Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 42
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Vidošević:
Povratak na članak

Vidošević: Domaća kreativnost je prva, bez brenda nema zarade

U Hrvatskoj se prodaje oko 70 posto uvoznog namještaja, no iz smanjenog uvoza vidljivo je da je vrijeme da domaće tvrtke to preokrenu u vlastitu korist.

Komentari 3

EU
eureka001
09:58 19.10.2010.

hehehehheheehehe pak i vodosevic ponorel hehehehehehe to bi bilo isto kad bi neko napisa. bez kompanije nemozes imat poduzece hehehehehehe

VL
Avatar razocarani
razocarani
17:03 19.10.2010.

Da bi se napravio brend u drvnoj industriji treba po europi i svijetu graditi robne centre tipa IKEA ili male ducane gde se po narudzbi izradjuje namjestaj visoke kvalitete i unikat ili u malim serijama.........................

VL
Avatar razocarani
razocarani
17:10 19.10.2010.

U tim istim centrima trebaju odmah biti turisticke agencije koje naravno preporucaju Hrvatsku turiszicku ponudu sa Hrvatskim restoranom uglavnom kad tu udje musterija moraju mu se nuditi svi resursi kojima Hrvatska raspolaze to bi i ujedfno bile Hrvatske komercijalne Ambasadee e sad treba samo uto uloziti novce a ne samo pricati dakle molim odmah sad poceti ne cekati i udri tamo gdje se moze nema cekanja......................

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.