Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 44
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
kolumna
Povratak na članak

Bozanićev pohod Jasenovcu širom je otvorio vrata hrvatskom ulasku u Europsku uniju

Kardinal Bozanić nedvosmisleno je osudio ustaški pokret, i to ne samo kroz zločine

Komentari 28

ZA
zagi
18:39 30.09.2009.

O Jasenovcu bi trebalo izaci sa istinom. Zrtve su zrtve, a zrtve fasizma nemogu biti povlastene zrtve. Tako u Zagrebu nemogu trg imati samo zrtve fasizma jer zrtve komunizma su mnoge takodjer bile nevine. Trg svih zrtava. A u Jasenovcuasenovcu su takodjer zrtve komunizma a to gos Goldstein nece ni cuti jer ne prizna druge zrtve osim njegove. tvrdoglava bahatost starca.

VL
HR
HrvatskaHrvatima
14:01 01.10.2009.

Krešimirice i punkufer svaka vam čast,pogotovoti punkufer što si spomenuo đurišića i največu bitku koju srbi smatraju svojim drugim kosovom,ne pravdam jasenovac niti pravdam uopče ubijanje ali gospodo,pa bio je rat i ratni zarobljenici su se ubijali,a takvih je izz bitke na lijevče polju izašlo čak 5000 i svi su pobijeni,pa govorimo o 2 svj ratu a ne o običnom sunčanom danu!!!!

VL
KR
kresimirica
15:52 01.10.2009.

@ draga1955 Da Karl Marx nas nije volel, a ne voli nas ni Mesic! kak to razumet? :)

VL
Avatar radusa
radusa
17:42 06.10.2009.

jasenovac treba postivati stradalo je dosta ljudi al netriba ni zanemariti(zaboraviti) ostale masovne grobnice kao Bleiburg i njemu sl.i tu je bilo dice ,zena i starijih osoba.. ne samo jasenovac dizati u nebesa a druge jame zatrpavati jos vise........zemlja uu jasenovcu i u bleiburgu puna je placa i tuge

VL
BA
baraskada
08:30 01.10.2009.

taj uvaženi s. goldstein nije završio ni srednju školu, a sve što ima (i uvaženost i imovinu) je stekao zahvaljujući svom nacionalnom porijeklu. od rada i pameti ne bi puno ostalo...

VL
VO
virko_om
08:32 01.10.2009.

Pavičiću nisi imao hrabrosti prozvati Slavka Goldsteina samo si ga blago dotaka, a istina je da se ovaj židov postavlja kao vlasnik Hrvatske jer eto uzoriti Kardinal po njegovu nahođenju nije ispravno postupio, dolazak Kardinala u pratnji 300 svećenika njemu je pola puta samo zato što je zatražio da se istraže i komunistički zločini koji on uporno negira , omalovažava i prikriva možda je i on sudjelovao u njima kao mladi komesar, zašto od svih povjesničara jedino on i njegov sin imaju zadnju riječ i zašto se njih uvijek pita, bili htjeli da propovjedi prvo budu odobreni od Goldsteina .....................................

VL
KR
kresimirica
08:33 01.10.2009.

@ punkufer. U pravu si, cetnik Pavle Djurisic je na popisu, vodi se kao Crnogorac i zrtva... uz veliki broj komunista.

VL
KA
Karla
10:12 01.10.2009.

Bozanić je išao u Jasenovac kao vjernik. Održao je misu i u crkvi molio za žrtve. Nije se držao formalnosti - pa nije ni trebao. Dosta nam je jalovih formalnosti i protokola iza kojih se krije jedno veliko NIŠTA. Ovo je bila prava stvar koju čini vjernik: molitva i misa. Svaka čast Bozaniću! Na Goldsteine se ne treba obazirati. Oni misle i ponašaju se kao da su centar svijeta. Vrijeme je da i oni postanu obični građani i da i oni oproste....

VL
SO
Somelier
10:55 01.10.2009.

Srečom da članak nije i duži jer bi porao trčati na sranje.Koji hvalospjevi S.Goldsteinu a jadnik stalno krivotvori broj žrtava. Zar nema trijeznih i pametnih ljudi u Hrvatskoj koji bi mu to otvoreno kazali.On potjeće iz naroda koji je puno propatio i najviše u ovome svijetu stradao i zato bi on morao imati karaktera i boriti se i za Hrvatsku istinu.Židovi traže svaku svoju žrtvu i ganjaju svakokga ratnoga zločinca a bilo bi pošteno da se to omoguči i nama.Ako je i bilo 70 tisuća žrtava u Jasenovcu i okolnim logorima,zašto je taj isti Goldstein sudjelovao u tome da se dodavala još jedna nula. Neka on objasni zašto je to radio pa će se valjda i saznati zašto čak niti Tito nije htio Jasenovac pohoditi. Ako nas sve te laži vode u EU onda nam takova EU niti netreba.

