Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 2
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
kolumna
Povratak na članak

Goldstein protiv činjenica

Hrvatska je politika nejedinstvena u zaštiti nacionalnih interesa zbog dugogodišnjih unutarnjih sukoba

Komentari 311

Avatar dsonjic
dsonjic
14:15 02.04.2012.

02.04.2012. u 14:11h Oger je napisao/la: --- - Hajde molim te, i bez toga, bi sve bilo isto od strane Srba. U čemu je to Goldstein onda u pravu? Koju mjeru \'\'hrvatstva\'\' Srbi dozvoljavaju ? Zašto misle da mogu otimati hrvatsku domovinu? Meni NE.

VL
MA
Mamlaz
14:15 02.04.2012.

Da, zaboravio sam spomenuti mitove koji su se kroz ponavljanje i ponekad nasilnu prezentaciju kojekakvih \'povjesničara\' i \'svjedoka\' počeli nametati kao neupitna istina, a ne rekla-kazala ili čista laž što dobar dio njih je. Od Tuđmanovog \'dijeljenja Bosne\', do crvenog telefona između Beograda i Zagreba... mitovi postaju stvarnost a \'modernim\' Hrvatima se takva stvarnost više sviđe. Postali smo žrtve mentaliteta koji se uz sveusrdnu pomoć pravih guja koje i dan-danas hodaju među nama polako vraća u modu: nije više fora biti Hrvat, a koga briga za povijest, tradiciju i kulturu. Koga briga za sve... mi smo građani svijeta a građani svijeta ne smiju biti nacionalno ponosni.

VL
BM
Boris Markovic
14:20 02.04.2012.

Ko se slaze sa izjavom \"Isto ti misli Srbin za stolom, kao i onaj ispod stola\" neka mi da +. Ko se ne slaze sa tim neka mi da -.

VL
MB
mr_brown
14:29 02.04.2012.

Despote koji si ti jadnik

VL
Avatar dsonjic
dsonjic
14:32 02.04.2012.

Možda su dragi moj Goldstein Srbi pobjegli jer je bio rat, nije ti to palo na pamet? Tko je počeo rat i mahao tenkovima koji su išli na Hrvatsku?

VL
DU
Deleted user
14:32 02.04.2012.

Kao običan građanin imam osjećaj da su naši „sugrađani“ koji nastupaju kao neprijatelji Hrvatske pod raznim zastavama toliko jako zlo da se protiv njih nemoguće boriti. To je sama esencija zla! Koriste i najmanju priliku da bi zlopamteći, ocrnili i ponizili „navodno i njihovu“ domovinu Hrvatsku. Oni ne uvažavaju nikakve argumente, olakotne okolnosti, ne stare, ne popuštaju, neumorno rovare i potkopavaju. Imaju značajno više od 9 života mačke. Bojim se da je jedini izlaz u tome da ih se apsolutno ignorira kao da ne postoje. U svakom drugom slučaju oni profitiraju jer se hrane hrvatskom nevoljom i opravdanim gnjevom.

VL
OB
-obrisani-
14:34 02.04.2012.

Tuđman je ..22.12.2012.....jednostrano iz Ustava SRH...izbrisao srpski narod . koji je do tada bio konstitutivni...i time...je...praktično skupa sa Slobom . započeo krvavi rat....

VL
Avatar dsonjic
dsonjic
14:39 02.04.2012.

Drug Tito. I kad bio Despot bio to što ti kažeš, nadam se da Paveliću nije pjevao i skladao pjesmuljke kao ti svom idolu.

VL
OB
-obrisani-
14:39 02.04.2012.

02.04.2012. u 14:37h dsonjic je napisao/la: 02.04.2012. u 14:34h Rambo 10 je napisao/la: Naravno da ih je izbrisao. Hvala Bogu, imaju svoju zemlju. ********************************** . objasni to....poginulima...ubijenima...onima kojima se domovi spaljeni.. .babama koje kukumaču po sve večim grobljima........oni imaju strašnene krristi od toga... . a i nama preživjelima je to nešto...predivno...živimo stetno...bogato...prelijepo... ..od kad nema srba u Ustavu...med i mlijeko teku po ulicama...

VL
NO
novahrvatska
14:39 02.04.2012.

