Povratak na članak

Američka kritika pokrenula internetski rat Hrvata i Srba

Iako je srpski kandidat za Oscara, film "Dara iz Jasenovca" do sada imao samo jednu projekciju, kritika američkog časopisa Variety potakla je rat u ocjenjivanju filma na IMDB-u i Facebooku - očito utemeljen na mjestu rođenja, ne na temelju odgledanog uratka.
Objava 02. veljače 2021. 8528 prikaza
Popularni
  • Popularni
  • Najstariji
  • Najnoviji
Komentara 10
  • Avatar Tombstone
    Tombstone:

Propagandna svrha ovog filma neupitna je, i kao i sve ostalo sto dolazi iz srbije temeljeno je na lazi ili izvrtanju cinjenica. Od prikazivanja katastrofalnog poraza u kosovskoj bitci i samog Kosova kao srpskog teritorija, preko preuvelicavanja bitnosti Karadjordja i ... prikaži još! Karadjica, slavljenja terorista Principa do negiranja srpske suradnje s nacistima u 2. svj. ratu i nepriznavanja Sisackog odreda kao ako ne prvog onda jednog od prvih organiziranih vojnog otpora nacizmu u Europi i svijetu. Zlocini srba kao npr Momcila Pop Djujica ne spominju se a bilo je takvih nebrojeno. Da, bar na podrucju Hrvatske nisu imali logore, sto je prirodno, no od svakog sela gdje su upali i pobili stanovnistvo na najzvjerskije necine fakticki su radili mikro logore. No puno bitnije od toga je da nasi mediji, pogotovo vecernji pisu u prilog nasim odnedavnim neprijateljima (fakticki postoje oko stoljeca i pol, prije su bili samo dio otomanskog carstva i potpuno nepoznati u Europi a pogotovo svijetu kao takvi) koji su spletom okolnosti oslobodjeni turskog porobljivanja odmah poceli s tezama o nebeskom narodu i pokusajem ekspanzije na podrucja gdje nikad nisu bili s izlikom gdje je jedan srbin tu je srbija. A bilo ih je posvuda jer su oduvijek bjezali pred bilo kakvom silom, bili prihvaceni od drugih naroda i nakon par generacija pocinjali s retorikama o vjekovnim srpskim zemljama,

15:09 02. 2. 2021.
  • stefj:

Ono malo što sam vidio od filma pokazuje pretenciozno napravljen film, uglavnom propaganda, u stilu neke C Hollywoodske produkcije. No nema veze... Čak je onaj Dnevnik DIane Budisavljević bolje prošao vani, uglavnom zato jer je nezamijećen kod ozbiljnije kritike i ... prikaži još! samo je popularan u ovim našim krajevima...

14:09 02. 2. 2021.
  • dragutin6:

U filmu svakako ima istine, ali je ona namjerno samo parcijalno prikazana. Istina da su tamo ubijani logoraši, ali nije prikazano da je logor zatvoren tek 47. .a od 45. do47. u njemu su ubijani sudionici križnog puta , i ... prikaži još! to više tisuća ljudi. U tom vremenu rat je bio završen i to su bili civili za koje je odgovorna komunistička država i " veliki sin naših naroda " ratni zločinac Tito.

13:23 02. 2. 2021.
  • istinomer:

Neka Amerikanci i njihovi Cro miljenici onda snima film o tim zverstvima na njihov umetnički način .

20:49 20. 2. 2021.
  • Ceka:

Ubiti milion ljudi u Jasenovcu, od te cifre veci deo srba, nije za potcenjivati! Sami hrvati treba da osude taj genocid, jer je to ruzna proslost hrvatskog naroda. Ovaj film je mozda 10% onoga sta se zaista desavalo, nikad vise ... prikaži još! nacizam! Nikad vise fasizam! Slava zrtvama!

1 18:45 04. 2. 2021.
  • Avatar don pedofilije
    don pedofilije: