Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 150
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
kolumna
Povratak na članak

Haaška lutrija

Ubrzo se vidjelo da je haaški tribunal političko sudište i da neće suditi samo srpskoj agresiji nego i hrvatskoj obrani.

Komentari 75

VE
velikazmija
12:26 16.05.2012.

ako se mladiću ne sudi za zlodijela u hrvatskoj tako da nema potpune istine nego te sudije prošetati kninom i vukovarom da vide razliku a ove što su pisali optužnice protiv nasših generala doživotno protijerati iz hrvatske i sva pokoljenja --

VL
FE
Felix
12:48 16.05.2012.

Opasan presedan u odnosu Hrvatske Države prema Hrvatskim zasluznim vojnicima i Generalima u slucaju Ne daj Bože novog sukoba u ex you doveo bi do toga da bi Hrvatska vojska i časnici bili opasno hendikepirani strahom da ih Vlastita drzava umjesto zasluga i ordenja za obranu Domovine ZA NAGRADU posalje u Haag kao sto je i ucinila pa predlazem da u tom slucaju Mobiliziramo i na prvu crtu bojisnice posaljemo Gdju. Pusic , pa njenog Brata , pa i Gosp . Stazica , a i Kajin bi dobro dosao itd,itd. Pa nek bradatim spodobama , pijanim, divljim i punim mrznje objasne sve propise i pravila ratovanja ukoliko Prežive ili ne pobjegnu prije toga

VL
SO
Somelier
12:55 16.05.2012.

velikazmija pa nemoj tako, gdje češ protjerati predsjednika Josipovića iz Hrvatske. Pa on je pisao te optužnice.

VL
KA
katasteko
13:23 16.05.2012.

\"Ako budu osuđeni ,kako će se onda pisati povijest RH\" pita Šalov. Pisat će se isto onako kako se piše o Petru Zrinjskom i Krsti Frankopanu. Zločinaki sud ih pravedne osudio. Budite sigurni da će se tako pisati...

VL
OB
-obrisani-
13:37 16.05.2012.

Moja skromna procjena je da će doći do nekog deal-a. Generalima će biti smanjena kazna,ali da će definicija “udruženi zločinački pothvat” ostati. U tome leži težina ovog procesa. Jedan narod može(ne kažem,mora) žrtvovati pojedinca;u ovom procesu je čitav Hrvatski narod,daa tako kažem kolateralna žrtva. . Da podsjetim: Hrvatska drama je počela 19.4.1996 donošenjem tog prokletog zakona o suradnji sa međunarodnim sudom(Narodne novine 32/96). Da li je Tuđman vjerovao u poštenje i integritet svijeta? Nećemo nikada saznati. Privatno,mislim da je napravio pogrešnu procjenu temeljenu na Vukovaru,Dalmatinskim gradovima itd itd. To su bili evidentni dokazi,nažalost u politici su dokazi podležni interesima,dokaze se može elegantno pomesti pod tepih i/ili minorizirati. Račan je svojom deklaracijom 14.4.2000 zapečatio sudbinu Hrvatske i Hrvatskog naroda. “Duce” Sanader je zanesen EU idejom i vlastitim diktatorijalnim ego nagonima, izručio generale predatorima. . Tri ključne figure Hrvatskog političkog karusela su učinile katastrofalne pogreške koje će buduće Hrvatske generacije morati nositi kao Isus svoj križ.

VL
ML
Mlatimudan
13:44 16.05.2012.

Ne slažem se s autorom da je ta „naivnost“ toliko rasprostranjena, bilo sada, bilo u prošlosti. Za mene su Hrvati (ispričavam se maloj manjini pravednika na ovome uopćavanju) svjesno i s punom osobnom računicom išli žrtvovati one kojima zahvaljuju svojuu slobodu. (Velika) većina hrvatskog biračkog tijela je ta koja je davala i daje politički mandat onima koji su se zalagali za progon svojih najboljih sinova. Dilemu između slobode i oportunizma najbolje je – prije nekih 11 godina – naslovio dvostruki hrvatski predsjednik Stjepan Mesić: „ili Haag ili ćemo pasti travu“. A kako ne bi „pasli travu“, Hrvati su uvijek iznova spremni na veleizdaju. Mesića, Budišu, Račana, Sanadera, Josipovića birala je većina koja ne želi „pasti travu“. Sutra će ta ista većina birati istovjetnog, još nepotrošenog slugana, s njegovim novim ufanjima u pravedno i bolje sutra. No, kmet ostaje kmet – a ostaju i snovi da ne će „pasti travu“!

VL
VE
velikazmija
13:49 16.05.2012.

zašto za perkovića i ine -ne pasemo travu već i dalje vedre u oblače u hrvatskoj a nekad u jugoslaviji --

VL
B6
Booyaka 619
13:59 16.05.2012.

Isto tako, činjenica je da je znatan dio \'novinara\' apsolutno zalutao (ili namjerno smješten) u neke od glavnih medija. Primjeri: jučer je Petar Vlahov vodio emisiju \"IMR\" koja je najavljenim sadržajem trabala obraditi sramotno odustajanje nove vlade od pokroviteljstva nad Bleiburgom a u stvarnosti se vodila rasprava o slučaju neprimanja notornog antihrvata Ive Goldsteina u HAZU!!! Koliko sam vidio po stavovima akademioka Silobrčića, ta institucija se još uvijek treba zvati JAZU. Drugo: neki dan povodom rasprave u Haaškom sudu, još jedna pručena tv-voditeljica, na konstataciju odvjetnice Sloković da je obrana generala poljuljala tvrdnje optužnice, mrtva-hladna izjavi: \"Ako sud poništi presudu o prekomjernom granatiranju da li to ipak znači da će presuda za genocid ostati?\" I takvi ingnoranti vode informativne emisije. Previše loših \'slučajnosti\' da bi bile slučajnost...

VL
B6
Booyaka 619
14:12 16.05.2012.

Osim toga, sva pitanja tipa \"da li ove presude znače da Haaški sud piše novu povijest Hrvatske\" osobno smatram opasno zlonamjernim i štetnim, a točno te kvalifikacije podmeću se Hrvatskoj kao kukavičko jaje... Uzalud silna objašnjenja ono malo odgovornih i nacionalno osvještenih pojedinaca u hrvatskom društvu, pa čak i nekih pojedinaca iz Haaškog suda koji su rekli da pisanje povijesti nije intencija te institucije nego kažnjavanje zločina (ja im ni to ne vjerujem) jer je Haaški sud od svog osnutka ispostava britanske politike koja provodi distribuciju krivnje, opet \"naši\" priučeni i neuki \'novinari\' i javni djelatnici uporno ponavljaju ovu štetnu i nadasve netočnu kvalifikaciju. Noviju hrvatsku povijest napisali su najbolji sinovi ovog naroda i ona će u takvom izvornom obliku ostati zabilježena u kolektivnoj svijesti našeg naroda i pored svih veleizdajnika, krivokletnika, stranih špijuna, glupih i malicioznih novinara ili \"akademika\"...

VL
OB
-obrisani-
14:26 16.05.2012.

@Booyaka, Ne obraćaj pažnju na slične prognoze,teorije,analize i slično. U RH se momentalno drenira teren da narod proguta ono što slijedi. Političari su se momentalno sakrili ko pi.ke i predali taj posao medijima; Znaju vrlo dobro da je ovo osjetljiva tema. Uostalom iluzorno je očekivati nešto od PRAVDE i domaćeg kazališta lutaka.

VL
B6
Booyaka 619
14:29 16.05.2012.

@ miha Slažem se s tvojim zapažanjem, ali su i među \"novinarima\" slučajno ili namjerno (he he he) odabrali \"šepave i degenerične konje\" da istrče njihovu utrku... Pozdrav.

VL
VL
Vlaskovulicanec
14:37 16.05.2012.

Postoje nekoliko nepobitnih cinjenica zbog kojih se Hrvatima sudi dok se srpski zlocinci slobodno secu. Kao prvo tu je Europa - prije svega Francuska, Nizozemska i Velika Britanija - koji kao tradicionalni srpski prijatelji ne zele prihvatiti cinjenicu nepobitno dokazanih srpskih zlocina pocinjenih u agresiji na tri drzave (SLO/HR/BiH). Rasporedjivanjem krivnje \"svakome po jedna trecina\" peru i ruke od vlastite nesposobnosti da sprijece od 1945. godine nevidjene zlocine i to na samom kraju 20. stoljeca. Osim toga Hrvatska je platila cijenu svoga prijateljstva sa Njemackom koju su prije svega Francuska i Velika Britanija htjele \"smiriti\" jer im je postala i politicki i ekonomski prejaka. Drugo je cinjenica da se SAD nisu aktivno ukljucile u problematiku bivse Jugoslavije jer su same u tom trenutku bile okupirane Zaljevom, Kuvajtom i Irakom prepustajuci naivno vodstvo u Europi upravo toj i takvoj Velikoj Britaniji. Nastavak.......

VL
BA
Bay
14:51 16.05.2012.

Ako se, ne daj Bože, potvrdi prvostupanjska presuda našim herojima i domoljubima, e onda će mi biti žao ne samo njih i njihovih obitelji već to što tu chetnichku bandu nisu zrokali do kraja pa da genereracije i generacije \'\'velikih ratnika\'\' slave svoj poraz poput Gazimestana ...

VL
OB
-obrisani-
14:55 16.05.2012.

@Booyaka, Ponekad,u nedostatku dobrog materijala koristi se sve što se nađe pri ruci. . Kad malo razmislim,ako velika većina naroda,možda čak i ne logički već instiktivno osjeća i vidi šta mu se sprema,a nekoliko njih tvrdi suprotno,onda je tu nešto vrlo trulo. Ovaj proces je totalno izvađen iz konteksta Balkanske tragedije,to je bila namjera C. del Ponte,to je Brammertz perfekcionirao dok su naši političari okretali glavu. Više puta sam ja vodio diskusije sa zapadnjacima,ljudima pametnijim od mene;kad sam ih konfrontirao sa kratkim i jasnim pitanjem: da li je RH imala drugih mogućnosti integrirati okupirani dio teritorija,ako,je,recite mi koje?”. E,tu su ostali bez riječi,samo jedan se usudio i odverglao nešto o nastavku pregovora.Toga sam za čas posla srezao sa Z4. Odvrtio sam ja cijelu snimku od prekjučer,negdje sam i ostavio komentar na to,ovo je politički proces Hrvatskoj. A to laprdanje ‘sudi se generalima a ne RH’,to neka ti lažovi objese mačku za rep,sudi se Hrvatskom narodu.

VL
FA
Fantom47
14:56 16.05.2012.

Ovo nije komentar, ovo je odmjerena i dobro napisana istina.Bravo autoru.

VL
VL
Vlaskovulicanec
14:56 16.05.2012.

...Kao trece ne smijemo zaboraviti srpski lobby kojega je srbija izgradjivala cijelo 20. stoljece i koji je od 1991. godine do danas napravio izvanredan posao. Hrvatska i Hrvati toga lobbyja niti su imali, niti je ikada pokusano nesto napraviti. Jedini pravi hrvatski predsjednik, dr. Franjo Tudjman, previse se i naivno oslonio na vjeru da ce istina o srpskoj agresiji i srpskim zlocinima doprinijeti pronosenju istine o Hrvatskoj u svijetu. Nazalost se to nije dogodilo jer je upravo taj srpski lobby besprijekorno radio.... Direktnu vezu sa ovime ima i pokolj u Srebrenici kada su upravo nizozemski vojnici mirno promatrali koljacke orginje srpske paravojske. Simptomaticno je da se sud fizicki nalazi upravo u toj zemlji. Ali i sastav sudaca jasno pokazuje da jedno objektivno sudjenje nije moguce. Nastavak.....

VL
VL
Vlaskovulicanec
15:03 16.05.2012.

I na kraju postavlja se pitanje, kako se uopce moze suditi nekome tko je bio napadnut? Upravo Velika Britanija bi tu trebala biti jako oprezna... Pojam \"prekomjerenog bombardiranja\" je nesto sa cime bi upravo Englezi trebali i vise no oprezno postupati. Ako je Knin \"prekomjerno\" bombardiran, sto je molim lijepo onda bilo sa Hamburgom, Hannoverom, Nürnbergom, Dresdenom,.....? Ako uzmemo Berlin kao legitimni cilj kao srediste moci nacisticke Njemacke, onda je i Knin legitimni cilj kao srediste moci cetnicke \"RSK\". Ako pak relativiramo velicinu Berlina i Knina, onda bi ispalo da na 10.000 britanskih bombi bacenih na Berlin dolazi jedna hrvatska granata. Ako pak gledamo razaranja Berlina i cjelovito ocuvan Knin, onda polako ali sigurno idemo u apsurdnu situaciju da se nama sudi iskljucivo za to sto smo se uopce usudili braniti i povratiti oteti teritorij. Zanima me u svemu tome kako bi Nizozemska ili Velika Britanija reagirale ako bi na primjer Njemacka okupirala 1/3 njena teritorija i jos 1/3 stalno bombradirala...... Da li bi se i onda sudilo nekom engleskom generalu sto je mozda bacio koju bombu vise na Berlin???? Cisto sumnjam....

VL
UN
unbekant
15:07 16.05.2012.

za skoro cjeli svjet,je rat na balkanu u xe \"Jugoslaviji\" bijo gradjanski rat i tako se sudi generalima u Haagu,jer kako to drugacije objsniti,Gotovina Hrvatski general ko ji je \"oslobadjo\" Hrvatsku,dobijo 25 godina robije,a toliko ce dobiti i Mladic,kojega mi smatramo protivnickim generalom.

VL
ČR
črnimaček
15:29 16.05.2012.

po govoru velikog hrvata šišljagića u blaiburgu i srpski je narod imao legitimno pravo na veliku srbiju do karlobaga i virovitice isto kao što je hrvatski narod imao legitimno pravo na ndh i hrvatske granice na drini, potpuno ista situacija

VL
FE
Felix
12:24 16.05.2012.

Gospodine Jajčinoviću dugo nisam pročitao tekst koji pogadja u sridu kao Vaš. Kao sto bi dalmatinci rekli svaka Vam je na mistu !!!! Kao Slavoncu srce mi se stegne svaki put kada idem u Vukovar za čije rušenje trenutacno NITKO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ne služi zatvorsku kaznu a za par polupanih crepova Generalima prete godine zatvora. To je da ti srce pukne od muke i jada. Usput Goran Višnjić je pokazao velik stupanj Domoljublja i svaka mu čast kao i 20 godina ranije Veliki,Veliki i neprežaljeni legendarni Dražen Petrović. I pored svih nepravdi i bola Povjest pamti hrvatske velikane kao što je bio Nikola Zrinski a danas Ante Gotovina. Velikani nikad ne umiru. Ante Gotovina je u mislima i molitvi mene i moje Obitelji.

VL
« 1 2 3 4 »
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.