Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 123
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
kolumna
Povratak na članak

Kolumna Milana Ivkošića: Hrvatsku vode plaćenici

Ništa se ne mijenja – i dalje će se pogodovati uvozu, a gušiti izvoz, banke će cijediti građane i rezati krila gospodarstvu

Komentari 189

Avatar maraaa
maraaa
14:55 27.07.2012.

27.07.2012. u 13:28h mravac8 je napisao/la: :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: Ali i kamata od 2 posto u bivšoj državi nije bila najmanja. Naime, postojali su krediti - bez kamata. Dakle, koliko dobiješ toliko i vratiš. To se zvalo kasa uzajamne pomoći. Ali naravno,avno, (fuuuuj, fuuuuj, fuuuuj...) ni to nije bilo dobro. Pa sad rvati imaju kratkoročne krdite sa 12 posto kamata. Jelde da je taj kapitalizam jako, jako uspješan? U guljenju sintozubi, naravno. ------- da , postojali su krediti 2%, i beskamatni idr. ali ne za svakog.netko nije moago dići nikakav. netko nije mogao podići niti svoj položeni novac. i danas netko dobije 2% i beskamatni ali nema za svakoga.meni nije bilo niti onda niti danas ali mi je draža HR nego tugoslavija za razliku od tebe.

VL
Avatar pf
pf
14:57 27.07.2012.

Do sada su Hrvatsku vodili mafijaši.

VL
MR
mravac8
14:58 27.07.2012.

maraaa Ma nemoj! A danas postoje krediti za svakog?! Znaš kako se kaže - da bi dobio kredit od banke moraš joj dokazati da ti taj kredit ne treba. Ili, recimo, nedavni podatak da je ako se ne varam 75am 75 posto hrvatskih poduzetnika kreditno nesposobno. A o građanstvu da i ne govorim. Uz sve hipoteke, sudužnike, jamce..... sve ih je manje kreditno sposobnih. I to sve skupa ukratko znači - da danas rijetko mogu dobiti kredit. A ako ga dobiju plaćat će lihvarsku kamatu.

VL
OB
-obrisani-
14:59 27.07.2012.

27.07.2012. u 14:41h mileudarcina je napisao/la: Milane svaka čast,na mjestu ti je svaka...sprega politike i kriminala...kolonizacija Hrvatske je pri kraju... .......................................................... pročitaj malo što je on pisao donedavno. vlaj ko vlaj. najomiljeniji sport mu je mjenjanje kaputa.

VL
MR
mravac8
15:02 27.07.2012.

Daruvarčanin Ne živim ja u prošlosti, već uživam u sadašnjosti. Krediti mi me trebaju pa mi se fučka i čije su banke (moje nisu) i kolike su kamate. Pače, moje mišljenje je - neka bankari samo gule, neka gomilaju profit,ofit, pa to je osnova kapitalističkog društva. Što si bogatiji to te više cijene. A prošlost? Podsjetio me Ivkošić svojom kolumnom pa sam napisala par postova za one koji su dovoljno mladi da se ne sjećaju kasa uzajamnih pomoći i kredita od 2 posto.

VL
OB
-obrisani-
15:02 27.07.2012.

27.07.2012. u 14:55h maraaa je napisao/la: da , postojali su krediti 2%, i beskamatni idr. ali ne za svakog.netko nije moago dići nikakav. netko nije mogao podići niti svoj položeni novac. i danas netko dobije 2% i beskamatni ali nemaa za svakoga.meni nije bilo niti onda niti danas ali mi je draža HR nego tugoslavija za razliku od tebe. ................................ serkaš. svatko je mogao dobiti kredit a uvjeti su bili danas nezamislivi. ja sam imao toliko kredita da mi nisu stali na isplatnu listu. nije bilo banke u kojoj ja nisam imao bar jedan kredit. i još smo išli 21 dan na more

VL
OB
-obrisani-
15:03 27.07.2012.

ljudi, pogledajte kako nas gleda sa svoje slike despot. mene straj.

VL
Avatar maraaa
maraaa
15:07 27.07.2012.

mravac možda si ti prije lako dolazio do kredita i samo mala skupina takvih kao ti. netko nije mogao niti s kamatom niti bez kamate. na žalost u ovoj državi krediti su se olako dijelili što treba i ne trebareba (automobil,ljetovanje,stanove veće nego što možeš imati,putovanja,...)

VL
Avatar ovdje Maks
ovdje Maks
15:07 27.07.2012.

Ivkosicu .Ovaj clanak je 100% istinit,Mogao si ga pisati i prije deset petnajst godina.Sto si cekao.

VL
DU
Deleted user
15:11 27.07.2012.