VL
AP
ApoloniDafne
16:32 01.10.2009.

Hrvatska je imala najveći pokret otpora u porobljenoj Europi za vrijeme II ww! Žalosno je sa strane Katoličke crkve u Hrvata da taj slavni pokret Hrvatskoga naroda želi sustavno minimalizirati i prikazati u lažnom povijesnom svijetlu.! Posjet kon. log. Jasenovac dolazi prekasno i nije iskreno odavanje pijeteta nevinim žrtvama ustaškoga zločinačkoga režima! Kardinal Bozanić je na jednom od najvećih stratišta moderne Europe počeo neprimjerenu i tendencioznu polemiku protiv najboljih sinova i kćeri Hrvatskoga naroda! Mjesto molitve i pijeteta pretvorio je u bezobzirnu klevetu Maršala Tita i njegovih slavnih divizija. Sramota!

VL
OB
-obrisani-
16:33 01.10.2009.

Ovakvu blesavoču može samo Pavičić napisati. Pa što onda nije otišao prije 10 godina pa bi već devet bili unutra. Dakle, po Pavičiću je Bozanić, samo Bozanić i nitko drugi kriv što već nismo ušli u EU jer on je je taj koji otvara a onda ih valjda može i zatvoriti, vrata na ulazu. Glupost !

VL
HR
HrvatskaHrvatima
17:19 01.10.2009.

slažem se kresimirica;samo eto ja imama 17 godina pa neznam to baš toliko stručno reći!

VL
DA
dario
11:49 01.10.2009.

Bravo, Krešimirice! Ja bih se složio sa svima onima koji misle da je još blagopočivajući Kuharić trebao otići u Jasenovaci i iz čisto vjerskih razloga odati počast stradalima. Samo bih se pitao gdje bi im bila pamet ili gdje je ona danas, u Bozanićevo vrijeme, pa da tamo dolazi iz političkih razloga. Samo iz političkih razloga! Jer ne vjerujem da naš kardinal Bozanić ne zna kako je na spomen-ploči ovog stratišta, najvećoj sramoti hrvatskog naroda, upisan i strašno veliki broj onih koji su stradali i od partizanske, i od četničke, i od njemačke i od talijanske ruke. Najbolji dokazi su za to neka imena iz Dalmacije, koji su stradali na ovom području a upisani su kao žrtve Jasenovca. E, to boli. Boli naš nemar jer nismo u stanju i nakon više od šezdeset godina utvrditi tko je, kada, gdje i zašto stradao. Očito je da bi i danas, utvrđivanjem prave istine, netko stradao, te se iz tih razloga ona krije. Ovako na cijelom hrvatskom narodu i dalje opstaje stigma genocidnog naroda, kao u zadnje vrijeme nad svim partizanima zbog Bleiburga ili zbog nekolicine odmetnika iz hrvatske vojske koji su iz svojih osobnih pobuda i pljačkaških pohoda nakon oluje doveli u pitanje čistoću i opravdanost Domovinskog rata . Pa osvijestimo se više! Bozanić, dakle, nije ni danas tamo trebao otići ili je makar svoj odlazak trebao uvjetovati utvrđivanjem prave istine.

VL
KR
kresimirica
13:01 01.10.2009.

@ dario u pravu si kad tvrdis NEMAR... ali naravno nije samo to nego i prilike. Vecina je nasih komunista naginjala ka Beogradu, a Mesic je ostao potpuno NAGNUT! Kad je podjeljen narod... ishod je jos nekoliko varijacija povjesti. Kakoo ja gledam na Bozanica, mislim da je sa njegove strane bio izvaredan potez (pljuska vjecito brbljajucem Mesicu a smirivanje sire javnosti... sa EU ovo nema nikakve veze!). Broj zrtava sa srpskim (ne precanskim!) porijeklom je vrlo visoka, a kako je popis napravio SUBNOR sumnjam u vjerodostojnost. Mesic koji zna koliko su komunisti lagali (nikada nije objasnio zasto se je vjerovalo da je bilo preko miljun zrtava!) trebao bi pokazati vise razumijevanja za revizioniste, ne shvacam zasto se to mjesto nebi smijelo pomnije istraziti... pa ako tu pocivaju uz nekoliko srpskih civila i brojni cetnici - poginuli su eventualno za ono u sto su vjerovali, ali to ne znaci da bi se im mi morali klanjati, uostalom Mesic je jednom tvrdio \"kako nemamo sta ici klanjati se u Jasenovac\"... ah stara sam pa se ne mogu sjetiti u potpunosti ni onog \"o dvije hrvatske pobjede\"... ali mislim da je Mesic tada pikirao na neko mjesto, a sada mora citati iz Staljinove citabe jer ga Manolic ucijenjuje. Kad si jednom kumovao sa Udbom, tesko se je izvuci...