\"Druže Tito\" tebi i tvojim \"drugarima\" se loše piše! Dani su vam odbrojani ali toga još niste svjesni! Bahatite ste jer osjećate da ste trenutno jaki i u sedlu ali to će se za nekoliko godina primijeniti, brže nego što se sada čini!

VL
SV
svrljozvrljo3
14:41 02.04.2012.

Despot je širitelj mržnje. Koga je 2012. godine briga za četnike i druge ratne zločince? Kakve oni veze imaju sa sadašnjom Hrvatskom? Boli me ona stvar za status četnika u Srbiji, baš kao što me boli i za Srbiju. Imamoo mi i previše problema u svom dvorištu... Kome su potrebni duhovi davne prošlosti u ovoj teškoj društvenoj situaciji u koju su nas doveli \"frendovi\" nacionalisti?

VL
Avatar dsonjic
dsonjic
14:41 02.04.2012.

Pa oni su konstitutivni narod u svojoj zemlji. Ne mogu biti konstitutivni narod u Hrvatskoj. I što te tvoj babe znaju o konstitutivnosti.

VL
OB
-obrisani-
14:42 02.04.2012.

Despote,ti si izmedju ostalih Hrvata koji unosi razdor medju njima.Zastupas iscasene stavove sa iscasenim argumentima.Polazis od pretpostavke da je Hrvatska dobra i pravedna a ostali nisu jer je hoce iskoristiti???Plako prelazis preko crnih stranica hrvatske istorije,i cinjenice oblikujes kako tebii pase,zar to nije zloupotreba medija?Pa odgovori na sledeca pitanja.Zasto je Hrvatska dla ustasama mirovine?Valjda za ciscenje Hrvatske od Srba?OK to kapiram.Zasto je Mesic pevao ustaske pesme?Zasto ste dozvolili ustaskoj emigraciji da se vrati?Zasto mislite da je srpski narod zaboravio vase zlocine.I sta je sa presudom u Hagu?Rupa koliko hoces u tekstu...

VL
EN
EndemskaVrsta
14:43 02.04.2012.

Odgovor komentatoru pod imenom Vid: Ne slažem se s Vama da Hrvatskom upravljaju - točnije, da ju uništavaju - oni \'koji Hrvatsku nisu htjeli\', jer nigdje drugdje ne bi mogli ostvariti svoje paklene planove! Zašto nisu, osim sporadično i u beznačajnim iznosima, opljačkali Jugoslaviju? Ne, oni su Hrvatski itekako htjeli - kao malu zemlju za grandioznu pljačku!

VL
BM
Boris Markovic
15:09 02.04.2012.

@dsonjic: Da li si oduvuk znao da je Jugoslavija \"nakaradna i besmislena tvorevina\", ili si promenio misljenje u toku zivota?

VL
OB
-obrisani-
14:45 02.04.2012.

02.04.2012. u 14:41h dsonjic je napisao/la: Pa oni su konstitutivni narod u svojoj zemlji. Ne mogu biti konstitutivni narod u Hrvatskoj. ********************************** . pa kako mogu i hrvati i srbi...u Bosni.????......a imaju svoje Države ????

VL
VE
velikazmija
14:46 02.04.2012.

dok imamo presjednika koji ide po svijetu i stalno hrvatskoj nešto nameće imam utisak da nije ni važno koja šteta će biti ali da se to jednostavno tako mora da bi jednoumlje imalo hrane do tad će biti ovako dobrodobro je reko despot na početku teksta nema hrabrosti reći ko je izvršio agresiju i zašto je josip jovgić poginuo i od koga i ko je osuđen za mnoge joviće a branitelji nigdje u svijetu ne sudi se pobijedničkoj vojski osim braniteljima republike hrvatske zašto zna li tko --

VL
Avatar dsonjic
dsonjic
14:47 02.04.2012.

Da, pa što onda Hrvati nisu konstitutivni narod u Srbiji?

VL
MA
Mamlaz
14:50 02.04.2012.

DrugTito je ili trol ili osoba koja bi trebala na pregled u Vrapče. Mislim da je najbolje da ga jednostavno ignoriramo. To će ga najviše boliti.

VL
BM
Boris Markovic
17:38 02.04.2012.

@Zveč: Ako je tako ko sto kazes ja ne bih slavio taj datum.

VL
« 1 2 3 4 5 6 ... 16 »
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.