Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 1
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Sinoć u Lisinskom
Povratak na članak

Izlasci Ive Pogorelića iz orbite Čajkovskog u ledeni svemir

Svaki trenutak Koncerta u b-molu u kojem klavir ostaje sam obilježio je više Pogorelić nego Čajkovski

Komentari 13

AL
Alfonz
06:48 07.11.2011.

Stavljati Pogorelića ispred Čajkovskog je ipak malo degutantno od ovoga ˝vrhunskog znalca klavirskih partitura˝

VL
MU
muzikant
08:08 07.11.2011.

a upravo se to,Alfonz, i dogodilo....čovjek nije znao sluša li zaista Čajkovskog ili je to Pogorelićeva skladba...a to je po meni nepoštivanje kompozitora i notnog teksta.pitanje je ukusa hoće li se to nekome svidjeti,ali meni se čini da se tu ne radi toliko o genijalnosti koliko o ogromnom egu.i rastavljanje Čajkovskog na atome nije lijepo.......uopće.

VL
PA
Palooka
08:16 07.11.2011.

Ovo nije kritika glazbe nego bolesno trabunjanje. Ako je i od Pofuka - previše je!

VL
AR
ArsenT
09:32 07.11.2011.

nemoj zezat, zadnji put sam bio na takvom koncertu prije 25 godina kad sam dobio bspl karte za koncert luksemburške filharmonije (cijeli luksemburg je svir\'o) sad ću i ja prvom prilikom na koncert da nestane gravitacija i da vidim atome...

VL
AL
Alfonz
09:37 07.11.2011.

Ja samo znam da kada pitam neke istaknute ljude u glazbi u inozemstvu, s podsmijehom govore o Pogoreliću ovih vremena...Pogorelić onih vremena je nestao nakon smrti njegove žene...I znam i to da u neke zemlje taj veliki maestro ne može više ni doći...Toliko je tim svojim filozofiranjem u glazbi razočarao publiku...Pogoreliću se ne može oduzeti veličina...ali ovakva pisanja Pofuka o astronomima i zvijezdama i bestežinskom stanju te napuštanju orbite Čajkovskog od strane Pogorelića mi sliče više kao da je Pogorelić lansiran s svojim klavirom u nekoj svemirskoj letjelici s onog ruskog kozmodroma...Predlažem Pofuku da se nađe u toj letjelici s Pogorelićem i završi time beskonačnost pisanja o genijalnosti jednog klavira i samoće koju taj klavir proizvodi kod Ive Pogorelića

VL
OB
-obrisani-
09:43 07.11.2011.

Mislim da ovaj \"genijalac\" može stati ravnopravno uz bok jednom čuvenom našem klavir-štimeru

VL
OB
-obrisani-
09:49 07.11.2011.

Šta očekivati od talenta, lansiranog u ono \"divno šuvarovo doba\" rvacog crvenog prasperiteta i šutnje poslije slamanja Hrvatskog proljeća, a pred genocidnu srpsku agresiju

VL
KA
Karla
10:16 07.11.2011.

Ako vam se ne sviđa Pofuk, nemojte zato omalovažavati i pljuvati po Pogoreliću!

VL
AL
Alfonz
10:20 07.11.2011.

I isto tako nadam se da će Pogorelić u toj svemirskoj letjelici prvu kadencu u prvom stavku Čajkovskog odsvirati na klaviru Pofuku do Mjeseca a drugu kadencu na kraju prvog stavka do Marsa....E onda nebeski orkestar Pogorelića bće pratiti poo svojim notama i to če zaista biti lijepo i normalno...

VL
OB
-obrisani-
12:55 07.11.2011.

mislim da b. pofuk ima \"crush\" na pogorelića kad može pisati takve nebuloze, dobro je poznato da pogorelić svojim muziciranjem ne može više kročiti niti u jednu značajniju svjetsku dvoranu, evo kritike new york timesa: His incoherent and interpretively perverse playing defies description. The first minutes of the opening work, Beethoven’s Sonata in No. 32 in C minor, were weirdly fascinating. Before long the performance was just plain weird. And so the evening continued. In Beethoven’s visionary final sonata, which begins in stormy complexity and ends in mystical bliss, Mr. Pogorelich’s timings were stretched to the point where the music lost forward motion and structural coherence . Consider this: the recordings of this work by Artur Schnabel, Richard Goode and Rudolf Serkin each clock in at about 26 minutes. Mr. Pogorelich’s performance lasted 41 minutes. His tone palette had, essentially, two extremes: either he played with almost inaudible lightness, or he slam-banged chords and thumped out voices so brutally you pitied his poor Hamburg Steinway. Here is an immense talent gone tragically astray. What went wrong?

VL
OB
-obrisani-
13:11 07.11.2011.

zaključak: pogoreliću se najvjerojatnije prebrikalo

VL
AR
ArsenT
17:23 07.11.2011.

šnur, sad još više želim slušat Pogorelića, sad je očito posto pravi Hrvat, zapad ga vrijeđa, ali vidjet će (naravno kad bude kasno) da njegova svirka pokazuje raspad civilizacije, Ivo, treba napravit jednu turneju po Hrvatskoj, da svi spoznamo te atome pa kad uzletimo... neš ti new yort timesa

VL
LU
luftbrenzer
18:16 07.11.2011.

\"Ako vam se ne sviđa Pofuk, nemojte zato omalovažavati i pljuvati po Pogoreliću!\" Omalovažen je Čajkovski. Ipak, uza sve uvažavanje hrvatskog pijanista, Pogorelić je tek reproduktivac, a ne stvaratelj glazbe. No Pofuk mu je u slavljeničku čašu, astronomskim peharom natočioo suviše (nezasluženog) šampanjeca, pa bi se slavljeniku zbog opasne razine milozvučnih mjehurića moglo neugodno podrignuti.

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.