Krediti u SFRJ prostoru su mogli imati 2 % kamate kad je naposljetku propala sva (kasnije nazvana stara) devizna štednja i kad je domaća valuta, dinar, vrijedila toliko krajem 80-ih da su ljudi mijenjali početkom mjeseca dinare u DM i onda potkraj mjeseca ponovno u dinare e da bi uštedjeli na računu za el. struju jer je mjesečna inflacija bila i preko 30 %. Dakle, s nostalgijom se sjećaju kamatne stope, ali ne i ostalih "draži" kad je cijela nacija ujutro očekivala koji je danas tečaj DM pa onda trkom do poznanika, rodbine itd. i kupuj DM po službenom plus šticung tečaju. Narod se zasitio te valute mekane toliko da su je od milja nazivali kukavica, a takav je bio i HRD ranih 90-ih. Pa kad je naposljetku kn postala ozbiljna valuta, koju su mnogi htjeli držati u novčanicima i kad je via njeno sidrenje za euro vraćeno dostojanstvo i hrv. puku, e onda je kriv dr Rohatinski za sve živo što ne valja.

VL
EU
EUfan
15:14 27.07.2012.

Dobro jutro Ivkošiću! Ovu svoju kolumnu si napisao prepisavši ono što mi poduzetnici trubimo 20 godina.

VL
DA
Daruvarčanin
15:18 27.07.2012.

Nije istina, neprestano uspoređuješ prijašnji i sadašnji sustav. Ja se slažem da je sadašnji mnogo lošiji, ali ti prijašnji kuješ u zvijezde. Kao da je bivša Juga bila poput današnje Australije. To je čisto pretjerivanje! Pročitaj knjige Eckharta Tollea iea i vidjet ćeš da ziviš u zabludi. - 27.07.2012. u 15:02h mravac8 je napisao/la: Daruvarčanin Ne živim ja u prošlosti, već uživam u sadašnjosti. Krediti mi me trebaju pa mi se fučka i čije su banke (moje nisu) i kolike su kamate. Pače, moje mišljenje je - neka bankari samo gule, neka gomilaju profit, pa to je osnova kapitalističkog društva. Što si bogatiji to te više cijene. A prošlost? Podsjetio me Ivkošić svojom kolumnom pa sam napisala par postova za one koji su dovoljno mladi da se ne sjećaju kasa uzajamnih pomoći i kredita od 2 posto.

VL
MR
mravac8
15:18 27.07.2012.

maraaa Je, slažem se ........ Što bi ti Hrvati htjeli, voziti automobile, kupovati stanove, čak i na ljetovanje ići?!? Svašta, nije to za njih, neka šute i rade za koricu kruha i tanjur juhe.

VL
DU
Deleted user
15:18 27.07.2012.

dečec piše samo po narudžbi

VL
MR
mravac8
15:22 27.07.2012.

Daruvarčanin Tu imaš pravo - stalno uspoređuijem bivš i sadašnji sustav. Zašto i ne bi? Nama su isto, dok smo bili mladi, stariji govorili kako je bilo prije i uspoređivali sa ondašnjim sustavom, kad ti ostariš govoriti ćeš mladima kakokako je bilo danas i supređivati sa sustavom koji bude bio za 30-40 godina ......... to je normalno. Ali to što ovaj sustav uspoređujem sa onim prije ne znači da i danas ne uživam u životu. Jer sustav u kojem ćeš živjeti ne možeš birati, ne možeš ga niti mijenjati možeš ga samo - koristiti.

VL
DA
Daruvarčanin
15:22 27.07.2012.

He, he, Sanader vratio uljudnost HDZ-u, Rohatinski genijalac. Tko to može napisati? Samo Mikrogrizzly. Mravac8 i Mikrogrizzly dvije su strane istoga ogledala. Ne mogu pobijediti ego i vlastite zablude ni pod koju cijenu.

VL
Avatar Ipremu
Ipremu
15:23 27.07.2012.

Najveći poraz "koalicije" je kada Ivkošić napiše nešto o bankama,kapitalu i plaćama - i ima potpuno pravo. I nitko mu ne može reći da je napisao nešto krivo - ni s "lijeva" ni s "desna". Voditi tako stupidnu politiku mogu samo totalni kripli.

VL
DA
Daruvarčanin
15:23 27.07.2012.

Ti neprestano bacaš drvlje i kamenje na sadašnjost, umjesto da pomogneš ljudima da pronađu put koji će ih dovesti blizu tvoje razine uživanja. - 27.07.2012. u 15:22h mravac8 je napisao/la: Daruvarčanin Tu imaš pravo - stalno uspoređuijem bivš i sadašnjiji sustav. Zašto i ne bi? Nama su isto, dok smo bili mladi, stariji govorili kako je bilo prije i uspoređivali sa ondašnjim sustavom, kad ti ostariš govoriti ćeš mladima kako je bilo danas i supređivati sa sustavom koji bude bio za 30-40 godina ......... to je normalno. Ali to što ovaj sustav uspoređujem sa onim prije ne znači da i danas ne uživam u životu. Jer sustav u kojem ćeš živjeti ne možeš birati, ne možeš ga niti mijenjati možeš ga samo - koristiti.

VL
OB
-obrisani-
15:25 27.07.2012.

Tko je općenito najveći uvoznik u RH? Tko je najveći uvoznik iz Kine u RH? Tko dobiva najviše poticaja u RH? Procijenite za koga rade takvi veliki domoljubi?

VL
TE
Testera
11:42 28.07.2012.

Ivkoviću, psihijatrija je na Vrapču.

VL
« 1 2 3 4 5 6 ... 10 »
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.