večernjem listu od 29. travnja

Komentara 1

MA
MagicSerb
02:14 29.04.2011.

Eeeeee, prijatelju moj... Izgleda si loš pos\'o odradio čim nema nikog da ostavi komentar na tvoje delo. Nije da sam zainteresovan ali eto čisto da ti ne ostane izjava bez (bilo kakvog) komentara jer je članak prilično pomirljivog i nenametljivog tona. Za divno čudo. :) Nema potrebe da ti ja govorim gde je i šta radi, u čemu uživa i na čega troši novce tvoja \"ciljna grupa\", pogotovo ova tzv. urbana?!?! Na filmove (osim brutalne pornjave) svakako ne. Prošla su ta vremena. Bolje se baci na hemiju, na miksanje i mlevenje tableta. U tom bi poslu kod ove ciljne grupe već imao šanse. Njih drugo ne zanima. Kako god, jedan Serb ti želi sreću!

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije