Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 215
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
kolumna
Povratak na članak

Koju će stranu Budiša odabrati, hoće li izdati hrvatsku priču!?

Vraća se i treba pogledati u nebesa i zamoliti Boga da mu pomogne razabrati dobro od zla

Komentari 165

CR
CROTanja
13:16 27.03.2011.

Ponavlja se slučaj \"E moj narode\" od prije nekoliko tjedana. Ponovno je izbrisan sjajan tekst, afirmativan i analitičan a ne prost i vulgaran. ZAŠTO????

VL
EM
E moj narode
13:20 27.03.2011.

Ne zanam. I ja mislim da nije bilo NIČEGA, ama baš nićeg problematičnog. Čista analiza. No, dobro. Ovo je nešto, valjda već osobno od strane administratora, protiv mojih političkih stvova. Ok. Mogu ja svoje mišljenje dijeliti samo u krugu prijatelja i istomišljenika.

VL
DU
Deleted user
13:22 27.03.2011.

Dujmoviću, što više pišeš, dublje se po blatu vučeš.. Srami se svojih riječi ako imaš imalo srama...; petokrake? Ma koga si u hdz-u imao nego bivše komuniste, a ti, jadan, za mlad kadar kažeš, stavili su petokrake na čelo odnosnono prešli u sdp. Sramota za novinarstvo da ovo moramo čitati.

VL
CR
CROTanja
13:23 27.03.2011.

E pa ja sam stigla tekst iskopirati. Da vidimo u čemu je problam. Dakle... 27.03.2011. u 13:02h E moj narode je napisao/la: kumajela je napisao/la: Ne mogu vjerovati da nam je Budiša toliko omrznuo. Prije dvadeset godina ustoličili smo komunističkoudbaškuu reciklažu koja nam danas uništava državu. Pa nije nam za to kriv Budiša. On je, kao i svaki čovjek koji radi i ima dobre namjere, griješio. Pakao su ipak neki drugi. Zaista su pakao neki DRUGI. Poruka za Budišu: Ako želite naći ponovo svoje mjesto u politici, nemojte se skrivati iza nejakog Kosora. Istupite jasno i s otvorenim namjerama. Ovo je trenutak kad se jedino takav istup traži. Ali znajte da više ne možete biti jedinstveni karizmatični vođa. To mjesto čeka nekog trećeg. (26.03.2011. u 20:43h) Budiša je htio raditi dobro, i mislio je da radi dobro kad je koalirao s Račanom, ali to je bio put u predvorje pakla. (26.03.2011. u 20:48h) ========================== Potpisujem. Inače, dalo bi se tu dodati još štošta. Recimo: - Kako je međunarodna zajednica (i njihove obavještajne službe) nakon svoje odluke da nužnosti demontiraju Tuđmana, počele \"vrbovati\" oporbu te medije bez čije pomoći je nemoguće preparirati ili bolje reći lobotomirati hrvatske javnosti. - O odlasku SDP-a, HSS-a i ostatka Porečke skupine (HNS, IDS) u Washington u ljeto 1998., i napadima koji su potom uslijedili od te ekipe putnika i njima bliskih medijskih trabanata (novinskih opinion maker) na Dražena Budišu, kao jedinog koji je to s gnušanjem odbio, smatrajući da to graniči s izdajom hrvatskih nacionalnih interesa. - O nastavku demontiranja Tuđmana, ali sada i Budiše kroz medije obilno dotirane novcem Georga Sorosa (odavde potječe i falsificiranje razloga raskola Gotovac-Budiša, gdje je nevjerojatno uspješnim medijskim spinom sasvim legitimni Budišin zahtjev za \"ključevima Amruševe\" pretvoren u glavni dokaz i glavni krimen ovog političara. - Kako su 1998-1999., HSS i HNS najprije potpuno neutralizirali Budišu izguravši ga na marginu, potom odbacili i SDP, a upregli i izmanipulirali Gotovca – čime su Budišu pred izbore 2000. g. faktički natjerali u zagrljaj s Račanom. - Kako je za predsjedničke izbore uz obavještajni i opet izuzetno važan medijski spin Mate Granić izgubio podršku HDZ-a, Budiša nepravedno obezvrijeđen te izdan od koalicionog partnera (vodstva i birača SDP-a), a Stipe Mesić prikazan žrtvom - što je dovelo do željene pobijede ovog tada objektivnog autsajder. - Kako je kupljena glavnina HSLS-ovih ministara i zastupnika (Goran Granić, Jozo Radoš i ostatak), koji su skrivali pred Budišom postojanje Haaških optužnica za Oluju. Samim time, i kako su izdali volju članstva svoje stranke, i kako su nakon mjeseci laži i dezinformacija koje su plasirali Budiši prešli u tabor SDP-a te kako su (opet uz obilato medijsko sufliranje) zabili zadnji čavao u lijes D. Budiše i ostatka hrvatske opcije u HSLS-u. O svemu ovome dalo bi se napisati jedno krajnje zanimljivo štivo, koje bi imalo i povijesnu i obavještajno-analitičku dimenziju. No sve to, čak i kad bi bilo napisano, već za samo čitanje i razumijevanje traži i intelektualni angažman za koji 50 posto ljudi nije sposobno. Pa Hrvati onda radije vjeruju ljevičarskim floskulama \"koje djeluju jednostavno\", lako se pamte i sve objašnjavaju..., radije vjeruju fabriciranim lažima medijskih spin doktora, i zato danas imamo politiku kakvu imamo. U svemu ovome, Budišin slučaj zapravo je samo sjajan primjer kako je demontirana \"državotvorna ideja\" i državotvorni gard\" u ukupnoj hrvatskoj politici. Dakako i Budišina politička naivnost, da ne kažem nesposobnost – imala bi u toj analizi svoje zasluženo poglavlje. No, to poglavlje, sigurno bi bilo tek fusnota, a nikako ne glavni dio priče.

VL
JP
jadranko primorac
13:24 27.03.2011.

27.03.2011. u 12:45h lauf.er je napisao/la: Komično. Ako nam je Budiša \"budućnost\"... Jadna li nam majka. --------------------------- Mozda Linic i Milanovic su nasa buducnost? Linic je nasa proslost i buducnost lauferu.

VL
OB
-obrisani-
13:44 27.03.2011.

27.03.2011. u 12:50h cvorovic je napisao/la: u ovom tekstu sam saznao dvije stvari: Račan je najveće zlo suverene Hrvatske!! SDP je antihrvatska stranka! Ima rješenja za to Dujmoviću: Račanu suditi postmortem, SDP-ovce pozatvarati, SDP kao stranku zauvijek ukinuti... onda ćemo konačno ići naprijed!!! ____________________________________________________________ Ovo si pametno napisao, pa prepisujem. Zadnja rečenica ti je bila glupa, pa ju izostavljam.

VL
OB
-obrisani-
13:45 27.03.2011.

ja se isto nadam da će izabrati jedino što je dobro za hrvatsku, a to je da će biti u koaliciji koja će poslati hdz i ostale \"domoljube\" u opoziciju najmanje 4 godine... a idelano bi bilo 8 godina, jer je 4 godine ipak premalo da se hdz i privjesci očiste od lopova koji su nas opljačkali.

VL
JP
jadranko primorac
13:58 27.03.2011.

27.03.2011. u 13:44h vagabund je napisao/la: 27.03.2011. u 12:50h cvorovic je napisao/la: u ovom tekstu sam saznao dvije stvari: Račan je najveće zlo suverene Hrvatske!! SDP je antihrvatska stranka! -------------------------------------------------------------- Eto i mene ja se slazem sa Vama gospodo, u pravu ste

VL
CV
cvorovic
14:02 27.03.2011.

