Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 1
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
kolumna
Povratak na članak

Je li V. Pusić spremna "preuzeti odgovornost za stabilizaciju Balkana"

Međunarodna zajednica na ovim prostorima primarno traži stabilnost bez talasanja, mir u kojem smo svi podjednako krivi

Komentari 467

KV
kvatrić
17:53 19.11.2011.

+ - 19.11.2011. u 17:43h mravac8 je napisao/la: kvatrić Tko kaže da se nećemo regionalno povezati sa austrijskim i mađarskim regijama? Uostalom, Istra i Rijeka već su odavno povezane sa talijanskim regijama, a te veze postati će nakon Hrvatskog ulaskaa u EU još čvršće. ----------- Tu si u pravu. U Poreču od dvojezičnosti nisam siguran jesam li u Italiji ili u Hrvatskoj. Samo ne znam zašto nemaju nazive na albanskom s obzirom da je Albanaca tamo daleko više od Talijana. Ali znam da im nimalo ne smetaju talijanski fašisti s kojima se Jakovčić i Kajin rado druže. Iako su za domaće potrebe veliki \"antifašisti\".

VL
MR
mravac8
17:56 19.11.2011.

kvatrić I znaš što je najbolje u čitavoj toj stvari - da svijet unatoč svemu ide naprijed. Ilustrirati ću ti to samo jednim - još prije 30-40 godina bilo je na područjima bivše Jugoslavije nezamislivo da starije žene nose hlače.če. Suknja je bila obavezna, crna marama na glavi, crna vesta ........ danas je normalno da starije žene nose traperice. I nitko se tako obučenim ženama ne čudi. Sitnica? Vidiš ta sitnica govori jako puno toga.

VL
Avatar balen
balen
17:58 19.11.2011.

Kvatrić i ekipa se pitaju što je loše u ugovoru sa Vatikanom. Pa to što plaćamo godišnje stotine milijuna kuna i mažemo vrat debeloj guski! 350.000.000 kuna je osnovni paket, a ostalo da ne spominjemo. Država pred bankrotom, a velike novce daje najimućnijoj ustanovi koja propovjeda skromnost i odricanje od materijalnog! Tko je tu lud?

VL
MR
mravac8
17:58 19.11.2011.

kvatrić Slažem se, ali ne druže se samo Kajin i Jakovčić sa talijanskim fašistima. Čitava hrvatska desnica puza za njima kada ovi stoje nad fojbama. I zajedno s njima nabacuju se blatom na hrvatske paritzane.

VL
BA
banini
17:59 19.11.2011.

Pa zato kvatriču Beograd i Sarajevo, a ne Pešta i Beč, kvatriču, jer ste ti i tvoji pobalkančili ovu državu i ovaj grad, da nam je mentalitetno bliže tamo, to svi sa strane vide, ali ti ne. Tužno je reći ali smo po svim elementima u bivšoj propaloj državi bili bliže Beču i Pešti nego Beogradu i time se ponosili. Danas je zavladala čevapčić, janjac, cajke kultura.

VL
MR
mravac8
18:00 19.11.2011.

kvatrić A što se tiče talijanskog jezika sve više Hrvata iz Istre, Rijeke i Hrvatskog primorja ga govori. Rade u talijanskim brodograilištima otkad su hrvatska propala pa su naučili.

VL
KV
kvatrić
18:01 19.11.2011.

19.11.2011. u 17:48h mravac8 je napisao/la: kvatrić Lijepo sam te pitala što je za tebe globalizam. A globalizam postoji od kad je svijeta i vijeka. Rimsko Crastvo bilo je globalno, Crkve i vjere su globalne (sve i jedna djeluju nana područjima više država). Multikulti? Postoji odavno, Knjige, kazališna djela, opere, drame ....... sve su one globalizirane, pa ćeš Hamleta vidjeti na svim kazališnim daskama svijeta, Aida će se pjevati u svim operama svijeta ........ Beethoven je poznat na globalnoj razini, krimići Agathe Christie prevedeni su na gotovo sve jezike svijeta, filmovi, serije prikazuju se na svim televizijama svijeta ...... To ti je globalizam i on je nezaustavljiv. ----------- Nema tu šta je za mene nego što je. Ovo što se danas događa je nastojanje da se svijet pretvori u Svijet d.o.o. odnosno vladavinu korporacija moćnijih od država. Što se tiče djelovanja Crkve, ne znam je li iz neznanja ili gluposti, ali miješaš kruške i jabuke. Na koji način crkveno djelovanje ugrožava svijet? To je isto kao da kažeš kako je i djelovanje Crvenog križa opasno globalističko djelovanje. Nebuloze o Hamletu i Agathi Christie je bespredmetno komentirati.

VL
OB
-obrisani-
18:03 19.11.2011.

Dobro je reko Đakić - sve srpski nositelji lista i članovi buduće vlade pitanje za demokrate i apologete Nove praveDNOsti Kakva je to demokracija, kakve stranke, kakvi izbori, koji omogućuju da najveće stranke i Hrvatsku, kontroliraju srbi, nacionalna manjina odod 5 % ukupnog pučanstva Hrvatske, od precednika, vlade, pravosuđa na dalje i ostvare dominaciju nad velikom većinom Hrvata i ostalih ?

VL
BF
bf35
18:04 19.11.2011.