VL
DR
draga1955
15:07 01.10.2009.

Prije pohoda, kardinal je trebao konzulturati Slavka G. i tražiti da mu on da pismeni plan posjeta Jasenovcu. Na početko stvaranja naše države, prvi i jedini put je napravio dobar potez, pokrenuvši vračanje bana Jelačića na trg. Čudi me da i u njemu nije našao antisemitu, jer je borivši se sa Mađarima, navukao bijes Marksa, kao kontralevolucionar, koji od tada stalno prati naš narod kao nedostojan postojanja pod kapom nebeskom. Ni jedan narod nije bez griješke. Izrael je to mnogo puta dokazao. Ali ja imam za Izrael mnogo simpatija, jer je okružen smrtnim neprijeteljima. Gospodin Slavko treba da prizna neke sličnosti sa našim narodom. Uz moje poštovanje i stid radi pobijenih njegovih bližnjih i daljnjih na tom stratištu nevinih.

VL
KR
kresimirica
15:59 01.10.2009.

@ HrvatskaHrvatima Cetnici su usli duboko na podrucje NDH, a ovo \"drugo\" Kosovo desilo se kad je AVNOJ bil od strane Engleza i SSSR-a prihvacen kak legitimni antifasist, to bi znacilo da se ratno pravo/konvencije ne moze primjeniti na ovajj slucaj jer je rijec o \"banditima\"... no to dokazuje takodjer da ustase to nisu napravili \"da bi prikrili tragove\" nego je u Jasenovcu bilo koji su se zeleli osvetit... ovi su cetnici poubijali masu Hrvata i Muslimana nesto ranije.

VL
GV
goran vrtaric
14:05 04.10.2009.

Jedno pitanje, ko je veci zlocinac, Adolf Hitler, Staljin,Pavelic ili Tito. U svim tim rezimima su se ljudi ubijali mucili i zlostavljali.Hitleru na dusu idu 6000000 ubijenih u logorima i par desetaka milijuna zrtava drugog svijetskog rata. Staljinu oko 27000000 , Pavelicu u Titu isto tako.Znaci zrtva je zrtva, i nema razlike medju zrtvama. Duznost crkve koja proklamira stavove poput ljubi bliznjeg svog kao samog sebe je da oda pocast svim zrtvama bez obzira o kom se radi. Uzoriti kardinal Bozanic vrsio je svoju duznost na najbolji moguci nacin, i svaka kritika je suvisna.On nije uradio nista lose, bio je u Jasenovcu i tocka.Sada gdje je stajao ili trebao stajati je nevazno. ON JE BIO U JASENOVCU.

VL
OB
-obrisani-
18:08 30.09.2009.

Jos kad bi engleska kraljica obisla sva mjesta na kojime su njezine vojske pocinile genocid? Ne, cak i bogata Engleska bi bankritirala od putnih troskova. Pavicicu, posjeti barem mjesta partinaskih zlocina, za engleske vjerovatno nemas novca!

VL
OB
-obrisani-
18:37 30.09.2009.

Pavicicu, koji je tebi? I da li uopce imas pojma o EU? Katolicka crkva nije cak ni spomenuta u EU Ustavu, a sad bi joj ti pripisao kao zaslugu za ulazak Hrvatske u EU (koji je jos daleko ispred nas). Glupost na kvadrat. Ako i za sto onda katolicka crkva moze jedino dobiti zaslugu sto Hrvatska vec odavno nije u EU. Da ti bude jasno, EU je ekonomska zajednica, a ne vjerska. Kuis?

VL
OB
-obrisani-
18:39 30.09.2009.

Joy to the Woorld! Otvorila se zemlja Dembelija! Zatvorena su sva poglavlja, u EU smo. Pozurite svi po nove putovnicce; EU ce sankcionirati brodogradilista, nema nezaposlenosti a svemocni NATO ce stati na nase granice, ukloniti Janeze iz svete Gere, sela uz granicu, ukloniti slovenske ribarice iz Savudrijske vale. I naranvo, Joska Jorasa ce uhitti i privesti u Guantanamo bay.! Cure skidajte gace, proslava je!

VL
« 1 2 »
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.