činjenice koje se mogu provjeriti u statistikama o hrvatskom gospodarstvu kažu da je u Hrvatskoj 90-e bilo 2 milijuna radnih mjesta, a danas ih je samo milijun....dakle, partija je u zadnjoj godini prije hdz-ova mandata stvorila okvir da dva milijuna hrvata radi. danas je hdz omogućio da milijun hrvata u 20-ak godina izgubi svoje radno mjesto. to je doista domoljubno.....hrvati su više nego zahvalni hdz-u što ne moraju više ići na posao i sigurno i sami vide da im je pokojni račan najveći problem u ovoj državi

VL
CR
CROTanja
14:03 27.03.2011.

@vagabund Hvala, ali moja je samo prva rečenica. Cijeli komentar je od \"E moj narode\" koji odgovara na dio posta \"kumajela\".

VL
BT
boki taki
14:07 27.03.2011.

Po šumama i gorama naše zemlje ponosne, idu čete partizana slavu borbe pronose. Neka znade dušman kleti,zvani Zločinačka,da je narod sudit zvan prije ćemo mi umreti nego svoje zemlje dat.

VL
OB
-obrisani-
19:44 27.03.2011.

, ..da UDBASKI izrod...opet malo popljuvam..?? .

VL
BT
boki taki
14:12 27.03.2011.

Hebiga druže cvorovic...Tito je kriv za svašta,ali čak i ova goveda znaju da nije on na čelu HDZ-a.Nije doduše ni mali Ivica bio,ali su te nepune 4 godine zgodne da mu se svašta pripiše...Pogotovo što dotični ne može ništa demantovati.

VL
BT
boki taki
14:16 27.03.2011.

Gde ste mrakani,keve vam ga spalim?Upijate šta govori Stipe?Tako i treba,goveda jedna.To je čovek na svom mestu a ne vaši ZNA SE političari.

VL
BE
bercut77
14:35 27.03.2011.

Jedinica za \"guzičarenje\";kretenizam\" i \"primitivizam\" =1 dujmović

VL
OB
-obrisani-
14:35 27.03.2011.

27.03.2011. u 14:02h cvorovic je napisao/la: činjenice koje se mogu provjeriti u statistikama o hrvatskom gospodarstvu kažu da je u Hrvatskoj 90-e bilo 2 milijuna radnih mjesta, a danas ih je samo milijun.... ______________________________________________________________ ne ulazim u ove fabricirane brojke, ali evo za usporedbu: U SAD-u je 90-tih nezaposlenost bila 4.5%....a danas je 17% (uključujući one koji više ne traže posao jer ga ne mogu naći). Drugim riječima, radi se o globalnoj krizi,; krizi koju je stvorila svjetska masonerija kako bi lakše ovladala svijetom.

VL
OG
Oger
14:48 27.03.2011.

\"To da je uz Budišu ostalo tek nekoliko ljudi, a da je većina čvrsto stala uz Račana čak i kad se radilo o progonu generala, to je hrvatska tragedija prvog reda!\" Kakav je to karakter - taj Dujmovic!! I tajj bez srama, laze kao i njegov HDZ i crkva.

VL
JA
jalnus
18:16 27.03.2011.

Koje to americke agencije ti pratis nepismeni shiptaru?

VL
OB
-obrisani-
17:43 27.03.2011.

Vagabund, po običaju navodiš netočne podatke. U periodu 2009-2010. svjetsko gospodarstvo je RASLO po stopi od 3,7% na godinu. Nasuprot tome, Hrvatska je u to vrijeme, pod Kosoricom, zabilježila gospodarski PAD od 3,7%. Dakle, naša kriza nije nikakva posljedica svjetske gospodarske krize nego posljedica nesposobnosti i pljački HDZ-ovaca.

VL
JA
jalnus
18:12 27.03.2011.

FRAN(C)O = FRAN(J)O

VL
« 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 »
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.