@Balen. Točno. Već 20 se godina Dujmović uporno mršti i pjeni a ne želi pošteno reći zašto. Nije zabranjeno novinaru glorificirati HDZ, ali nek to onda radi tako da ne blati druge

VL
MR
mravac8
18:05 19.11.2011.

kvatrić Korporacije moćnije od država? Postoje odavno i one su neminovnost, one su sama bit kapitlalizma. Što je u kapitalizmu glavno? Rast. Rast profita, rast poduzeća, rast BDP-a. Jedna izreka kaže da poduzeće koje ne raste - propada i umire.ire. A što napraviti kada ti granica države spriječi rast? Pređeš je, zar ne?

VL
OB
-obrisani-
18:06 19.11.2011.

Možda je to Tihomire točno što govoriš o ovoj gospođi, ali u ovu situaciju su nas doveli Sanader, Šeks, Jandroković, Milinović, Kalmeta i ostala HDZ-ovska izdajnička i lopovska ekipa. Da postoji prava i ujedinjena hrvatska stranka ili desnica, ta stranka bi dobila izbore. Većina ljudi u Hrvatskoj nije za Kukuriku, ali kad vidi Jandrokovića i njegovu nesposobnu, nepotističku ekipu u MVPEI, ljudi jednostavno kažu bolje i Kukuriku nego taj dronjak Jandroković. Hrvatska desnica se mora ujediniti, biti hrvatska i poštena pa će tek onda dobiti izbore. Prije toga s političke scene treba nestati i Jandroković i Kosor i ovi gore navedeni i mnogi drugi HDZ-ovski lopovi. Tko se odrekao gospodarskog pojasa na hrvatskom Jadranskom moru, tko je pristao na ucjenu u Savudrijskoj vali, tko nije tražio povrat Sv. Gere, tko je izručio generala Gotovinu, mučio Glavaša montiranim porocesom, tko je išao u koaliciju sa SDSS-om, Pupovcem, Stanimirovićem, Gajicom, tko je pokrao i izdao Hrvatsku? Odgovor je Sanader i ovaj HDZ. HDZ mora izgubiti izbore i za dobrobit Hrvatske nestati s političke scene. Uvijek do sada sam glasovao za HDZ. Nikada više.

VL
MR
mravac8
18:06 19.11.2011.

kvatrić I gdje sam ja napisala da crkveno djelovanje ugroižava svijet? Iz kojeg dijla mog posta si izvukao takav zaključak, molim te lijepo?

VL
BF
bf35
18:07 19.11.2011.

Oziris kaže \"dobro je Đakić rekao....\" Dakle ispada da je Đakić nešto važno i pametno rekao... A kada , molit ću lijepo, se desila ta nemoguća stvar???

VL
KV
kvatrić
18:07 19.11.2011.

+ - 19.11.2011. u 17:58h balen je napisao/la: Kvatrić i ekipa se pitaju što je loše u ugovoru sa Vatikanom. Pa to što plaćamo godišnje stotine milijuna kuna i mažemo vrat debeloj guski! 350.000.000 kuna je osnovni paket, a ostalo da ne spominjemo. Država pred bankrotom, a velike novce daje najimućnijoj ustanovi koja propovjeda skromnost i odricanje od materijalnog! Tko je tu lud? -------------- Ja se nisam pitao i ne znam što piše u ugovoru. Ali znam da moram financirati ono što ne želim: B.a.b.e., GONG, Documentu, Goljp, srpske Novosti, Mesićevu raskoš i još cijeli niz protuhrvatskih organizacija i pojedinaca. Ali tko me pita.

VL
BA
banini
18:08 19.11.2011.

Tako je balen 350 000 000 kn, ali godišnje, to ti je ekvivalent za otprilike 30 000 novih radnih mjesta godišnje. Balenu moj pa si ti računaj X 20 godina. Juri Radiću koji je sve to naštima dragi Bog zaista, za razliku od nas drugih zaista dobro pomaže.

VL
KV
kvatrić
18:09 19.11.2011.

19.11.2011. u 17:58h mravac8 je napisao/la: kvatrić Slažem se, ali ne druže se samo Kajin i Jakovčić sa talijanskim fašistima. Čitava hrvatska desnica puza za njima kada ovi stoje nad fojbama. I zajedno s njima nabacuju se blatom na hrvatskeske paritzane. --------- Koja je to hrvatska desnica? Nikad nisu postojali hrvatski partizani. Samo jugoslavenski.

VL
MR
mravac8
18:10 19.11.2011.

kvatrić Još malo o korporacijama moćnijim od država: Uzmimo na primjer mobitele. Nokia se prodaje po čitavom svijetu, imam je i ja na stolu. Možemo slobodno zaključiti da je Nokia korporacija koja djeluje na svjetkoj razini. I što ćemo sad?d? Kupiti hrvatski mobitel? Nećemo, ne proizvodi se. Odreći se mobitela?

VL
KV
kvatrić
18:10 19.11.2011.

19.11.2011. u 17:59h banini je napisao/la: Pa zato kvatriču Beograd i Sarajevo, a ne Pešta i Beč, kvatriču, jer ste ti i tvoji pobalkančili ovu državu i ovaj grad, da nam je mentalitetno bliže tamo, to svi sa strane vide, ali ti ne. Tužno je reći ali smo po svim elementima u bivšoj propaloj državi bili bliže Beču i Pešti nego Beogradu i time se ponosili. Danas je zavladala čevapčić, janjac, cajke kultura. ---------- Koji moji?

VL
BA
banini
18:11 19.11.2011.

A ja ne želim financirasti ni te BABE, ali ni ove tvoje bogu mile.

VL
JS
ja sam gladan
23:34 19.11.2011.

Orjuna. Djedovi, ujaci, očevi i djeca!

VL
« 1 ... 3 4 5 6 7 8 ... 24 »
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.